Nem akarok okoskának tűnni, de: Lehet hogy nem mérvadó, de mégis hogy máshogyan derítsem ki hogy milyen a motorja, ha már kérdezi, és nem nézi meg a kódokat. Az nsr-hez annyit, hogy Japánban 91-ben hoztak 1 törvényt, miszerint a 250-es 2T-nek a teljesítménye nem lehet nyagyobb 45LE-nél, 94-től, pedig 40-nél. És nem tehetek arról, hogy Hondánál 6 vezeték összeforrasztásáról van szó, a TZR-nél meg 1 évnyi suffnizásról. Le merném fogadni Zotya hogy a 63 lovas NSR-el pattogattál előzéseknél, és nem a jobb esetben 45-össel. Mert ha tényleg így van, akkor szerezz 1-et feng-shuis barátunknak, is hogy pörkülhessen olajcsöpögtető nélkül, occsóé!
Az MC18-asomban alig volt kompresszió, de úgy jött kerékre, hogy majd hanyatt vágott...
Az MC21-esem, már be sem indul csak, ha beöntök neki, de ha egyesben odamarod neki előzésnél elpattan az eleje...
EZ nem mérvadó amit leírtál...
Mostmár leesett hogy ki vagy/kinek a motorjáról van szó...
Tudok felajánlani egy fitti-polli yamaha neos-t...
DE egy oetákkal sem többet...
Eléggé melós az a 3XV.
Eztúl über zsozseszomba fog bütyök. Szal sztem meg kellene tojjantani, és az az igazság h kuglizni kéne egy másik mocát? Mit gondoltok, megéri ez nekem? Nincs kedvem eladni a WOKos vendéglőmet, szal olyan tunyingot mondjatok ami maniba nem kerül és winnerek vele 50LE. Ide toljátok a sódert, és ne máshova. csummantás
Hát most hogy láttam a képeket, a következőket állapítottam meg, mint a Magyarországi 3xv-típúsokért felelős tisztségviselő: Nem az olajcsölögtetőddel van baj, mert az ránézésre, újszerű állapotú. sztem jól lehet rajta főzni. A másik: Előszőr rakd rendbe a motorod, ne fojjon belőle az olaj, tisztítsd le, a sérüléseket javítsd ki. Aztán ha már a szaki aki megcsinálta ezeket, jól legombolt rólad busás összegeket akkor jön a fekete leves. De te azt jól ismered, sztem minden nap csinálsz ilyet a vendégeknek a büfében.
A te TZR-ed is le van fojtva, szal 45 lóerős. 1. lépés egy M-Max doboz amit a km-órád hátuljába kell tenni, van neki 1 csatlakozója. (23000ft kb és kilövi a 180km/h-nál a tiltást, tehát onnantól mehetsz gyorsabban is) ez ugye 0LE+. 2. egy 3XV-80-as ECU ami engedi a bringád 14000 ford/percig forogni a 12000 helyett + 1 másik vezérlés van benne, ez kb 5-7LE+ 3. karburátorok. most 2db 28mm-es Mikuni van a bringádban elvileg. Na azokat le kellene cserélned 2db 34 vagy 36-osra. boltban 2x 300ezer ft. szal ilyet nehezen fogsz találni. De lehet elég a fuvókák kicserélése a 28-asokban 15-20%nagyobbankra, ehhez már szakinak kell lenned(5-7LE ill 3LE). 4. Komplett kipuffogó rendszer csere valami neves gyártóéra, a gyári szart sem ér + vagy 10 kiló. Ez kb 140ezer (5-7LE). Hát röviden ennyi. +van még néhány dolog, de ez majd ha kész vagy ezekkel. Amúgy 80-85Le-ig simán tuningolhatók ezek a vasak. Talán még tovább is, de akkor el kell adnod a ferrariaid De ha olcsózni akarsz akkor az e-bayen van 1 kipuff.rendsz most 80 dolcsiért a bringádhoz, de bontóknál kérdezősködhetsz, ott kb 30-ból megúszod. De mondom azzal nem tudsz pörkülni majd, csak túrázni max. Tengelycsapágy meg fogalmam sincs mibe fáj. mondom bontó.
A másik. csütörtöktől vasárnapig leszek otthon. Ha van kedved 1 kicsit szerte széjjel rokettázni a mecsekben had kopjon az út, akkor mehetünk 1 karikát, és legalább megszakértem milyen a vörsönytechnikád élőben.
Na csasztok skacok! Most, hogy lerajzoltam végre meggyőződhedtek arról, hogy milyen vassal nyomoma a
kanyarokban, de semmi irigykedés ám. Láthatjátok az eredeti piros fehér fényezzéssel küldöm, de itt ott van némi sérülés, mint a mellékelt ábra is mutatja :). Amúgy meg mibe fáj egy használt kipuf rá?
Nem emelkedik az eleje úgy ahogy Playlud mondja, szal mit kell tennem? Én arra gondoltam, hogy az olajcsöpögtető is közrejátszik a dolgokban. Was meinst du? Amúgy tengelycsapágy mibe fáj? Vágod?
Hát robi fogyaszt 3 lityót a városban, a tzr meg hetet, ha sok a piros + a köcsög dobozos az utakon. Ha ekkora miller vagy hogy megteheted, akkor miért ne, de én nem alacsonyodnék le a helyedben olyan szintre.
Jaja Szerdán 21 órakor lesz az úszó erőd című film, Xmassal a főszerepben. Mindenki aki kíváncsi a motorjára, és barátunkra - nagy mesterünkre, az nézze meg!
Amúgy meg valami überelhetetlen lett a rajzod a moccáról, én 5 percet fakadtam rajta, ilyen nincs. Ez valami fergeteges.
Kínai kajáldád van, és japánul is tudsz, valami nagy szamuráj lehetsz. Úgyhogy neked innentől nem szólunk be.
A tuningról: Tudnom kell néhány részletet a motorodról, előszőr is azt mondd el hogy egyesben és kettesben ha elengeded a gázt kb 9000-es fordulatnál és gyorsan rárántod akkor emeli-e az elejét? Mert illene neki, ha nem akkor mondom hogy mit kell csinálnod, ha meg emeli, akkor meg ne akarjál már annál is többet, de ha az sem elég akkor is tudok néhány tanáccsal szolgálni, de számíts arra, hogy az öcsi büfét Újvárosban, és a feng-shui falatozódat Szögeden el kell adnod, hogy tudd a részleteket fizetni a fullos cuccokra.
innen szedem az okosságokat. Nézzetek bátran körül.
Amúgy ez olyasféle munykahelyi cuccus ártalom, szal a WOK hatása.
Nem tudjátok mostanság milyen újítások vannak a kétütemű tevehajtásban a futamokon?
Ilyen a motorom: Yamaha TZR 250 3xv1, pont mint a Playludé.
lenne még egy kérdésem, hozzátok akik igen tapasztos tapasztalattal rendelkeznek e témában.
Gondoltam sebzek egy robit a szalunból , mert nem sok zsozsóba kerül és keveset fogyaszt a
cityben . Ti mit gondoltok erről? Megy az ilyen megbékülés vagy rakétázni kell suttyomban?
Amúgy konyhában jól mozgok... szakács a végzettségem! szal playlud ráhibázott
Abban igaza van Xmassnak hogy képet nem tud feltenni, mert most szünetel a feltöltés. A használt bringáknak sincs képük pont emiatt. Talán majd megoldódik.
Versenyző barátunk kicsit érthetetlenül fogalmaz(de lehet hogy velem van a baj..)igaz még azsem derült ki milyen a motorja....mert nemtud értelmesen(ben)fogalmazni/irni...stb..LEGALÁBB KÉPET TEHETNE FEL!
Egy nagy Magyar embertől hallottam a következő mondást: Na az a dolog amit a Google sem talál meg az nem van, vagy nem is létezik. Szóval beírtam az olajcsöpögtető-t. és ezt kaptam:
A wok mellé ajánlatos vásárolni fémalátétet, fedőt, olajcsöpögtető-rácsot, lapos és mélyített
szedőkanalat (a lapos lehet egyben a keverőkanál is).
Szóval veresenyző barátunk nemcsak a pályán bizonyítja rátermettségét, de a kínai konyhában is mutat jártasságot. Gratulálunk neki.
u.i: ha megmondod hogy milyen a motorod specifikációja, akkor tudok segíteni a tunyingolásban, és akkor reggel-este sajátkezed által pörtkölt mogyit ehetsz a dr. house mellé.
Na tód neki!
Amúgy meg avass már be lécci hogy mi az a suffni tunyingulós oldal amiről írtál. Had lessem meg én is. De szvsz nem létezik olyan oldal ami leírná normális nyelven (japán nem normális) hogy hogyan lehet kipréselni belőle a lóerőket. Persze én tudom, de az meg nem éri, meg. Szal félig rossz vételt csináltál ha jól sejtem, és sztem jól sejtem.
Xmass: Te rokona vagy a télapónak? Mert üzenem neki hogy jövőre a száradt gazokon kívül mást is cuccoljon má' be a kosaramba! A másik: hogy az a "környék" ahonnan írsz az hogy néz ki? csak kíváncsiságból kérdeztem.
Az MC21-esem, már be sem indul csak, ha beöntök neki, de ha egyesben odamarod neki előzésnél elpattan az eleje...
EZ nem mérvadó amit leírtál...
Tudok felajánlani egy fitti-polli yamaha neos-t...
DE egy oetákkal sem többet...
Eléggé melós az a 3XV.
A te TZR-ed is le van fojtva, szal 45 lóerős. 1. lépés egy M-Max doboz amit a km-órád hátuljába kell tenni, van neki 1 csatlakozója. (23000ft kb és kilövi a 180km/h-nál a tiltást, tehát onnantól mehetsz gyorsabban is) ez ugye 0LE+. 2. egy 3XV-80-as ECU ami engedi a bringád 14000 ford/percig forogni a 12000 helyett + 1 másik vezérlés van benne, ez kb 5-7LE+ 3. karburátorok. most 2db 28mm-es Mikuni van a bringádban elvileg. Na azokat le kellene cserélned 2db 34 vagy 36-osra. boltban 2x 300ezer ft. szal ilyet nehezen fogsz találni. De lehet elég a fuvókák kicserélése a 28-asokban 15-20%nagyobbankra, ehhez már szakinak kell lenned(5-7LE ill 3LE). 4. Komplett kipuffogó rendszer csere valami neves gyártóéra, a gyári szart sem ér + vagy 10 kiló. Ez kb 140ezer (5-7LE). Hát röviden ennyi. +van még néhány dolog, de ez majd ha kész vagy ezekkel. Amúgy 80-85Le-ig simán tuningolhatók ezek a vasak. Talán még tovább is, de akkor el kell adnod a ferrariaid De ha olcsózni akarsz akkor az e-bayen van 1 kipuff.rendsz most 80 dolcsiért a bringádhoz, de bontóknál kérdezősködhetsz, ott kb 30-ból megúszod. De mondom azzal nem tudsz pörkülni majd, csak túrázni max. Tengelycsapágy meg fogalmam sincs mibe fáj. mondom bontó.
A másik. csütörtöktől vasárnapig leszek otthon. Ha van kedved 1 kicsit szerte széjjel rokettázni a mecsekben had kopjon az út, akkor mehetünk 1 karikát, és legalább megszakértem milyen a vörsönytechnikád élőben.
kanyarokban, de semmi irigykedés ám. Láthatjátok az eredeti piros fehér fényezzéssel küldöm, de itt ott van némi sérülés, mint a mellékelt ábra is mutatja :). Amúgy meg mibe fáj egy használt kipuf rá?
Nem emelkedik az eleje úgy ahogy Playlud mondja, szal mit kell tennem? Én arra gondoltam, hogy az olajcsöpögtető is közrejátszik a dolgokban. Was meinst du? Amúgy tengelycsapágy mibe fáj? Vágod?
Jaja Szerdán 21 órakor lesz az úszó erőd című film, Xmassal a főszerepben. Mindenki aki kíváncsi a motorjára, és barátunkra - nagy mesterünkre, az nézze meg!
Amúgy meg valami überelhetetlen lett a rajzod a moccáról, én 5 percet fakadtam rajta, ilyen nincs. Ez valami fergeteges.
Kínai kajáldád van, és japánul is tudsz, valami nagy szamuráj lehetsz. Úgyhogy neked innentől nem szólunk be.
A tuningról: Tudnom kell néhány részletet a motorodról, előszőr is azt mondd el hogy egyesben és kettesben ha elengeded a gázt kb 9000-es fordulatnál és gyorsan rárántod akkor emeli-e az elejét? Mert illene neki, ha nem akkor mondom hogy mit kell csinálnod, ha meg emeli, akkor meg ne akarjál már annál is többet, de ha az sem elég akkor is tudok néhány tanáccsal szolgálni, de számíts arra, hogy az öcsi büfét Újvárosban, és a feng-shui falatozódat Szögeden el kell adnod, hogy tudd a részleteket fizetni a fullos cuccokra.
innen szedem az okosságokat. Nézzetek bátran körül.
Amúgy ez olyasféle munykahelyi cuccus ártalom, szal a WOK hatása.
Nem tudjátok mostanság milyen újítások vannak a kétütemű tevehajtásban a futamokon?
:)
lenne még egy kérdésem, hozzátok akik igen tapasztos tapasztalattal rendelkeznek e témában.
Gondoltam sebzek egy robit a szalunból , mert nem sok zsozsóba kerül és keveset fogyaszt a
cityben . Ti mit gondoltok erről? Megy az ilyen megbékülés vagy rakétázni kell suttyomban?
Amúgy konyhában jól mozgok... szakács a végzettségem! szal playlud ráhibázott
A wok mellé ajánlatos vásárolni fémalátétet, fedőt, olajcsöpögtető-rácsot, lapos és mélyített
szedőkanalat (a lapos lehet egyben a keverőkanál is).
Szóval veresenyző barátunk nemcsak a pályán bizonyítja rátermettségét, de a kínai konyhában is mutat jártasságot. Gratulálunk neki.
u.i: ha megmondod hogy milyen a motorod specifikációja, akkor tudok segíteni a tunyingolásban, és akkor reggel-este sajátkezed által pörtkölt mogyit ehetsz a dr. house mellé.
Na tód neki!