általános hiba,hogy a kábelkorbácsban megszakad a műszerfal tápvezetéke,ha balra fordítod a kormányt a teló mögött feszül a korbács,én is sokat rádolgoztam amig kiderült hogy nem a kijelző nyekkent meg,csak símán elszakadt két vezeték amit megforrasztottam lezsugorcsöveztem a korbácsot meglazítottam,így most jó.
Egy próbát megér a javítás, de nem egyszerű szétszedni, gyárilag összeragasztották. Véleményem szerint a probléma a csatlakozó környékén van, ott gyakorlatilag ha a gumi lecsúszik/hiányzik a csatlakozóról akkor könnyedén bejuthat a víz, egy alapos mosáskor. Kösd föl a gatyát, mert ha tényleg kuka nem lesz olcsó mulatság. Alapból elég tipikus hiba, tehát nagy a kereslet a használt órák iránt. Ebay en lehet szerezni általában mph-s van GB-ból 30-50k, németektől lehet venni 75k-ért újat... vagy itthon figyelni hátha bont valaki, de elég ritka. Mindenképpen a javítással kezdeném, valakinél aki tényleg ért hozzá (ESD környezet stb). Kb ennyi, sok sikert
Xt125x műszerfalat hogy lehetne megjavítani ?
Semmit nem mutat a digitális kijelző, talán be ázhatott.
Mennyibe kerülne egy új bele és hol szerezhetném be ?
Ezek a Motorok megfelelő karbantartás mellett még sokáig jó szolgálatot tesznek. Én ismerek egy példányt amiben 108e km van. Egy-két kisebb alkatrész a kopón kívül semmi más.
Sziasztok!
2005-ös XT125-ben, most van 38000km, érdeklődnék normál használat mellett mire számíthatok meddig bírja a blokk komolyabb felújítás nélkül? Gondolok új dugattyúra, új szelepekre, szelepfészkek köszörülésére.. vagy bármi nagyobb beruházást igénylő munkára.
És keresnék önindítónál lévő szabadonfutót, ha tud valaki olcsóbban mint a gyári azt is megköszönném!
Válaszokat előre is köszi!
http://www.jofogas.hu/budapest...