Ahogy az a kémfotón jól látszik, a masina az általunk is kipróbált, jelenlegi F 800 GS vonalait örökölte, de számos eddig ismeretlen részlet is felfedezhető rajta. Ilyen például a lényegesen nagyobb üzemanyagtartály, ami ránézésre legalább 6-8 literrel felülmúlja a jelenlegi, nyereg alatt elhelyezett, 16 literes tankot, valamint az átdolgozott, íves lengővilla, ami az elődhöz hasonlóan 17 colos hátsó kereket fog közre.

bmw-f-1000-gs-11049
Hagyományos üzemanyagtartállyal, átdolgozott lengővillával és nagyobb, várhatóan ezres, sorkettes erőforrással érkezik a bajorok új endurója

Mivel a gyártók kivétel nélkül leleplezték a 2017-es újdonságokat, az új, ezres GS várhatóan csak a következő szezon derekán vagy az őszi seregszemléken jelenik meg hivatalosan a nagyközönség előtt, s addigra az is kiderül, hogy mi lesz a sorsa a jelenlegi testvérmodellnek, a hasonló technikára épülő, de olcsóbb F 700 GS-nek.