Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ez a dolog szépsége
talán elérem, de nem sok helyet hagytak a japók!
a kihajtást lehet eléred erre nem emléxem rég volt rajta gyári idom
ott kell mert már akkor is néztük hogy fennt lesz a hiba
a keréknél vedd le a bowdent és fúróval tekerd meg. Lehet hogy kicsúszott a belső szál. Ha igen akkor a told vissza és a műszercsoportnál kell a rögzítést megnézni
a f@szomba!
Akkor úgy marad! Egyébként megnéztem és nagyon csak az óra az eredetihez képes! Nem is gondolná az ember...
nekem működött a műszerfal, fúróval megtekertem a bowdent
ki kell szedni hozzá az egészet elég nagy szopóka
ahol feltetettem a gumit, megcsiálták a csigát és ment is a kilóméteróra, de valami a műszerfalba nem csatlakozik rendesen és kirázódott belőle. A műszerfal az pattintós? Mert nem akarom eltörni, hogy van rögzítve?
jaja ott kell keresni
A bringa nagyon jó teljesen más karakter, mint eddig volt! Sokkal feszesebb és nincs világítása!
(gondolom az első ülés alatt vannak a biztosítékok? a tököm se nézte még... )
De csak az lehet a baja nem? hamár első és hátsó sem világít, még a refi sem. De a villantóról megy a refi!
nekem elég egy motor amire én használom
és az már megvan
ócsóé adom naaa?
Cseréljünk
az én voltam
Most ajánlott nekem mégegyet Gondolom a sajátját
előkerültél?
milyen a bringa?
akkor te is mindig józanul gondolkodsz
kell még egy Ace?
Lehet hogy Serréd? Bár mindegy. Én sem iszom szeszt
még jó hogy nem szeretem a sört
Az Sörréd felé van, ilyen kopár dombok vannak ott.
Na hol jártam?
Aki megteheti hogy kirándulgat
Merre felé láttad?
Láttatok márilyen kicsi Thunderacet?
most tettem fel vágott sliket először és beszarás jó...
holnap tesztelem bővebben!
A biztit meg majd megnézem ha lesz időm.
Mert mi bajod a szlikkel? A régi gumidra mondod vagy az új nem jön be?
Biztit csak meg tudod ézni?
Ha nem szólj, délután lehet lentleszünk.