sziasztok, csak most kerültem gépközelbe, Zdana, semmi bajom a yamival, csak megnézem mire tartják, de este már hívtak, lehet ma megnézik.
Sanyi az áélmom az igaz, de lehet veszek fiatalabbat , meg a 250 be is gondolkodom, meg elég sokmindenbe gondolkodom......
értem. köszi a választ, megnyugtattál!
haver régi DR600-al tolja, és arra neki elég kevés a kiadása... vagyis hogy legalábbis nem annyi mint amit ő állított a YZF-ekről. De amúgy nem tudom, hogy honnan szedte az infóját, de nekem is elég valótlannak tűnt ezért kérdeztem inkább rá itt.
még1x kössz a választ!
haverod stewart ? ez kb az ő szintje amit te meg kb én motorozásnak nevezünk az olyan 150-200 üóra és 100 ft, de a tudatlanság is csodákra képes és nem picsázik a nullákkal ! az olajcsere 1000km nálam ami 10 üóra de az üóra az verseny üóra amit a gyár megad attól mi nagyon messze vagyunk (kiakasztott gázon 1 órán keresztül kb) tehát üzemóra és üzemóra közt is van különbség !az összeg annak függvényében nő hogy pl 1 kemény poros motorozás után kimosod a légszűrőd olajozod rendesen stb nem csak szezononként 2 szer stb
lenne egy olyan kérdésem, hogy egy yzf250 vagy yzf426 esetében tényleg kb. 100e ft 30 üzemóra? csak azért kérdezem, mert ebben a motorban gondolkodom és egyik haverom aki motorozik, le akar róla beszélni, mert ezt állítja, hogy nagyon költséges és szervízigényes. meg hogy 10 üzemóra egy olajcsere.
Nem vagy hülye Az 98-as, lehet akármi a forgalmiba..
Viszont nekem van polcon olyan láncvezető amit keresel, új, 2900Ft
De mintha nem tudnád hol vagyok... Üdv.
Ilyent akartam venni én is és akkor mondta a szerelőp haverom (yamaha márkaszervizes) hogy 98-99 ben gyártották ezeket és ami fehér tankos az a 98-as a 99-esen már kék tank van.
Megnéztem, a henger másik oldalán levő takarót leszedtem abba van egy csavar amit ha tekerek mozgatja a hengerbe a power ablakját , másik oldalt viszont csak a rugó feszül... Se le se fel nem mozog, talán egy kicsit, viszont ha kitekerem a csavart és leszedem az egészet akkor kézzel tudom fel mozgatni a powert ami a blokkból kijön.
na nehézked megfogalmazás de megértettétek ez a lényeg igen arra a sinre gondolok ami megvédi a lengőkart hogy ne az kopjon el a lánctól. ahol fut a lánc a lengőkart alsó és felső részére van felfogatva.
Na nekem arra mondta egyik haverom hogy 7-8 ezer forint.
Javaslat?
Sanyi az áélmom az igaz, de lehet veszek fiatalabbat
haver régi DR600-al tolja, és arra neki elég kevés a kiadása... vagyis hogy legalábbis nem annyi mint amit ő állított a YZF-ekről. De amúgy nem tudom, hogy honnan szedte az infóját, de nekem is elég valótlannak tűnt ezért kérdeztem inkább rá itt.
még1x kössz a választ!
lenne egy olyan kérdésem, hogy egy yzf250 vagy yzf426 esetében tényleg kb. 100e ft 30 üzemóra?
Most vettem egy Yamaha YZ 125 krosszmotort és kellene 1-2 alkatrész!Tud nekem ebben segíteni valaki?
Viszont nekem van polcon olyan láncvezető amit keresel, új, 2900Ft
De mintha nem tudnád hol vagyok...
(Amúgy felvettelek MSN-re, ott gyorsabb lenne)
www.pinkmotors.hu
www.parilla.hu
www.nag
yvas.hu
www.moto-complet.hu
egy kis segítség
Na nekem arra mondta egyik haverom hogy 7-8 ezer forint.
Javaslat?