Szia, aha meg lett amit kerestem, na most megnézem mit alkot a kárpitos mester. Aztán ha nem jó akkor kezembe veszem a dolgokat, vagyis csak az ülést .
Valami ilyesmit akarok
O-óóóó!Amikor Móváron vagyok,az utolsó Móvári címemnél,van egy kis ABC,ahol friss péksütik vannak.Na én ott szokom megvenni a reggelim mindig.Úgy 11 12 óra felé.Mindennap 3-4 kifli,plusz egy feles tej.Addig szóba sem jöhet más kajcsi.Feltéve ha nem melózom,mert ez csak a meló reggelim.
Na hallod ez még nem jutott eszembe.Azt mondjuk tudom,hogy a balra hajló kiflit jobbos kézzel kell enni,és a jobbra hajlót ballal,de ez a kormánykérdés most megfogott!
Komi figyi már! Vegyél kisebb hűtő spoiler-t! Vagy!Peresebb gumikat,azt azzal agggggyál neki
De viccet félre téve,ha normális ragaccsal teszi fel a habot,vagy szivacsot,nem tudod "leseggelni"róla.A normálist pedig értem minőségi ragasztó mellet,nem pedig gazda boltban megvett olvasztó pisztolyosra gondolva.Megkérdezel egy ilyennel foglalkozó ipsét,és össze veted hogy melyik lenne jobb árban.Bár gondolom te ezt már párszor lezongoráztad magadban.
Most egy darabig nem leszek felétek basszus,nem hogy motorka közelében.Kiléptem egy kerítésen,de vissza felé a kerítés győzött! Térdszalag húzódás,térdkalács ficam befittyent.Pedig még 2 hét,és évzáró buli az egyesületi pályánkon.Lehet kimarad?
Szerintem te már ne próbálj meg senkit átverni, (nem mintha ez lett volna a szándékod) inkább mond el,hogy téged sajna átba..tak.és ezért adod el,mert szétvet az ideg.Nem is hazudsz,meg hihető is a történet.Az a szomorú,hogy vannak még emberek (és lesznek is) akik így akarnak megéllni,vagy segélyekből fennt maradni.Avagy megtartod,és vigyázol rá,és magadra.Ha figyelsz rá,kiszolgál téged egy darabig.
Ha eszt nekem irtad akkor tudd h az összes gép ilyen..!..most voltam kint vlee pályán semmi gubanc.. a haweromé is ugyan ilyen és semmi gond csak a pályáig lábon visszük ki!
Szerintem egy krosszgép krosszpályára való nem faluba, meg a falu szélére. A motort így csak ki fogod nyírni, ha ennyire melegszik, én még nem láttam jó motort pályán megforrni az első RMZ250-ek óta. A kipuffogó ha titán a helyes karburálással is vörösen izzhat sötétben.
Menj vele pályára, akik ott vannak azoktól elleshetsz mindent, biztos segítenek. Ha nem érdekel a krossz akkor meg vegyél utcára gépet...
Dt vázban dt blokk, jól átb@asztak, nem volt egy kicsit gyenge a gép mikor próbáltad 15-20 ló hiányzik elvileg? Amit pár hete belinkeltem az is valami trágya gép volt, bár azt még hirdetik.
Valami ilyesmit akarok