lett volna egy érdeklödö de annak a tető a 350 ezer ft. gondoltam megkérdezem hogy menyiért adod hátha valamilyen hiba miatt olcson adod.bár sejtettem hogy 500 körül lessz mert az ilyeneket nem aggyák olcson ha jó állapotban vannak. motor.hu-n pl. 510000 ér volt egy de már elvitték.
eladó igen, én 55körül gondoltam...8000 van benne, de a 8000 nem 10ezren lett lehaladva, és ez látszik is az állapoton..nics hibája..vkinek próbáld már meg eladni..nagyon hálás lennék!(irányár)
HAJRÁ!!! Hát, én remélem , hogy valahogy csak el kel majd hidegen nemsokkal indulás után(persze melegítés után ) már 6000nél is megindul, viszont nagyobb fordulaton amíg teljesen fel nem melegedik olykor gyengébben húz, ha teljesen felmelegszik, akkor nekem is 6500nál indul meg viszont akkor mehet pirosig is és bivaly marad..egyébként egy két előzés nagyon vad tud lenni ha lemaradz egy 10 méterrel visszaváltasz h 8000 legyen min a fordulat és pörgeted kicsit 10 fölé akkor brutkóbb lesz a gyorsulása...
Hát egyrészt én is kezdem kinöni én is meg, lassan elkerülök itthonról egyetemre és akkora akarok majd venni egy autot. Majd egyetem után ráérek nagyomotorozni :). Sajnos kezd olyan érzésem lenni hogy ez a gépezet örök darab lesz nállam. Ha a télen nem tudom eladni akkor majd a jövö nyáron kihajtom az agyát is :).
a te tzr-ed milyen fordulaton kezd megindulni gyorsulásra tudom hogy hülye kérdés mert nekem is tzr-em van. csak nekem mintha régebben 6000-nél kezdett volna megindulni akkor kezdett 6500-nál gyorsulni amikor megvolt az 1000 szerviz.
bizony, képes lustulni, nem azt mondtam h tolni kell, csak óvatosan, de annyira ne hogy ellustuljon!A legtöbb 2T motornál 6-7000alatt indul az igazi motorfék ami sok motornak nem tesz jót...lustítja, gyengíti, és kopik is tőle...nekem 1,5 éve van meg, sajnos kezdem is kinőlni, tervezem is a cserét, csak nem nagyon tudom eladni!Jászberényben csak nekem van ilyen!
De azért nem árt hogy ha néha egy kicsit túl pörgeted, mert különben nem tud kialakulni az a finom olaj film réteg a persely belsején ami csökkenti a surlodást. Magyarán néha egy kicsit oda kell égetni az olajat a hengerfalára. Most itt nem arra gondolok hogy mennyél több 100 km-t 6000-res fordulatonjáratos géppel, de néha nem árt kicsit meghajtani járatos korában sem, mert különben el lustul a motor és csak nagyon nehezen üveghangon pörgetve lehet ujra össze kaparni az alukálásból. Na ez az utoldó mondat nem teljesen értelmes de szerintem aki ért a mototokhoz az megérti aki meg nem az így járt.
bács kiskun megyébe lakok. egyébként az 1000km-es szerviz után nekem azt mondta a csávo (aki csinálta a mocimat)hogy nyugodtan elpörgethetem 9000-ig csak piros mezöbe nem kell feltétlenül bele jutni mert az már fölösleges. én azért elpörgettem 10500-ig mert ott ment 95 km/h-t. neked mióta van meg a tzr-ed. a városodba csak neked van tzr-ed?
mikor én vettem, 100ezerrel rdágább volt németbe és angliában is, nem tudom most megéri e behozni, de nem hiszem h sokkal olcsóbb lenne, viszont azt tudom h jugóba szabadka melett hol van yamaha De amúgy gőzömsincs hogy lehetne meoldani, mondjuk sztem sokba nem kerülne, nem hiszem h regadó meg iylenek vannak smkp-ra!meg ugye rendszám sincs...A bejáratás lénege a türelem, persez egyszerűbb ha van folytás a motorba, mert akkor tuti nem lesz baj ha a türelmed el is veszted.! 1000km után veszik ki, ha kéred, az 1000es szervíz keretében, addig viszont max fordulat 6000 és fölé nem is megy a folytás miatt, végseb meg max 50, esetleg 55, de egy jó állapotú babetta is otthagy gyorsulásra meg végre is szinte...elég szar érzés ahogy elmegy melette, és nem mehetsz utána!Aztán mikor a folytás ki van véve (midnennel együtt kb 30ezer) akkor se szabad ögtön pirosba pörgetni meg 100al menni, a fokozatosságkll, egyre nagyobb ordulaton mész...mondjuk 1100ig 8000...1200ig 9000 aztán onnan meg már sztem mehet maxon..lényeg a fokozatosság, és aki ezt nem veszi komoylan kétüteműeknél, főleg ilyen kihegyezett kis 50esnél, az bizony a motor élettartamán jelentkezni is fog majd...
Néhány napos kimaradás után ismét jó itthon a netem, szal az első utam ide vezetett...
Nos, említettem, hogy kezdő vagyok a motorozás területén, azt szeretném, hogy vki írja le kicsit részletesen, hogy mi a bejáratás módja és tematikája! Ezt előre is köszönöm!
A másik pedig, hogy van-e vki aki külföldről hozott be újonnan TZR-t??? Érdekelne, hogy ezt hogyan lehet megvalósítani, mert gondolom, nem annyi, hogy kocsira rá a trélert, irány a határ, márkaképviselet, aztán hozom haza a gépet...
hát... kétütemű motornál ez lehet, hogy nem volt jó ötlet, főleg egy ilyen kis finom gépnél mint a TZR, én 800nál vetettem ki, de mikor ki lett véve, vagy ha megvan az 1000km az még nem jelenti h rögtön 9000.Szerintem!Én legalábbis azért úgy 100km-enként haladtam kb 1000-nyi fordulatot...nekem azt mondták h a rossz bejáratás, hirtelen huzamos pörgetés akár felére is csökkentheti a motor életét...na de ne nekem legyen igazam merre lax amúgy?van képed a gépről?
nekem 3hónapos még. rossi replicás és a 100km/h ki viszi de azt már csak erölködve, 95-re meg viszonylag gyorsan fönn van. gyorsulásra nagyon jól megy. 2folytás lett kiszedve belöle, egy még van elöl a kipufogonál de azt nem akarom kiszedetni. te ujonann vetted? azért kérdezem mert ha igen szerintem neked is kin lehetet mert rohadt nagy folytáok voltak benn. végsebességre is örültem ha megy 45km/h a gyorsulás pedig hihetetlen milyen volt jó hogy le nem fulladt. na de ugy döntöttem ki szedem belöle nem érdekel hogy bejáratos egyébként is volt benn 400km, de természetesen kimélten és maximum csak 6500-ig pörgettem aztán rá 2hétre beleraktam az 1000km-t és vittem szervizbe és haza fele már 9000-ig pörgettem de elösször rögtön megnéztem hogy mit bir végre a gép.
Ja, meg bukó hát, én nem találtam még a TZr-emre, nem is nagyon kerestem, bár szerintem megérné, mert egy dőlésnél amiatt, hogy nagyon szellős, kiállóak az idomok, minden kurvakönnyen reped vagy akár törik is rajta!Szerintem erre csináltatni lehetne, de mondjuk nem tom hova menne rá, a váztól az idom vagy 8 centit kilóg, az idomtartók meg gyengék...de sztem ha 5-10ezerből egy ügyes hegesztő megoldaná, megérné...
Egyébként neked mennyi idős a géped, hogy megy, meg mnden gyárilag előírt munka el lett végezve a folytással?mennyi volt a vég?
Egyszer elmentem még kb 1 éve egy tuning boltba hogy van e a TZR-re, mondták, hogy még nem hozattak erre az újabbra, viszont a régire 80ezer volt egy gianelli!Erre meg sztem ugyanannyi!Arrow tutira kapható rá, de azt nem tudom, hol lehetne venni, sztem az nem lesz oylan drága, bár nem tudom, van még Leo Vince is és szerintem az a legolcsóbb!Amerikai oldalon néztem asszem kb 40ezer volt, persze ott dollárba meg stb, de sztem itthon is lehet kapni.Lényeg, hogy én nem akarok költeni kipufogóra, 50es motornál sztem rohadtul nem érne semmit...max hang és talán 0,1 mp a gyorsulásba, de azt a min 40ezret költsd inkább kesztyűre, csízmára, stb.!Szerintem...
ha tudtok a tzr-re valami jó sportkipufogot írjatok ha tudtok mert szeretnék az enyémre eggyet.
lehet a tzr-re egyébként buko gombát rakni vagy szerintetek hülyeség? ha lehet buko gombát rakni a motorra az kb mennyibe kerülne?
kössz elöre is a válaszokat
Üdv!
Sajnos otthon rossz a net, sztem egy darabig kicsit ritkábban tudok felnézni hozzátok!
Minden esetre, Krasynak köszönöm a válaszadást és ha sikerül összehozni a videót a TZR hangjáról, akkor írjatok a freemark@freemail.hu címre!
Mindenkinek kékfény- illetve balesetmentes szép napokat kívánok!
freemark:nekem van kép róla..be is raktak és a sz.ig.-ba is ott van 2, szétszerelve is, a hangjáról meg lehet meg tudnék oldani egy videót...ha a kávédarálóba egy bivaly 50es motor van akkor valóban kávédaráló hangja van..egyébként meg nincs sok panasz hangra, kellemes, árba meg jaja, 550E körül van a reális ár...
hát én a robogóm helyett cserélném, le mert nagyon utalom hogy nem kel lsebességet valtani. sikerült szert tenem egy nagymotorra. de a robogo most akokr sem kell:)
Néhány napos kimaradás után ismét jó itthon a netem, szal az első utam ide vezetett...
Nos, említettem, hogy kezdő vagyok a motorozás területén, azt szeretném, hogy vki írja le kicsit részletesen, hogy mi a bejáratás módja és tematikája! Ezt előre is köszönöm!
A másik pedig, hogy van-e vki aki külföldről hozott be újonnan TZR-t??? Érdekelne, hogy ezt hogyan lehet megvalósítani, mert gondolom, nem annyi, hogy kocsira rá a trélert, irány a határ, márkaképviselet, aztán hozom haza a gépet...
Baleset- és kékfénymentes szép napokat Nektek!
nekem 3hónapos még. rossi replicás és a 100km/h ki viszi de azt már csak erölködve, 95-re meg viszonylag gyorsan fönn van. gyorsulásra nagyon jól megy. 2folytás lett kiszedve belöle, egy még van elöl a kipufogonál de azt nem akarom kiszedetni. te ujonann vetted? azért kérdezem mert ha igen szerintem neked is kin lehetet mert rohadt nagy folytáok voltak benn. végsebességre is örültem ha megy 45km/h a gyorsulás pedig hihetetlen milyen volt jó hogy le nem fulladt. na de ugy döntöttem ki szedem belöle nem érdekel hogy bejáratos egyébként is volt benn 400km, de természetesen kimélten és maximum csak 6500-ig pörgettem aztán rá 2hétre beleraktam az 1000km-t és vittem szervizbe és haza fele már 9000-ig pörgettem de elösször rögtön megnéztem hogy mit bir végre a gép.
Egyébként neked mennyi idős a géped, hogy megy, meg mnden gyárilag előírt munka el lett végezve a folytással?mennyi volt a vég?
ha tudtok a tzr-re valami jó sportkipufogot írjatok ha tudtok mert szeretnék az enyémre eggyet.
lehet a tzr-re egyébként buko gombát rakni vagy szerintetek hülyeség? ha lehet buko gombát rakni a motorra az kb mennyibe kerülne?
kössz elöre is a válaszokat
Sajnos otthon rossz a net, sztem egy darabig kicsit ritkábban tudok felnézni hozzátok!
Minden esetre, Krasynak köszönöm a válaszadást és ha sikerül összehozni a videót a TZR hangjáról, akkor írjatok a freemark@freemail.hu címre!
Mindenkinek kékfény- illetve balesetmentes szép napokat kívánok!