hát, igazából ez az RR ez 37,5 pacis, ez az utcaibb verzió, de szinte ez is pályagép már...a maga 120kilójával, eg 37,5 pacival, de van az SP ami 40lóerős, és asszem azon meg öhlins szett van, az az igazi vadóc...
egyébként engem is a sebesség vonz, de akkoris hondára esküszök..volt egy Mito-s időszakom...szép motor, jó motor, de Hondás lettem...és ha már a 125ös nemmegy annyira, akkor legyen 150, az már odadöngöl, főleg mert pályamotor
az hogy új vagy régi, szinte mind1, a lényeg, hogy egy vadi dugóval 100szor tovább él egy japán gép mint egy olasz!kérdezz meg egy szerelőt mi a véleménye egy olasz és egy japn sportgépről, vagy nézz utána az "elpusztíthatatlan honda főtengely"-nek!Nem becsülöm le az olasz gépeket, de köztudott mivel bír többet egy japán!Meg persze az is, hogy egy olasz gép egy kicsivel azért többet tud...
minden 125ös lassú, ezek szerint?vagy az oylan sokat számít, hogy az rs 10el többet megy?csak az a baj, hogy amíg az nsr-rel 30.000km-t mész egy dugóval,a ddig egy rs-sel 12-15ezret.Ha meg neked lassú ez a kategória akkor meg vagyél 250es 2t-t vagy 400as 4t-t
én is azt kerestem/keresek...csak időközben rábukkantam a 150esre...185 meg már nem rossz...de ha nem jön össze valószínű veszek egy fiatal nsr-t, nekem az a 160-170is elég lenne
csak kizárólag egy esetben veszem meg, ha elkel a TZR.Vagyis 2 ok...be kell mennem a Red Baronhoz, és a Hondához, hogy alkatrész van e hozzá, tudnak e szerezni...ha nem...elfelejtem...de ha meg a héten utalnak faternak egy nagyobb összeget, akkor lefoglalózuk, vagy el is hozzuk, a TZR meg majd elkel... én csak attól félek, mivan ha elkel...