Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

krasy: te meddig szoktad ugy átlagaba pörgetni a motort? ha nagyobb fuvoka van a mociba mennyivel növeli meg a tzr teljesítményét?
japán moci ami=megbizhatóság.
kisebbek mint a tzr. ezt a két dolgot tudom rola ami biztos. melyik tetszik ns1-be, a kocka vagy a kerek lámpás?
Jó napot mindenkinek

Újabb dilemmába kerültem. A Net-en böngészgettem és találtam egy Honda Ns-1 típusú 50-es motort. Tud valaki mondani róla valamit? Mondjuk a TZR joban tetszik, de ezt a Hondát sem zárom ki a vásárlási körből.

Motorbéka : Tetszik a kicsike. A lámpája, ha jól gondolom nem gyári ugye? Projektoros?
eléggé kényelmes. az ülés alatt van egy kis szerszámos táska arra a helyére rakhatsz aproságokat de én inkább a háti táskát választottam vagy pedig a cipzáros mellényt használom. hát eddigi tapasztalataim szerint jobb inkább dönteni sokkal gyorsabb és biztonságosabb (szerintem). kanyarodni vele egy kicsit nehéz, én ugy érzem. a tárcsa fékek is jól szolgálnak rajta.
egyébként ha a teljesítmény véletlen zavarna (bár olvastam hogy nem számit) akkor lehet rá venni 125-ös hengert is. de hát akkor meg inkább vesz az ember 125-ös mocit ha van rá pénz.
én csak azt sajnálom hogy nem lehet a mocira bukogombát rakni, mert eléggé nagy burkolat van rajta, és ha elesel vele akkor belenyulhatsz a péntárcádba ha meg sérült vagy eltötrt a burkolat.
összefoglava jó kis motor. használtan jó árba vannak.
"... a tzr és az R6 egymás mellett álltak és amíg nem néztem az R6 alá nem tudtam melyik az 50-es és melyik a 600-as... "

Naaa azért egy R6-ot fel lehet ismerni! Ez kicsit ez erős volt
van rajta az ülés alatt tároló, nekem van hozzá gyári alkatrész csomagom is, ott tartom a lakatomat meg a jogsit meg stb.!dönteni lehet, annak ellenére hogy 130as és 100as gumik vanank rajta amik kurva jól néznek ki, nagyon jól dönthető!és nagyon fog a fék is!városba ide oda nagyongyorsa a jó manővereési lehetősége miatt!a nevemre katt és lesz kép!
Jó napot mindenkinek!

Szóval, minden megoldás érdekel, ha tetszik a gép megveszem. A testalkat kérdésében csak annyit, tegnap kavartam egy Simsonnal és kényelmesen elfértem rajta. Egyébként 170cm magas és 60Kg vagyok (igazi gebe, viszont többet megy a gép alattam ). A Mail címemre várom a képeket és a leírásokat (Motorbéka, Krasy10) azoktól, akik eladnának... Legjobban a teljes idomos agyon burkolt deltabox-os változat tetszik. A fojtás nem probléma van ismerős, akinek van egy kis tuning műhelye (hivatalos), csak az a béna eddig nem tudott egy értelmes gépet szerezni (meguntam a várakozást). Olyasmi érdekelne, hogy kényelmes-e az üléspozició, rejtett tároló van-e és mekkora, kanyarban dötögetni kell, vagy lehet kezdőmotorosan kanyarodni , szóval nem a motorikus teljesítmény, hanem az egyéb dogok.

Köszi a segítséget: Wooer /wooer@freemail.hu
Gergonek igaza van sztem...
Nekem is 56 volt am ax amit ki tudtam hozni a kicsimből de viszont én nem vártam meg az ezres szervizt, hogy kikapjam a folytást, hanem már 500 km után kikaptuk a kipufból igaz új fúvókát csak ezernél kapott.... a 100 vége reális...
Még egy hozzászólás:
Amikro mentem a szalonba akkro a tzr és az R6 egymás mellett áltak és amíg nem mnéztem az R6 alá nem tudtam melyi kaz 50-es és melyik a 600-as... Szóval méretben küólönbség nincs...
a tzr-nek akkor a az ülésmagassága mint az uj gsxr 600é (nem mintha ez olyan nagyon számitana), össze hasonlitottam az adatokat (méretbe). és szerintem wooer méretbe jó a tzr, mert még apa is használja pedig ö nem kis darab. jó akkor végülis nem jó ha 2méter vagy, és vagy 110kg.
teljesitményileg egy 50-hez képest jó. viszont ha ujonan akarsz venni nagy kinokat kell kiálnod mert nagyon le van folytva. a maximum amit kitudtam belöle hozni az 53km/h volt és az is ugy hogy tisztára be kellet bujnom a plexi mögé.
folytások nélkül pedig a végsebessége kb 100. igazán gyorsulni pedig 6500-tól kezd.
ha nem vársz töle hatalmas teljesitményt akkor meg leszel elégetve a mocival. használtan 500000-tól lehet kapni jókat pl ott van krasy-é elmondása szerint jó állapotban van.
Mongyuk, ez igaz!
Messziről azt hinné az ember, hogy 25-ös a kis TZR
wooer nekem van egy 2004es TZR-em, ami higyétek el, propuls Te is, sokkal de sokkal nagyobb mint egy RS!ha érdekelne vmit adat vagy vmi krasy10@freemail.hu ez msn meg e-mail is
az-az egy kép kettő lett és 125-öst akartam írni, de a valóságban sztem 124 ccm-esek
Igazavan DennyM-nek
Ha nem is nagyobbat, legalább egy 125-öst vegyél. Mellékeltem egy képet a 124-ös TZR-ről viszonyításképp, mellette egy GSX-R 400-as van és pont akkorák) nekem is ez a tipús van és kényelmesen el lehet rajta férni, viszont elég fekvős motor, vagyis nagyon lent van a kormány, dehát ilyen egy igazi speed
Wooer!
jól teszed ha visszatérsz a motorozás élményéhez. ez nagyon helyes! viszont, látom 30 éves vagy, nem teljesítményre hanem termetre kérdezem, hogy nem kicsi egy 50-es? bár a TZR-t még nem láttam élőben, az aprilia RS 50hez viszonyítok, de pölö azon a 20 éves fejemmel egyáltalán nem férek el kényelmesen. egyszerűen nem fért el a lábam a tank mellett. az 50-es motorok nem vmi nagy testűek, és fiatal, kistestű alacsonyabb pilótákra van tervezve... szóval gondold meg, ill próbáld ki vhol! na csak enyit akartam
Újjat akarsz venni, pontosabban a 2000 utánni formásumut vagy a régebbit. Mert nekem történetesen lenne egy "94-es kiadású. Ha érdekel akkor küldök képet róla mailben.
Helló mindenki !

Mindenképpen akarok venni egy TZR 50-est.

Igazából autó mellé kellene munkába járni, no meg élvezni újra a motorozást.
Évekkel ezelőtt rendszeres motoros voltam Jawa babettától a 400-as bandit-ig,
de évek óta kocsival járok. Az idén viszont eldöntöttem, hogy MOTOROZNI AKAROK ismét!

Most van elég pénzecske motorra. Nem akarok 50-esnél nagyobbat, pedig van A-s jogsim is. Nézegettem a teszteket, meg a piacot is. Az Aprilia Af1, meg ilyesmi is megfelelne, nem száguldozni kell, de a Yamaha mégis csak Yamaha... Szóval, ha tudtok valami gyönyörű gépet, akkor légyszi szóljatok. Kp-ben fizetek, ha megegyezünk.

Köszi a segítséget : Wooer wooer@freemail.hu
Akkor már ha oksokodok:
"akkor annyira le volt fojtva hogy 55 körül volt a vége,"

ezt te írtad és néháníy sorral lejjebb én is ezt írtam szóval nem értelek..
Nem qakarok balhét meg mostmár ettől a fórumtól se akrok semmit...
krasy10@freemail.hu az msn cím
Krasy10 nincs MSN-ed?Jó lenne még beszélni!
Köszi
"necelve" nevelve lenne
ok, majd szólsz ha netán érdekelne!
belém lett necelve
Szerintem még beszélünk róla csak előbb el kell adnom az RS-t és attól függ mennyit kapok érte!Majd jelentkezem!
Köszi

üdv.
látod krasy már megérte hiszen:

"akkor annyira le volt fojtva hogy 55 körül volt a vége,"

tudtam hogy előbb utóbb sikerül a fojtás.
a járatás szörnyű munka volt, hiszen akkor annyira le volt fojtva hogy 55 körül volt a vége, és ez 5500as fordulaton, e fölé nem is pörgettem de ha akartam se birtam volna a fojtások miatt!1000km a bejáratásuk ezeknek a gépeknek, és én 1000 km után ki is vetettem a kipufogóból!de hogy ne menjen rögtön llatult és járódjon faszán, ezért a többit nem vettük ki, és kb 300km után lett kivéve a kis fúvóka és került a helyére a nagyobb és ekkor lett kicserélve a fogaskerék is, ekkor elérte a teljes fojtatlan állapotát, de az addigi teljesítményhez képest sokat ugrott és nem akartam összetörni ezért óvatoskodtam jóidejig vele, és kb 1500km után már azért megmeg húzogattam neki!azóta meg megy mint állat és nagyon fasza, kérdezz ha valami érdekel!