sziasztok, csak most kerültem gépközelbe, Zdana, semmi bajom a yamival, csak megnézem mire tartják, de este már hívtak, lehet ma megnézik.
Sanyi az áélmom az igaz, de lehet veszek fiatalabbat , meg a 250 be is gondolkodom, meg elég sokmindenbe gondolkodom......
értem. köszi a választ, megnyugtattál!
haver régi DR600-al tolja, és arra neki elég kevés a kiadása... vagyis hogy legalábbis nem annyi mint amit ő állított a YZF-ekről. De amúgy nem tudom, hogy honnan szedte az infóját, de nekem is elég valótlannak tűnt ezért kérdeztem inkább rá itt.
még1x kössz a választ!
haverod stewart ? ez kb az ő szintje amit te meg kb én motorozásnak nevezünk az olyan 150-200 üóra és 100 ft, de a tudatlanság is csodákra képes és nem picsázik a nullákkal ! az olajcsere 1000km nálam ami 10 üóra de az üóra az verseny üóra amit a gyár megad attól mi nagyon messze vagyunk (kiakasztott gázon 1 órán keresztül kb) tehát üzemóra és üzemóra közt is van különbség !az összeg annak függvényében nő hogy pl 1 kemény poros motorozás után kimosod a légszűrőd olajozod rendesen stb nem csak szezononként 2 szer stb
lenne egy olyan kérdésem, hogy egy yzf250 vagy yzf426 esetében tényleg kb. 100e ft 30 üzemóra? csak azért kérdezem, mert ebben a motorban gondolkodom és egyik haverom aki motorozik, le akar róla beszélni, mert ezt állítja, hogy nagyon költséges és szervízigényes. meg hogy 10 üzemóra egy olajcsere.
Nem vagy hülye Az 98-as, lehet akármi a forgalmiba..
Viszont nekem van polcon olyan láncvezető amit keresel, új, 2900Ft
De mintha nem tudnád hol vagyok... Üdv.
Ilyent akartam venni én is és akkor mondta a szerelőp haverom (yamaha márkaszervizes) hogy 98-99 ben gyártották ezeket és ami fehér tankos az a 98-as a 99-esen már kék tank van.
Megnéztem, a henger másik oldalán levő takarót leszedtem abba van egy csavar amit ha tekerek mozgatja a hengerbe a power ablakját , másik oldalt viszont csak a rugó feszül... Se le se fel nem mozog, talán egy kicsit, viszont ha kitekerem a csavart és leszedem az egészet akkor kézzel tudom fel mozgatni a powert ami a blokkból kijön.
na nehézked megfogalmazás de megértettétek ez a lényeg igen arra a sinre gondolok ami megvédi a lengőkart hogy ne az kopjon el a lánctól. ahol fut a lánc a lengőkart alsó és felső részére van felfogatva.
Na nekem arra mondta egyik haverom hogy 7-8 ezer forint.
Javaslat?
Sanyi az áélmom az igaz, de lehet veszek fiatalabbat , meg a 250 be is gondolkodom, meg elég sokmindenbe gondolkodom......
haver régi DR600-al tolja, és arra neki elég kevés a kiadása... vagyis hogy legalábbis nem annyi mint amit ő állított a YZF-ekről. De amúgy nem tudom, hogy honnan szedte az infóját, de nekem is elég valótlannak tűnt ezért kérdeztem inkább rá itt.
még1x kössz a választ!
lenne egy olyan kérdésem, hogy egy yzf250 vagy yzf426 esetében tényleg kb. 100e ft 30 üzemóra? csak azért kérdezem, mert ebben a motorban gondolkodom és egyik haverom aki motorozik, le akar róla beszélni, mert ezt állítja, hogy nagyon költséges és szervízigényes. meg hogy 10 üzemóra egy olajcsere.
Most vettem egy Yamaha YZ 125 krosszmotort és kellene 1-2 alkatrész!Tud nekem ebben segíteni valaki?
Viszont nekem van polcon olyan láncvezető amit keresel, új, 2900Ft
De mintha nem tudnád hol vagyok... Üdv.
(Amúgy felvettelek MSN-re, ott gyorsabb lenne)
www.pinkmotors.hu
www.parilla.hu
www.nag
yvas.hu
www.moto-complet.hu
egy kis segítség
Na nekem arra mondta egyik haverom hogy 7-8 ezer forint.
Javaslat?