Na pont ez a bajom nekem is... hogy mindenkit ráengednek a pályára és elszabadul a káosz!
Bővebbet írni én sem tudok, mert nekem is úgy szoltak!
Te szerintem nem éreznéd jól magad, mert tudásod van, a többiek csak feltaranának, de tudom tesztelni akarod a mocit és lehet arra jó... nem tudom, döntsd el magadban.
semmi regisztráció? annyian lesznek mint az oroszok. ki szervezi?
írjá má valami bővebbet
mondtam, a dugattyún van egy gumi karmantyú az adhatta föl a küzdelmet és így nem tud elég olajat nyomni, nincs elég nyomás, hogy szétemeljen a kupling
számból vetted ki a szót!
az a francos gumi karmanytyú...
De tényleg, biztos hogy valami bagatel hibája van!
Mert ez egy yamaha!
Még ha suzuki lenne...
na hello!
csak is a jövőhéten!
de majd felhíjlak és pontosítunk mi kell hozzá!
mert most tisztára olyan amikor rápumpálok többször akkor sem történik semmi... ez a munkahenger lesz a ludas!
izgalmas így vezetni, ja és holnap mennék túrára vele... fasza lesz!
Ess!
Szar a kuplungom! Folyadékot cseréltetek benne, ugye?
Érdekes mert néha fog néha nem...
És csak a markolat első 1 centién!
Lamellák? Vegyek egy felújító szettet, vagy ránéztek előtte, hogy mi a vér van vele?
Sziasztok srácok!
Kérdésem van!
Történt ma egy furcsa dolog a mocival:szépen pakoltam vissza ötödikből vissza a motort egészen másodikig,kiengedtem a kuplungot,és elég furcsa fémes recsegés jött a blokkból,elkezdett rángatni,kicsit meg is csúszott a hátsó kerék,hasonló hang volt,olyan darálós,mint amikor annak idején a fater MZjén elforgott a lánckeréken a lánc....De ez nálam nem történt meg...
Behúztam a kuplungot,lassítottam,betettem egyesbe,aztán félve tovább.....és érdekes.....azóta ismét problémamentes a motor.....
Ha van valami épkézláb ötletetek,megköszönném....
Tudja valaki hogy az alumíniumból hogy lehet kiszedni a beletört csavart. Vettem egy hátsó sárvédőt és a láncvédő felfogató csavart beleszakítottam a lengőkarba.
Nem! Mindkét izzóhoz kettő vezeték megy. Elhiheted, villanyszerelő a szakmám. Nem találtam levágott vezetéket és csatlakozót. A műanyag saruházban csak két saru van. Meg tudom oldani. bekötök egyet.
Más. Szerintem azért kell kereszbe vezetni a vezetékeket a két izzóhoz, mert az előző gazdája esett vele, lezúzta a bal kormányt és fordítva köthette vissza távolsági-tompított kapcsolót.
Esetleg, van valakinek fényszóró vezeték kötege?
Nekem címezted?
Mert ha nem akkor is bejött . Holnap megyek az idomokért. Szobaton összerakom és hétfőn irány a pálya . Kiváncsi vagyok milyen lesz. Gyárilag szárazon 166 kg. És ezen már nincs se lámpa, se tükör meg egyéb fölösleges dolog
tesztelni meg megyek hétfő este remélem az idő is azt akarja
gyere ki te is 18-20ig
Bővebbet írni én sem tudok, mert nekem is úgy szoltak!
Te szerintem nem éreznéd jól magad, mert tudásod van, a többiek csak feltaranának, de tudom tesztelni akarod a mocit és lehet arra jó... nem tudom, döntsd el magadban.
írjá má valami bővebbet
mondtam, a dugattyún van egy gumi karmantyú az adhatta föl a küzdelmet és így nem tud elég olajat nyomni, nincs elég nyomás, hogy szétemeljen a kupling
nem vágom...
nem kell feliratkozni, ingyenes lesz!
aminek persze megvan az előnye és a hátránya is...
addigra megjavulhat. Ha kell kedden nézek hozzá alkatrészt
Nem gyüsz? Hu bazz akkor meg kell csinálni a kuplungot!
(ez most esett le! )
Örülök, hogy kész a géped!
Legyen benne sok örömöd!
az xx-esek hova mennek pályázni? és velük te is?
amúgy kész a gépem
Izgalmas volt vele közlekedni, gondoljatok bele minden lámpa lefulladás... és az indulás, ráindít és kilő...
én megszoktam a jót, ha sokat kell ápolni akkor váltunk
ez saját tapasztalat!
utóbbival kb 1 km mentem
az a francos gumi karmanytyú...
De tényleg, biztos hogy valami bagatel hibája van!
Mert ez egy yamaha!
Még ha suzuki lenne...
a karral működtetett dugattyún levő gumikarmantyú adhatta meg magát ezért nem tud megfelelő nyomást produkálni
szerintem
csak is a jövőhéten!
de majd felhíjlak és pontosítunk mi kell hozzá!
mert most tisztára olyan amikor rápumpálok többször akkor sem történik semmi... ez a munkahenger lesz a ludas!
izgalmas így vezetni, ja és holnap mennék túrára vele... fasza lesz!
az új van benne.
akkor érdemes lenne a felső munkahengert felújítani, ha kéred intézem a cuccost hozzá, persze csak a jövő héten.
Szar a kuplungom! Folyadékot cseréltetek benne, ugye?
Érdekes mert néha fog néha nem...
És csak a markolat első 1 centién!
Lamellák? Vegyek egy felújító szettet, vagy ránéztek előtte, hogy mi a vér van vele?
Kérdésem van!
Történt ma egy furcsa dolog a mocival:szépen pakoltam vissza ötödikből vissza a motort egészen másodikig,kiengedtem a kuplungot,és elég furcsa fémes recsegés jött a blokkból,elkezdett rángatni,kicsit meg is csúszott a hátsó kerék,hasonló hang volt,olyan darálós,mint amikor annak idején a fater MZjén elforgott a lánckeréken a lánc....De ez nálam nem történt meg...
Behúztam a kuplungot,lassítottam,betettem egyesbe,aztán félve tovább.....és érdekes.....azóta ismét problémamentes a motor.....
Ha van valami épkézláb ötletetek,megköszönném....
Más. Szerintem azért kell kereszbe vezetni a vezetékeket a két izzóhoz, mert az előző gazdája esett vele, lezúzta a bal kormányt és fordítva köthette vissza távolsági-tompított kapcsolót.
Esetleg, van valakinek fényszóró vezeték kötege?
Mert ha nem akkor is bejött . Holnap megyek az idomokért. Szobaton összerakom és hétfőn irány a pálya . Kiváncsi vagyok milyen lesz. Gyárilag szárazon 166 kg. És ezen már nincs se lámpa, se tükör meg egyéb fölösleges dolog
nézd meg jobban. ha ülsz rajta akkor a jobbos csatiban 3 csatlakozó saru van, a másikban csak kettő
nem hogy még cserélgetni!
Ha ez is elfogy akkor beleállítok egy gyertyát és Rock & Roll!