Akkor elnézést de olyan gyorsan távoztunk, hogy az arcokat nem is figyeltem. Meg a Tomi vékonyan öltözött aztán siettünk hazafelé nehogy felfázzon, ebben a korban már érdemes vigyázni.
Gyűlik a "Baszatós Csapat"! Jönnek velünk még páran keszthelyről ,meg páran az R1 fórumról... Azt hogy ti jöttök erre vagy mi menjünk arra az kéne még eldönteni...
Nekem ezt kellene futó művön állítani hogy fasza legyen :
A rugó-előfeszítéshez szinte nem kellett nyúlni, a húzófokozati csillapításhoz egy picit, a nyomófokozatihoz pedig rengeteget: húzó fokozat elöl 2 fordulat (a gyári 2 1/2 helyett), hátul 2 1/2 fordulat (a gyári 2 helyett), nyomó fokozat 1/2 fordulat (a gyári 2 helyett), hátul 9 klikk (a gyári 19 helyett) - az állítások a teljesen betekert állapottól kifele számítandók.
Akkor elnézést de olyan gyorsan távoztunk, hogy az arcokat nem is figyeltem. Meg a Tomi vékonyan öltözött aztán siettünk hazafelé nehogy felfázzon, ebben a korban már érdemes vigyázni.
Én mostvittem hozzá a Saab-unkat. Fincsi lesz. Adhozzá diagnosztikai progit is amivel itthon laptoppal betudom állítani hogy mennyire dzsaljon
Öcsi, Kistom, Párom és Én.
Kámnál tankolunk majd, az kb 20kmre van a ringtől, annyit kibír minden moci. Fincsi MOL benya van ott.
Mind1, hoz el az utalási bizonylatot, 2szer tuti nemfizettetik ki.
Ez csak szinplán busa! :)))
A rugó-előfeszítéshez szinte nem kellett nyúlni, a húzófokozati csillapításhoz egy picit, a nyomófokozatihoz pedig rengeteget: húzó fokozat elöl 2 fordulat (a gyári 2 1/2 helyett), hátul 2 1/2 fordulat (a gyári 2 helyett), nyomó fokozat 1/2 fordulat (a gyári 2 helyett), hátul 9 klikk (a gyári 19 helyett) - az állítások a teljesen betekert állapottól kifele számítandók.
Ha estig nincs felverve a sátor akkor már nem is lesz, ezt tapasztalatból tudom. Jobb megelőzni a bajt.