Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

akinek benyakérdése van menjen át az endurocross topicban ott felvilágosítnak.
ha vki úgy dönt hogy mégis kiköti az olajzást akkor annak 1:50 es keverési arányt javaslok a CASTROL R2 olajból!!! ez veresnyolaj és nagyteljesítményű motorkra van tervezve... azon is ott van 1:50 ESBEN AJÁNLOTT KEVERNI
1:35 a jó bele, azzal nem füstöl, és nem köpköd semmit nekem, de lehet ez csak valami csodamotor.
Jó fajta olja 5000, a gagyi az 2.
meg ne higgyetek el minden faszságot amit a crossokok mondanak.... nagyon sokan vannak akik nem értenek hozzá..... és mondanak...

én persze nem ilyen vagyok... de én is találkoztam sok cifra dologgal amit mondtak... sokszor a szereelők is faszságot mondanak
1:20 ast felejtsd el. az nem normális. mondom a motocrossban a seinorban mennek 1:40 essel és ott az egekig pörgetik. a nagyok mennek 1:30 al (profik) mert egyideül nagyfordulaton tudja elégetni azt a sok oilt.

de azt csináltok amit akartok. mint lentebb is mondták az OLAJZÁST NE KÖSD KI mert az pöpecül be van lőve... és legalább nem szenesedik a dugó teteje.

nem jó a sok olaj... azt a crossos barátoddal is elbeszélgetnék, mert sztem fogalma nincs hogy kell bánni egy crossmotorral...
a másik hogy a kipufogót is ki kell égetni ilyne arányu keverés után mert teleköpködi a hátadat olajjal. és azt nem szabad!!! crossmoci is kiküld egy keveset ha nem nyélen mész vele. de egy dt nem nem szabad
1 : 20 as keverés nem sok ez kicsikét? 1:40 vagy 1:35 ös keverés szokott lenni ha jól tudom a gyárikrosszoknál is akkor ennél is bőven elég , szerintem rohadtul füstölhet a mocid mint egy gyárkémény 1 :20 as keverésnél meg eleve ha jobb fajta olajat akarsz bele venni akkor annak is literje 2000-2500 forint ami naon naon hamar elmegy 20 liter benya nemsokáig elég egy 125 ös gépnek olyan 300 kilóméter max de lehet hogy sokat mondtam
alkalmadtán majd énis kipróbálom, egy tanknyi keveréktől túlsok baja nemlehet...
a "10 pacis folytás"t mire érted? azt szedted ki, ahol a legvastagabb a kipuff, és a végdobban bennehagytad?
Csá!
Mondtam ez az én véleményem, de nekem kurva sokat segítet.
Egyébként a kipufogot ugy értettem hogy a nagy 10 pacis fulytás ki van véve de a TÖBBI A KIPUFOGOBOL NINCS, GYÁRI DOB AZT MONDTA AKI ELADTA 27-28 LO DE ÉN EL IS HISZEM NAGYÁBOL!
Egyébként 1:20(20 literbe 1liter) keverékbe nyomom és egy cross mocis haver mondta.
Egyébként a motornak kifejezetten jot tesz mert a tiszta benzin jobban koptatja az alkatrészeket (pl nekem felakadt a karbin mindig, mostmár nem).
Nekem terep gumim van és ezért nem szoktam végre mérni de erőt tuti dobot.


Egyébként egykereket ha terep gumid van akkor füvön, ha utcaienduro akkor betonon a legkönyebb nyomni.
Én ugy csinálom elindulok 1-es 2-es asztán power előtt vagy mikor éppen bekapcsol fulra rántom a rázd és fel jönn nagyon jol.

Ez mind az én véleményem tapasztalatom, nekem müködök.
A kikötés biztos nem tesz roszat seminek csak inkább jottttttttttttttttt.
Sziasztok van egy dt 125r-em.Az vele a probléma,h tönkre ment a henger a dugó és lehet hogy a power is k@ki,meg kéne 1 főtengely felújítás is.hogy lehetzne ezt megoldani,vagy hol tudnék használt blokkot sztrezni?légyszi segítsetek!!!
csá!
te bp-i vagy?
és értesz powerszelep-beállításához?
mert az enyémet be kellene....

vodi
Jéé...van aki még igy gondolkodik
Hay! Emberek, annyit mondok, h a különolajzást ne kössétek ki, mert magasabb fordulatokon a kenés nem lesz kielégítő...magyarul szép lassan, de biztosan "hazamegy a blokk." Esetleg járulékként beragad a powervalve az esetenként túlzott mennyiségű olaj közbenjárására. De senkit nem beszélek le a "jóról", csak ez nem az-ez ne tuning, hanem gány.
A powersz. feladata ca. megfelelő fojtás biztosítása a különböző fordulatokon, ezért változtatja az átmérőt ott, ahol leledzik. Áldásos munkája révén alacsony fordulaton is nyomatékos(abb) a gépsas, magas frsz.-on "nyitva" pedig engedi a gázokat az útjukra 1:1.
Kb. ennyi-csak egy tipp..

Minden hónap első szombatja: Citadella. Gyertek minél többen, h motorozzunk egy karikát, jó flesh szokott lenni..

Addig is üdv! Én
és akkor ha a tankba öntöd olajat milyen keveréssel a ?? 20 as 40 es? 8 literes tankba mennyi olajat öntesz 2 decit??? vagy hogy???
Nekem volt egy mt50-em és különolajzású volt az is! Egyszer arra lettem figyelmes hogy nem füstöl úgy mint szokott és kurva kaki hangja lett, megáltam és olyan forró volt a henger hogy nem birtam megfogni egy pillanatra sem! Eldugult az olajzó és tisztabengát kapott! Majdnem megsütöttem a gépet! Utána egy darabig keverékkel jártam és talán egy picit jobb volt nekem is! Jobban harapott! Na meg úgy nincs olyan veszély hogy bexarik az olajzó és megsütöd a mocit!
Egyrészt: amikor berúgod a motort a póvernek teljesen ki van nyitva, hogy jobb legyen az öblítés, vagy mi
miután beindult a motor akkor bezár, és csak akkor nyit ki amikor kell.
Másrészt: nekem mindig nyitott a póver és 5-7 körül eszik.
msn-em nincs, skype-ot küldök, de most még sajnos ugyse aktuális, egyéb dolgok miatt szerelőnél van, és ahogy ismerem, 1-2 héten belül nem is nagyon kapom még vissza... :)
figyu email címedet elmentem aztán irok ha aktuális lesz a dolog.
de előre is köszi!!!!


vodi
csá vodi!
Ha eljössz sívesen segítek. Vegyél fel msn-re és majd megdumáljuk! dlaci89@freemail.hu
én tuti nem kötöm ki a powert nem állitom mindig nyitott állásba valami lényege tuti van a powernak mint a kocsinál a turbonak a plussz erő tudom vagyis hirtelen erő megadott fordulaton de sztem ha állandóan nyitva van power akkor fogyasztás minimum!!! 8litya max 15 ugyhogy azt bekötvehagyom csak megcsinálom rajta holnap mek veretek neki egy kört
Na powerszelepen kívül nem is hallani semmit már a DTről
Még jó hogy az enyémen nincs mert 80as
EL tudná valaki magyarázni mi a "hivatalos" eljárás egy mezei első lánkerék leszedéséhez?
Még akkortájt tetszett meg a dt. De majd tuningolom.
nyugodj bele, hazudik... ;)
Tényleg, és az a lényege, hogy ki kell kötni az olajozást, vagy elég ha nem öntök olalyat az olalytartályba? Meg mitől lesz így erősebb, ezt nagyon nem vágom. Egykerekezni én még nem próbáltam, csak egyesbe rárántás nélkül amikor eléri a fordulatot akkor kapja ki 10-15 centire. Amúgy én úgy tudom hogy a kipuff folytás ad 10LE-t, a póver tuning 4-et, így lesz 28 LE. Én is láttam már hirdetésben 38 Le-s DT-t, de az vagy hazudik vagy nagyon tuningos.
amugy itt az én kis "pénznyelőm".....
szegény kint lett felejtve egyik este és mire észrevettem már esett rá kb egy centi hó is... :)
Kékfeketedt:
Vedd le a kipuffot, add rá a gyújtást és nézz be a kipuff csatornán! Akkor jó, ha nem látszik a szelep nyelve. A dt125.de-n olvastam.
szia dlaci89!

már multkor is láttam, h kb hozzáértően írtál a powerszelepről, meg a beállításáról, be tudnád esetleg állítani az enyémet is??? mert az enyém nemnagyon ugy működik, ahogy kellene.... 8ezis el lett tekergetve errearra)
akár mezőkövesdre is el tudnék jutni...

vodi
igen erről ha lehetne kicsit bővebben írhatnál...
ponstos keverésiarány, meg mittudomén....
bár sztem sok baja nem lehet attól, h keverék van a tankban...