Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Volt aki nem használta ki egy jó motorozásra ezt a csodálatos időt ami ma volt??
Úgy látom nem az.
Mennyit megy?
A tiéd gyári?
Tényleg! a hűtővizem nekem is elfogyott, utánatöltöttem és azóta nincs vele semmi rendellenes.
Az 1. és 2. közötti fölváltásnál én kuplung nélkül tényleg nagyon pici gázvisszavétellel szoktam váltani és akkor nincs az a megtorpanós motorfelbőgős szindróma.
Nah ma érdekes napom volt motorozás szempontjából... Kitoltam a cbr-t és mentem egy kb 80kmes kissebb túrát,jó volt az idő meg minden (tetszettek a mosolygó autósok amikor néztek h. 120nál mért vok totálisan rákuporodva motorra és mért nem előzök vajon ) de ez a moci ilyen ,ilyennek kell szeretni,viszont a táv 3/4 nél átültem haver 2ütemü szerkezetére,és érdekes volt.. Ami más a 2motoron az : "érzés",lehetséges h.elgondolkodok egy 2ütemü motor cseréjében..


Jah és ahogy olvastam itt a fórumot,sztem nem kell véleményt alkotni olyan motorokról a skőcöknek ,amilyeneket nem is próbáltak még ..ez vicces

Csak az a lényeg h. mindenki élvezi a motorozást azzal amivel teheti..
Mito és a cbr fékéről csak annyit, hogy a mitonak nem csak 120-130-ról kell megállnia.... MEg egy pöppet komolyabb fék van az evon... De felesleges lenne a cbr-re akkora féket rakni mint a mitora, ég és föld a két motor,,, más világ,,,
A kettesbe váltásnál én is produkáltam fura dolgokat az elején
Sokat visszaesik a fordulatszám a kettesbe váltáskor, és ezért egy kicsit megtorpan.
A többivel nekem sem volt semmi gond.
hello,
Én nem tapasztaltam az 5 és 6 közötti félreváltást..
De azt észrevettem, hogy bárki megy vele a 2-öt nem veszi szépen, lehet, hogy azért, mert az 1 nagyon rövid!!!
Szia cbr125fun!

Az 5 és 6 közötti lukat néha én is megtalálom, nekem sem volt semmi bajom még vele és 10 000km van benne, illetva 2 - 300km körül észrevettem, hogy lejjebb ment a hűtővizem, aztán utánatöltöttem.A szervízben azt mondták, hogy lehet levegős volt a rendszer,de azóta semmi baj vele.
Jól van,hidd azt ha akarod,egy kisgyereket nem fogok itten győzködni.
Hiszen a GS 500 fékei is olyanok,mint a CBR 600-é.
szerintem akkor is fog úgy mint a mito fékei
persze,hogy nincs...de CBR es Mito beli van.
A fékek között eddig úgy tudtam hogy nincs ütembeni különbség
Végre kipróbáltam a cbr-t!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sajnos nem volt lehetőségem sokat menni vele( időhiányból, meg jogsihiányból kifolyólag) de azt mondhatom hogy nagyon király.
Amin meglepődtem az az volt hogy az egyes az valami kibaszott rövid. Nagyrészt városban mentem vele, úgyhogy sokat kellett váltogatnom meg elindulnom de az egyest szinte nem is használtam.
A fékek is nagyon jók rajta. Szerintem simán elérik a mito szintjét, bár azzal már rég mentem úgyhogy csak nagyjából emlékszem. Könnyedén megemeli a hátulját.
Gyorsulása is elég jó.
Szóval király a moci és már nagyon várom a tavaszt meg főleg a jogsit
mar rogton az elejen nyomni kell neki,hadd menjen.
Nah lehet elvontnak fogtok tartani de én 500km ig 4000ig forgattam 800km ig 5000 1000km ig meg 6000:D és 1200tol vertem neki (a piros az enyimé:P)
Ja,az RG az más. :)
nekem az NSR 250-nel:

14/40-es fogaskerek 12000-nel 200 km/h
13/40-es fogaskerek 12000-nel 185 km/h
Az még belefér ha sokkal állatabb a gyorsulás
Kattints a nevemre.
vdani...a CBR 125-on mar semmi sem segit! Max a presgep!
Ez ki kell(ene) szamolni a gepedre.Nalam pl 1 fog elol 10 000-es fordulatnal kb 10-14 km/h-t szamit.
Biztos,hogy 2 coll kulonbseg van?
Azert tetszik neked a 17-es,mert az 1980-as evekben szulettel.Ha korabban szulettel volna az tetszene,mert akkor az volt a divat es a versenygepeken is igy volt.
Egyebkent jobban nez ki,ha 1 collal nagyon a hatso kerek,mert megdobja a motorod segget.
Hello,
én az első 500km alatt 6000-ig pörgettem, utána 1000km-ig 8000-ig, azután pedig jöhetett a piros mező .
Nem tudom hogy ez mennyire jellemző de én az 5. és 6. sebességi fokozat között gyakran váltok lyukat. Más problémával még nem találkoztam.
Sziasztok!

Tegnap én is kitoltam a gépet a szalonból. Bárcsak jönne már a jó idő........ majd teszek fel róla képet.
Több kérdésem is lenne a tapasztalt CBR-es kollegákhoz:
1, Bejáratással kapcsolatosan, meddig ajánlatos pörgetni az első 1000 km-en? (Nekem a szalonba max 6000-ig mondták, de én azt kicsit keveslem) Ugyan elovastam a használati utasítást A-Z-ig de abban nem sok használható információt találtam erre vonatkozólag.
2, Jöttek-e ki váratlan meghibásodások nálatok motorozás során ,mire kell figyelni?