Szia skacok! Elkészült tegnap a mű, de már nem volt időm netezni, mert gurultam egy jót. Na, láttátok bordón, kopottan hogy nézett ki....
Most ilyen lett, nekem nagyon tetszik...:
Hello láttam ma egy kék yamaha rdt, nem tudom hogy 250es vagy 350es, mert nem láttam túl sokáig, az biztos hogy vizes..., a lényeg hogy itt ment ez a bécsi úton... nem innen volt valaki?
keveset kap, rakj bele egy 110es fúvókát, ez a minimum amit csinálni kell vele, de nem biztos hogy nincs más baja , de majd megtudod ha kicseréled a fúvókát...
Hello
Egy kis segítség kellene!
RD 80-am van olyan tünettel, hogy fordulaton odarántok betorpan, ha nem engedem vissza képes teljesen leállni.A karburátor egy Bing 21-es én arra tippeltem mivel 72-es fúvóka volt benne, utánna néztem 110 a gyári fúvókája. Most 100-as van benne, az volt kéznél javult a helyzet de még mindig nem az igazi, ha a szivatót ráhúzom akkor fordulaton nem torpan!
Karbi?
Főtengely szimering?
Falsot szív?
Valakinek tapasztalat?
mivel nem utcán mész lehet egy kicsit hangosabb, veszel kapható a festékes boltokban, acélszálas dörzsi. a 4 ütembe azt tettem és jó,kicsivel keményebb a hangja,de nem égki. azzal tömd ki /csavard rá/
félkeményen.
Van pl az Mcax nevezetű cégnek ilyen spéci üveggyapotja. Úgy emlékszem, hogy a Pink motors árult gyapotot, de hogy most van-e nekik, azt nem tudom. Amikor a saját motoromhoz kellett volna, hónapokat kellett rá várni.
Lehet akár kőzetgyapot is,hiszen ugyan azzal a technikával készól,mint az üveggyapot. Kífójás ellen már eleve érdemes 1-2 kör rika de vastag üvegszövetet a perforált cső köré tekerni. Kis motorba(cimcony) én eleve nemis ilyesmit használok, hanem mezei vattát, mivel annak a hőmennyiség közlése jóval kisebb.Persze ez nagyobb motorba nem jó, viszont a ritka szövetet valóban érdemes kipróbálmi.
Most ilyen lett, nekem nagyon tetszik...:
És az nem tetszett, de a tied az tényleg jól néz ki
és 1000 hála...
Elég rég írtam ide...megvettem a Polisport fejidomot és elég sokat dobott a kinézetén szerintem
Egy kis segítség kellene!
RD 80-am van olyan tünettel, hogy fordulaton odarántok betorpan, ha nem engedem vissza képes teljesen leállni.A karburátor egy Bing 21-es én arra tippeltem mivel 72-es fúvóka volt benne, utánna néztem 110 a gyári fúvókája. Most 100-as van benne, az volt kéznél javult a helyzet de még mindig nem az igazi, ha a szivatót ráhúzom akkor fordulaton nem torpan!
Karbi?
Főtengely szimering?
Falsot szív?
Valakinek tapasztalat?
Csupi
Köszönöm...
esetleg a méretekről tudsz mondani valamit ?
félkeményen.
A gyapotnak még utánna kell érdeklődnöm...
Hol lehet ilyet venni ?