A Suzuki nemrégiben jelentette be, hogy az általunk is tesztelt GSX-S1000 2015 júliusában gyártott, néhány száz darabos mennyiségénél meghibásodhat az első féknyereg, mely a fékfolyadék szivárgásához vezethet, ezért a tengerentúli GSX-S-tulajdonosokat levélben értesítik motorjuk visszarendeléséről.
Ennél sokkal nagyobb volumenű a Yamahát érintő akció, ugyanis az új R1 sebességváltója extrém terhelés (pl. zártpályás használat) során meghibásodhat, konkrétan a második fokozat fogaskereke sérülhet, mely a hátsó kerék blokkolását is okozhatja. A hiba nagy tömegeket érint, természetesen a tulajdonosokat ez esetben is értesítik a teendőkről.
A Ducati háza táján is sötét felhők gyülekeznek, ugyanis a sikeres Multistrada 1200 több példányánál előforduló hiba miatt kell visszahívniuk motorjaikat. A tengerentúlon értékesített, 2014 decembere és 2015 nyara között gyártott típusokról van szó, melyeken a hibás méretű oldaltámasz eltörhet, ezért előfordulhat, hogy a motor álló helyzetben eldől. A hiba csaknem ezer Multistrada-tulajdonost érint, akiket már értesítettek a jelenségről. November közepén a Honda is szervizbe hívta vásárlóit, mégpedig a Gold Wing modellcsalád GL1800, GL1800A és GL1800B kiviteleivel járó motorosokat - ezeknél a korábban is előforduló hátsó fék szorulása, illetve ezzel együtt járó túlmelegedése ad munkát a szerelőknek.
Egy rendhagyó, motorozáshoz kapcsolódó akció is napvilágot látott az elmúlt napokban, a BMW-nél ugyanis Sport névre keresztelt bukósisakokat érinti a felhívás. A közlemény szerint a fejvédők nem felelnek meg az UNECE R 22.05 szabványnak, ezért a BMW Motorrad úgy döntött, hogy ezeket a bukósisakokat kivonja a forgalomból. A tulajdonosokat arra kérik, hogy adják le sisakjaikat egy hivatalos BMW Motorrad márkakereskedésben, és elegáns módon - a bukósisak korától függetlenül - az érintett modell becserélhető egy másik BMW Motorrad bukósisakra vagy értékegyeztetéssel más BMW Motorrad termékre.