Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok
valaki segítsen pls.ma motoroztam és észrevettem egy két ugratás után hogy hasmenéses a bal telóm
megtudnátok mondani hogy mennyibe lenne egy teló szimeringezése, miket kellene vennem (olaj stb.)
aki már végig ment ezen az segítsen
Sziasztok nekem egy kis segítségre lenne szükségem! Egy dt primer áttételeire lenne szükségem minden sebességi fokozatban.Most raktam össze a blokkot és njcs kedevem ujra szétt huzni!
Malamut67: Igen valóban igazad van! Nem tudtam, hogy az nicasilos henger! És gyári kipuffal fogod használni? Gondolom most már az áttételeket is variálod, mert az uj hengeredben lesz erő bőven! Néztem a pinkmotors oldalát, ott nem találtam meg a hengert. nIncs ról aképet?
Laller 80: Szia!

Valóban drágább, mint 25 ezer, de ha megnézed a bontott hengert, azon nem lesz már értékelhető nikasil réteg. Vashengerem nekem is van kettő, de ez alumínium az egész henger és a lényege a nikasil-os réteg. Ez adja a keménységét, és ha karcolások nem érik, több dugattyú-gyűrű készletet is lehet benne cserélni.
Fontos a megfelelő levegő és üzemanyag szűrés!
Lordrobert:Szia!
Bocsesz, meggajdult a szövegkészlet
- hát mi tagadás, én már kinőttem a kókányolós időszakból, a motor nekem nem is versenyzésre kell, hanem " öregesen " elprüntyögni a Mátrába. Jól jön majd a nyomaték, főleg az alsó fordulattartományban.
- a hajtókar: 30W, bele van öntve. A főtengelyben pedig a motor kódja van benne. (enyém 53V) Ez utal az évjáratra is. A tajvani hajtókar 1Y Y2
- a szakszervíz Gyöngyösön van, igaz, hogy már nem Yamaha, de régóta csinálják a gépmunkákat.
- A hajtókar valóban maradt a gyári, az ovált kiküszöbölték körkörösre, a főtengely alsó csapszeg lépcsős, alul-felül plusszos tűgörgők vannak.
- Azt nekem is csak a szervízben mondták, hogy melyik a gyári és melyik a tajvani. Gyáriba 3-féle kóddal létezik.

Remélem segítettem!

Malamut
Lordrobert:Szia!
-Hát mi tagadás én már kin�ttem a kókányolós id�szakból,nem is kell nekem nagy teljesítmény inkább nyomaték és f�leg alul.�n már csak úgy "öregemberesen" szeretném használni,de sokáig ,elprüntyögök vele a Mátrába.
-30W rajta van a hajtókaron a f�tengelyen pedig a motor sorozat kódja (enyém 53V) ez utal az évjáratra is.A tajvani hajtókar:Y1 Y2
-A Yamaha márkaszervíz Gyöngyösön van,igaz,hogy már csak ex Yamaha,de régóta csinálják a gépmunkákat
-Nem egyszerűen nagyobb tűgörg� van alul,hanem lépcs�s a f�tengely alsó csapszeg is
Lordrobert:Szia!
-Hát mi tagadás én már kin�ttem a kókányolós id�szakból,nem is kell nekem nagy teljesítmény inkább nyomaték és f�leg alul.�n már csak úgy "öregemberesen" szeretném használni,de sokáig ,elprüntyögök vele a Mátrába.
-30W rajta van a hajtókaron a f�tengelyen pedig a motor sorozat kódja (enyém 53V) ez utal az évjáratra is.A tajvani hajtókar:Y1 Y2
-A Yamaha márkaszervíz Gyöngyösön van,igaz,hogy már csak ex Yamaha,de régóta csinálják a gépmunkákat
-Nem egyszerűen nagyobb tűgörg� van alul,hanem lépcs�s a f�tengely alsó csapszeg is
én is BR 9 est használok.nekem is bosh volt benne mikor megvettem.de inkabb eredetit...a bowdenesre senki nem tudja még mindig a válasz?fontos lenne légyszives...:(
nemtom!most mocim szerelőnél van még sztem pár hétig:S de utána mehetünk vmeik hétvégén!tudsz fasza helyeket?
Ok!! Jól tudod ott lakom, nem tom mikor tudnák megejteni egy két kört???
Én Ngk -R BR 9 -est használok évek óta. Tapasztalatból mondom én iskipróbáltam mást, de nem jött be.
Mégpedig azért mert nem volt megfelelő a gyertya hőértéke,és ez alapkövetelmény, hogy jólmennyen a canga. Mezei Simónál is lehet tapasztalni, hogy milyen gyertya jó, nemhogy egy erősebb DT-nél. Tehát lehet próbálkozni, de nem érdemes. Szóval a hőérték a lényeg, nehogy úgy járjatok mint én a Honda MTX-el, hogy elcseppent a gyertya a hengerben. Nemtom szerintem aki ezzel akar foglakozni kérje ki olyannak a véleményét aki ért is hozzá.
Teszek, teszek csak odavanmég színrefujáson, amúgy baba,most hogyleesett egy rendeshó megyekmeglövöm a száját. Csak nem tudom a töréseket hogy hozom hejre ha hasalokeggyet.
legalább a gyertyát irjátk be pls hogy ki milyet használ?
Bocs! Nem akarom teleszorni ilyenekkel a forumot, de ez nagyon ... A! hol vgayok en ettol:
http://www.sportmotor.hu/motor...
szeva Dániel07!ugytudom te erre laksz a környéken(beled)...majd egyszer összejöhetnék endurozhatnánk egyet..ha benne vagy...hm??!!!
Bocs nem vicc mert tényleg az volt benne és szakszervizben lötte ki a a csávó 1000-es szervíznél
szóval nem vicc
Hogy nyirtad ki a gyujtasleszabajozast??? Uj gyujtasvezerlo? (azt hiszem ezt nevezik cdi -nek), vagy van rajta egy kapcsolo? csak vicc
most megfogtál.. de most nem tudom lebontani a gépet. de sztem az olajpumpáé hosszabb
Jol irtad az elektronikai folytás ugy 8-7500 körül folyt enyémbe is volt....de csak volt!!
császtok pls válaszoljatok hogy kinek milyen gyertyája van a motorba ngk br 9 es van mindenkinek emrt nekem valami bosch super ro asszem ilyan van benne az ngk val megy de leáll lol ez mitől lehet a boschal olyan mintha kb simo után átülnél a dt re:P
most olyan lett gecc a gép:P:P:P jo a power...
csak annyi baj van hogy csal az óra azon hol birok állitani??? vagy mi lehet kikopva? a spirál mit kéne szétszednem első kereket vagy a km órát vagy csak a bowdent kicsavarni vagy állitani valahol vagy mmi légyszi aki ért hozzáá...
Reveszt!
Vegyél fel MSN-re, és majd elbeszélgetünk erről az elektronikai folytás témáról. cseped@freemail.hu
köszi.még egy kérdés.
van az az átakitó ami a gázbowden végén van és ketté szotja a bowdeneket.egyik megy a karbiba másik meg gondolom az olajpumpához.az lenne a kérdésm hogy a nem gázbowden végén van az a két másik bowden.na az fentről lefelé nézve milyen sorrendbe kell legyen?mert szerintem nem mindegy.mert nem egyformán feszül meg a kér bowden ha visszateszem.szóval melyik kell felül és melyik alul legyen?karbi és olajbowden.köszi!bocs ha szarul irtam csak eddig szereltem és szétvan fagyva a kezem.:)
DE ha összerakjuk akkor természetes hogy teszek fel rólla képet
YAMAHA DT:
Köszike a válaszodat.

De az elektronika folytást én ugy gondoltam hogy 8000-es fordulatnál lefolyt. és nem engedi tovább poörögni a motort. Jah és amugy Kisvárda mellett lakom és TE:? Sajna képet nem tudok még felrakni mert szét van szedve..most lesz összerakva mert összetört rajta az gyári idomszett. És igy sztem 97-98-as idmomokat fogok rátenni.

Üdv:Tomi
pista tegyél már fel képet a rendszerről mert én is gondolkozom hogy megcsinálom...