Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sajnálom,de fingom nincs.Azt tudom,hogy a régit Dabason csináltatta meg mindenki.Szinte az összes onnan került ki.De hogy még megy-e,vagy csinál e újat,fingom sincs.
Uniózol?Na az,az,az izé.Na az a "szopótrans"!
A legjobb meg ez az uniós nemzetközi, elvileg most kénem hosszabítatnom, de a régi már nem jó, újat meg nem indítanak, de a kmp-es azt mondta hogy ha megfog megbüntet. Ez magyarország! Amugy ha tudod hol lehet majd venni azt megköszönném!
Van ismerősöm(sofőr)2 is,aki tartányoson van.Az egyik Bicske mellet telepezik,és Jászboldogházán lakik,a másik érden telephelyezik,és Jászberényben lakik.Eter éve itt dolgoznak,és az ő elmondásuk alapján tényleg kihalásos alapon van üresedés.Bár az egyik a KLACSKA-nál van,és üzemanyagod hord.Nem kell mondanom,iszonyat jól keres.Viszont válófélben van.Mint én is.És még sokan mások ugye a sofőrök közt.Ha tehetném,nem kezdenék bele családosan.
Elismerésed naggyá tesz!
nekem a cél az a tartályos, de gondolom nehéz be kerülni
de nem tudom még mit kezdek magammal

kurva jó összeállítás
És azok a hatalmas fizuk és a kötetlen munkaidő=látástól vakulásig
Gyökeret ne verrjen!
Én erre gondoltam,mikor azt mondtam tudnék meséllni.Vám-osból rendőr,közterületesből rendőr jogokkal bíró gyepmester.KPM-ből MKH,és még a rosseb tudja mi,mivé lett.De tény,hogy mindenki csak felvesz egy mellényt(zöldet-sárgát)és úgy áll ki az úton eléd,hogy te kis híjján elcsapod.Korong?Kérdi.ÖÖÖÖÖ izé(Kidobva,kikapcsolva,elbutítva a tű,......) Na akkor jöhet egy kis "papucs",vagy büfé kocsi.Igaz Zsotli?
Sofőrködni?:?Az legyen az utolsó, letoltam 5 évet nemzetközin, de lehet abbahagyom elég volt, hogy minden kis útmenti köcsög sárgaruhás baszogathat már lassan még az utcaseprő is. A pénz meg egyre vékonyabb!
Igazad lehet.Nekem is volt egy érdeklődőm.Érdeklődött,és mondta hogy nem kell. Ez is egy egyenes válasz.Számomra legalább is.Nem alkudozott,meg sza..akodott,meg mondta az egyenest.
HY!ADR?Hm.Ha benzint hordasz,ne felejtsd el a fórumos "ismerőseid". Viccet félre téve,ha tartályosra sikerülne üllnöd,az lenne a fasza.Ott nem kell pakolnod,targoncásra várni,rampa kiosztást figyelni.Én pedig azt hiszem tudom miről beszélsz az éjszakázásról,mert tejtermék-gyártónak tanultam anno,és pékes-ek volltak a kollégiumi szobatársak.Akarva akaratlan keltegettük egymást.Ők mentek dagaszatni,meg sütni,mi pedig pasztőrözni,és homogenizállni.Csak nekik nagyobb szopó volt,mert télen nyáron full gatyarohasztó melegben nyomták.
Drukkolok neked hogy ne "SZOPÓTRANS"legyen majd a meló helyed,ahova sikerül majd bekerülni.Bitang sokat tudnék erről a melóról mesélni neked.
Más.
Ez pedig az én hugom,FOX pólóban.
Ha harc,hát legyen harc
Ha jól látom el is vitték?
Azt igen tegnap az YZ-re jöttek.
Chevy te régóta árulod a tdr-ed.
Sanyi lehet én is belekedek a söförködésbe, mert az éjszakázással tele a faszom lassan, ADR-en gondolkodom .
A Tesóm még mindig jól néz ki
Reggelt.Vannak értelmes vevőjelöltek is...Tegnap enyémet megnézték,semmi fikázás,alkudózás megnézte/kiprobálta..hazament rágódott rajta,majd visszajelzett köszöni a lehetőséget de nemélvele..Na kb ez a normális hozzáállás
miiiii?mit újítasz rajta?Sanyihoz vitted?
ha 30óra van benne akkor tényleg hülyeség eladni...a06ban kb 75+..volt.igazából semmi baja nam volt,de tudjuk jól,h ilyenkor lassan-lassan ildomos egy nagygenerált csinálni ami 150-200.
van különbség.azért 3 év fejlesztés alatt csak nem söröztek a kis jamcsi mérnökök:)
-legelső a kuplung!vetekszik a ktm hidro kuplunggal.egyújas!
-motorerő:passz!egy 70óráshoz képest egy 0 órás mindig erősebnek tűnik.pengébb,hirtelenebb reakció,de erőre nem igazán tudok különbséget mondani.aki magyarországon 450et ugy tud motorozni,h számitson neki +- pár ló az NTH Kornél meg max még 15 ember!
-futómű feszesebb(gyári alapbeállitáson)de nagyon jó.sajnos eddig csak 5alakalommal mentem vele 4 különböző pályán.az a személyes tapasztalatom,h gyorsabb vagyok vele,de harmad annyit birok menni.
összességében tökéletes!ez az első motorom amit újonnan vettem és hatalmas élmény.új gumi új lánc új hűtő új csapágy új markolat új..új minden
M e h a n i k u s!nicht elektomos.
szia és te tudnál esetleg valami tippet adi hogy neten rendelni vagy taláni alkatrészt?jah és amúgy akkor kipufogó poweres? Miból állnak a részei és hogy működik?meg ha nincs benne akkor olyan mintha folyamatosan poweren lenne? meg mit nyit a power? bocsi kicsit tudatlan vok a powerrel kapcsolatba de érdekel a dolog
Igen,marad.Kinnt lesz még egy ideig,de csak hogy szinesítsék a napjaim a "vevők" !
Kész vagyok a képeidtől vazzeg!
Ez a mostani bitang fasza!RESPECT
Na szevasz Dani! Befogtad a 09-eset? És mi a véleményed a traktorról? Én lehet most cserélem be a 250eset egy 125ös szunyogra :) De most éppen felujításon van a Yami.
Szia(sztok)Nincs elektromos poweres YZ talán bontó de nehélesz szerintem találni...Yamahában kapsz ujban..
Sziasztok!
Tudna nekem segíteni abba hogy van e valakinek 1988-as yamaha yz 125 öshöz powerszelep vagy hogy honnan lehet szerezni meg a 88 as yz hez hátsó jobb oldali idom van e valakinek? És hogy egyáltalán mien poweres a 88 as yz elektronikus vagy kipufogó? Előre is köszi a válaszokat
Meg gondoltam magam, 30 óra van a mociba, teljesen értelmetlen lenne eladnom, ugy gondolom. Az utodja majd már a másik koncepció lesz!
Azt akarom kérdezni, neked volt 06-os meg ugye van most a 09-es, észre lehet venni bizonyos dolgokat a 2 között, mert a motorrevübe volt tesz és ott nagyon gyengének találták a 09-est a többiekhez képest"lágy karakterisztikájú a blokk"? Mi ebböl az igazság?
Mert az enyém az ki tépi az ember kezét, igaz van rajta 1 komplett rendszer