Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem is tűnik olyan kicsinek a 600 RR-hez képest !!
Vagy a 600 RR olyan pici ???
Egyébként ez így van rengyén, mert a hatkilósoknál is a méret (és súly) minimalizálása a nyerő az irányítás és könnyed kezelhetőség érdekében !!! Ezért is talán a 600 RR nyerte a tavalyi 600-as tesztet a legtöbb szaklap szerint !!! Látjátok, nem minden a méret(De nem olyan szempontból, kis mocskos fantáziájúak ), legalábbis a motorok szemszögéből, bár eggy chopperesnek ezt hiába szajkózod !!!
Én is egy ilyen motorról (600 RR) álmodozok !!!
Az én gombáim egy 10-esbe voltak de idomot kellett hozzá fúrni.
nagyon kihalt a fórum mostanában
annál a nagyvas féle bukócsőnél tud valaki olcsóbbat, vagy jobbat?
mer ha nem akkor vennem kéne egyet
Jó kis kép!!!!!!!!
Én meg úgy jártam hogy a robogóval belehajtottam egy 10-15cm mély kimart gödörbe semmi tábla vagy figyelmeztetés nem volt.
Azóta is a motort csinálom, a kerék ki lett egyengetve, de úgy néz ki ki kell cserélnem a hátsó tengelyt is
inkább nem írom le mit csinálnék azzal aki azt otthagyta jelzés nélkül
ja és a gödör pont egy fa árnyékában volt úgyhogy semmit sem láttam belőle
Úgyhogy mindenki vigyázzon magára meg a motorjára!!!
Közeleg a tavasz, és vele együtt az útfelújitások ideje is.Tavaly volt egy rossz élményem a kátrányozással!! Belehajtottam egy tök friss aszfaltba(nem volt kirakva semmi figyelmeztetés). Napokig tisztogathattam a gépet .....
Vigyázatok a kátránnyal!!!!!!
Nem befolyásolja a garanciát a kipuff.

Milyen jól néz ki polírozott felnivel a CiBeR!!!!
ha lejár a garancia akkor majd úgyis kibelezem a kipuffot csak az a baj hogy ahoz kellene valaki aki beállítja utána a motort, ebben a koszfészek városban meg úgyse találok senkit aki rendesen meg tudná csinálni
porci: Szép gép, gratula hozzá.

Mitogeri: Turbós cbr. Hmm.
Az lenne csak ám a frankó Milyet nézne mindenki, amikor lenyomná még a 250-es 2t-ket is.
HElló Mindenki! Nekem is van egy ijen kis gépem! Viszont tényleg nagyon le van ez fojtva gyárilag! eddig a 115volt a max! És nem tom hogy lehetne ezen segíteni mert én már láttam videót ahol 150-nel hasítanak vele! Egy sima dobcsere segít valamit? vagy hogy lehetne megoldani?! MI kell hozzá? és honnan lehet beszerezni?!
Most eleinte elég lenne egy dob v egy rendszer is (akár) de nem tom honnan tudok szermányolni! Ha tudtok helyeket akkor írjátok már meg!
És "belsőbb" beavatkozásokat hol lehet elvégezni? Szervízben megcsinálják vajon?
Előre is köszönöm a segítséget!
Ha valaki tud konkrét dolgot kérm írja már meg ide (is): porcellana@freemail.hu
Hát, a széria kipuffos haverjaim elég hamar eltünnek a tükörben olyan plusz10-re saccolom . Azt köll tudni a dologról hogy a kipuffban van a katalizátor és a kipu cseréjével ez is megy a kukába!!! és a katalizátor az egyik fojtás.
gyorsulásra
Rockandyroll! neked mennyit dobott rajta a kipuff végsebességre meg gyotsulásra?
Én soha nem pörgetem a piros tartományban, kivéve gumifüstölésnél.
Az a gond, hogy gyárilag nincsen meghatározva, hogy meddig lehet pörgetni, így a kereskedő a saját véleményét mondja amikor megveszed a mocit. Egyébként 12000 fölé nekem sem tekeredett a muató.
Érdekes, nekem azt mondták, hogy 8000-ig lehet pörgetni,az 1000-es szervízig, de én úgy csináltam, hogy kb 250 km-ig 6000-ig pörgettem, persze nem állandóan, csak gyorsításkor,500 km felett, pedig 8000-ig,de utazónak eleinte 6 , aztán 7000 körül pörgettem, ami olyan 80 - 90 km/h és kb 1200km-nél pörgettem egyszer - egyszer 10 000-ig , és kb 1500km-től már pörgettem rendesen volt mikor 12000 ig is, és akkor már felvettem 100-110 es utazósebességet ami olyan 8 - 8500-as fordulat.
Tényleg, nektek is 12 000-nél szabályoz?
nekem a boltban azt mondták, hogy első 500km-nél ne kószáljon a fordulat 4000 felett. 500-1000 ig pedig 6000 felett.
bocs a kérdöjel lemaradt! ??????? Szóval mennyi?
De bejáratáskor mennyi a max km/h (ami nem káros)
úgyhogy marad a 13 ló
Ha a kipuffból kiveszed a fojtást az se segíthet sokat mer 4t
amikor azt mondják,a karbiban is van fojtás,akkor gondoljatok már picit másra is,ez 4t,itt vezérműtengely befolyásolja a bevitt mennyiéget nagyon,szóval hiába veszed kia fojtást a katbiból,ha az adott beömlőkeresztmetszeten több nemfér be,,ha csak nem tolod meg egy turbóval:)
Hát én nem hiszem hogy csak egy egyszerű fojtáskiszedésbtől egy egyhengeres 125-ös 4T blokk ekkora erőre emelkedne!
Én is arról hallottam, hogy a karbiban, a kipuffban és az elektronikában van. Ha ezeket módosítják, akkor 23 lovat is tud. Ha ez igaz, akkor padlót fogok Bár több helyen is olvastam, úgyhogy lehet benne valami