Ha bemész a bolta, és kérsz 70-95-ös tuning hengerszettet a mocidhoz (TZR), akkor ugyanazt a szettet fogod kapni, amely az MX, RX, RS, Malaguti Drakon, Rieju és kitudja még hányhoz szintén passzoló, való! A szívócsonk, a membránház is ugyanolyan, tehát ezért egyformák! Néhány lényeget nem érintő eltérés van.
Nekem 70-es Athena sport, alu nikasilos, 21 dellorto PHBG, 105 fúvókával, Malossi karbonmembrán házával együtt, direkt szűrő, Polini for race3 versenyrezó. Ebből a cső 75.. + "tuning" kuplung, mert a gyári nem bírja a terhelést... :-(
Mindegy.. a lényeg, hogy nagyon jó ez az AM6, csak gyáriban, persze fojtások nélkül is, elég gyengécske szegény. Ezen lehet segíteni nagyon könnyedén. 100 rugó körül kell költeni, és jó lesz! Én erre a blokkra 150-et költöttem, elégedett vagyok vele!
pont rosszul tudod srác....mert a minarelli gyártyja az alkatrészeket...van külön aprilia és minarelli.2 külön világ...igaz,mind2ből van am6,aprilia blokkból van am345 is. De ezt már tagoltam 1 másik fórumon is.
Csá Karsy10! Nagyon faxa az NSr150 csak az a berúgókar az oldalán elég primitívnek tűnik! Mikor foglalózzátok le? Alig várom már hogy mehessek vele!!(persze csak ha megengede!! )
most mér kell fikázni?
neked nem jön be és kész.
viszont anyiba kerül mint egy tzr 50, és ha már választok akkor cbr, mert lehet hogy kisebb testű mint a tzr vagy vékony a gumja, de abba biztos vagyok hogy a nevéhez illően 20-30,000 km-ig gond nélkül el fog menni, mert ugye bár honda, és nincs az amit itt sürün irogattok hogy 103-at ment a tzr ha befeküdtem a motor alá.
120 kilos ember alatt is nyugodt 100 as tempoban elmegy a kis cbr.
de izlések és pofonok avagy kinek a pap kinek a papné.
Most találtam ezt a fórumot. Még csak az első pár oldalt olvastam el, de elég sok hülyeséget írtok!
Hasonlítgatjátok az RS-el a Yamahát, hogy az mennyivel jobb, stb...
Vazz, a 2 mociban már jó régóta augyanaz a motor ciripel teljesen!!!!!
A jó öreg Minarelli AM6 elnevezésű blokk!! Csak tudni kell jól beállítani őket, egyformák...
...Olvasok tovább, ha ez erre az időre már tisztázódott, akkor elnézést kérek!
Húh gyerekek!
Ma láttam egy Honda cbr 125öst.Hát mit is mondjak.Nagyon jól néz ki, DE a tzr közelébe se ér.Ha láttatok már ilyet, tudjátok miről beszélek.Az első gumi kb olyan vastag volt mint a bringámé
Én nem mernék olyan gumival motorozni.Még a mostani (örökölt ) Csepelemnek is vastagabb a gumija.
Nem tom mér így kellett piacra dobni
gyerekek ne vitatkozzatok már wazze!
a ku**a életbe!
Hu amióta nem jártam itt tönkrement a rend:)
annyira váro mmrá a tavszt!
Szar bicigli felcsapja a sarat a bőrkabét meg csupa ge*i nha mind1 jók legyetek
"csak nagyon néha" Hidd el ez sok sok 10ezer kilóméterektől foszthat meg, vagy sok sok kínszenvedéses kilóméterrel ajándékoz meg...a gyárba nem dolgoznak hlyék, nem véletlenül van benne a fojtás, nem véletlenül nem pörgetik az új kocsit 2000felé, és amikor valaki néha mégis, az akár bőven elég is!nomeg nem az a lényeg h nem pörgetted 10.000fölé, hanem az, hogy nem volt fokozatosság...hanem durr a közepébe...
Ha bemész a bolta, és kérsz 70-95-ös tuning hengerszettet a mocidhoz (TZR), akkor ugyanazt a szettet fogod kapni, amely az MX, RX, RS, Malaguti Drakon, Rieju és kitudja még hányhoz szintén passzoló, való! A szívócsonk, a membránház is ugyanolyan, tehát ezért egyformák! Néhány lényeget nem érintő eltérés van.
Nekem 70-es Athena sport, alu nikasilos, 21 dellorto PHBG, 105 fúvókával, Malossi karbonmembrán házával együtt, direkt szűrő, Polini for race3 versenyrezó. Ebből a cső 75.. + "tuning" kuplung, mert a gyári nem bírja a terhelést... :-(