a keréknél vedd le a bowdent és fúróval tekerd meg. Lehet hogy kicsúszott a belső szál. Ha igen akkor a told vissza és a műszercsoportnál kell a rögzítést megnézni
ahol feltetettem a gumit, megcsiálták a csigát és ment is a kilóméteróra, de valami a műszerfalba nem csatlakozik rendesen és kirázódott belőle. A műszerfal az pattintós? Mert nem akarom eltörni, hogy van rögzítve?
A bringa nagyon jó teljesen más karakter, mint eddig volt! Sokkal feszesebb és nincs világítása!
(gondolom az első ülés alatt vannak a biztosítékok? a tököm se nézte még... )
De csak az lehet a baja nem? hamár első és hátsó sem világít, még a refi sem. De a villantóról megy a refi!
Akkor úgy marad! Egyébként megnéztem és nagyon csak az óra az eredetihez képes! Nem is gondolná az ember...
ki kell szedni hozzá az egészet elég nagy szopóka
(gondolom az első ülés alatt vannak a biztosítékok? a tököm se nézte még... )
De csak az lehet a baja nem? hamár első és hátsó sem világít, még a refi sem. De a villantóról megy a refi!
és az már megvan
ócsóé adom naaa?
milyen a bringa?
kell még egy Ace?
Merre felé láttad?
holnap tesztelem bővebben!
A biztit meg majd megnézem ha lesz időm.
Biztit csak meg tudod ézni?
Ha nem szólj, délután lehet lentleszünk.