Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hello!
Nem tudja valaki,hogy K&N sportlégszűrőt hol lehet kapni?
7 db, csak azért írok hogy gyarapodjon az a szám
Bocs a szám miatt látjátok pár pillanat alatt gyarapodott!!!!!

Kül nálunk is tök nagy a sár!!!!
Ma eddig a pillanatig 65 hozzászólás!!!!!!!
Ez nektek kihalt????????

Na jólvan én is cipőzök, császtok!!!!!!!
itt egész nap esett az eső
már úgy gurulnék egyet
nyáron engem se fogtok sokat itt látni
hacsak nem szerelek laptopot a motorra
Sztem azért kihalt a Fórum, mert hétvége van és sokan mint én is ilyenkor nem a gépnél ülnek!!!!!!!
Végre itt a hétvége!!!
Suliidőben a hétvége kincset ér, fölleg ha kijön a jó idő!!!!!!
Szerintem!!
Meg hát nem is olyan kihalt a Fórum!!!!
nem ,csak nem mindenki ilyen klaviatúrahuszár mint te
Látjátok,amióta nem irok ide,meghalt a fórum. :) Ennyit ér a kis CBR.
Ja csak én vagyok itt, pedig nekem semmi közöm a cbrhez, még csak nem is ültem rajta soha de szerintem tuti kis gép.
nagyon kihalt a fórum
Mi van veletek?
Mért vannak fent még ilyenkor is emberek?
És én mit keresek it?
Látom beszélsz németül.
Okés.Sorry.
A német oldalon ezt írták.Ez van.Ha meg nem igaz az se baj csak így én is nagyot csodálkoztam rajta azt gondoltam nagyobb szakértők kellenek ehez mint én
Nem baj, majd csak kiadnak valamikor egy értelmesen erős és nem agyongyengített mocit is a hondások!
10nmről nem megy fel úgy 22re hogy a teljesítmény ugyanaz marad
22Nm az kurva sok, akkor mindjárt megyek a hondához aztán kérdezősködök, hogy mit csináltak vele
Baz, 22 Nm az igen
Igazad van, az meglepő lenne !!
motor.honda.hu/modellek-supersport-cbr125r
szerintem itt is a 2006os modell adatai vannak
Maximum koppel: 22 Nm @ 6.000 o.p.m
tuti nincs 22nm nyomatéka 6ezres fordulaton meg végképp
Nah ebben a pillanatba csekkoltam le a 2006 os CBR 125 R adatait és úgy tünik nekem hogy van változás.Asszem valami német oldalon volt de nem merek rá megesküdni.A lényeg az az hogy biztosnak tünik az info.Légyszi vessétek össze az előzővel és nézzétek meg mi változott.
Motor
Type: staande ééncilinder met enkele bovenliggende nokkenas en 2 kleppen
Koeling: vloeistof
Voeding: 1 28 millimeter carburateur
Boring X slag: 58 x 47.2mm
Cilinderinhoud: 124,7cc
Compressie: 11.6:1
Maximum vermogen: 13,1 pk @ 10.000 o.p.m.
Maximum koppel: 22 Nm @ 6.000 o.p.m
Versnellingsbak: zes verhoudingen
Koppeling: meerplaatse natte platenkoppeling
Eindoverbrenging: ketting

Rijwielgedeelte
Frame: Stalen Twin Spar frame
Ophanging vooraan: conventionele 31 mm voorvork, niet regelbaar. Veerweg 109 mm
Ophanging achter: monoshock demper. Veerweg 120 mm
Voorrem: 276 mm remschijf met tweezuigerremklauw,
Achterrem: 220 mm remschijf met enkelzuigerremklauw
Voorband: 80/90–17M/C 44P
Achterband: 100/80–17M/C 52P
Maten en gewichten
Lengte 1.920 mm
Breedte 675 mm
Hoogte 1.070mm
Zithoogte 776 mm
Wielbasis 1.294 mm
Grondspeling 172 mm
Leeggewicht 115 kg
Tankinhoud -
Én Pécs közelében!!
Itt nincs sár, csak megint elkezdett esni az eső!!
A holnapi napom is el lett baszva!!!!!
Na jó, Itt kb. 5 fok van, de egész nap szemelkélt az eső !!!
Szerintetek milyen lessz a hétvégénk???
én pápán lakom és itt kb 7-8 fok volt
meg olyan sár hogy abba enduroval se mennék bele
Ho laktok ti???? Csak BPestet tisztelte meg az időjárás?? Itt ma délutánig havazás volt, 0 fok körül hőmérséklettel. Minden tiszta hó... vazzzz
Monga teljesen egyetértek vled-nekem is a repsol 1000RR-jön e a legjobban,vagy méga 600RR vagy kawa 636.-2005-ös kivitel.
Az MV Augustát nem sorolnám ide, az egészen más ,ha olynom lenne,szerintem venék mellévmi mást,mert az félteném bárhol is otthagyni:)