Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

ill még egy kérdésem lenne ...

az rd350ypvs működik aksi nélkül ?
hi sebilaci ...

Bocs a zavarásért , kellene egy kis segítség ....
megtennéd hogy leméred a 350-esed sportdobját ?
Ilyet kellene csináljak az enyémre, s nincs semmi támpontom ...
Átmérő és hosszúság kellene + a bemenő cső átmérője ...

1000 kösz ...
üdv..
A tied is szép lesz, a küllős kerékkel szerintem sokkal"klasszikusabb", mint az öntött kerékkel.
Ha mindenkinek összeáll a bringája, csinálhatnánk egy RD-s gurulást!
Hát, biztos nem lesz olcsó, én saját magam, és egy barátom csináljuk. Ő csak a polírozást csinálta, most raktam össze, nem annyira tökéletes, mint szerettem volna! A Tankkal és az oldalával hétvégén végzek, remélem. Már bepöffentettem így, ahogy a képen van, frankón pöfög, pedig csak 125ös és eléggé veterán... A mostani állapotról a képek:
A kipufogódobokat(az előző "gondos" gazdája ráfolyatta az akkusavat), könyököket, első sárvédőt.Nem mondtak árat előre, lehet, hogy pofára fogok esni!
a Motokrom-hoz vittem, Táborfalvára.Te hol csináltatod?
Így is szép ez a moci, bár lényegesen fiatalabb mint az enyém. De tényleg szép!
Mit krómoztatsz?
Az enyém is lassan elkészül, kb. a jövő héten összerakom, akkor fotót is rakok róla.
Ma hozták vissza a polírozótól az oldaldeklit.....
Na, ez meg az én motorom, még krómozás előtti állapotban.Febr.végére ígérték, lassan tán elkészül.
Ejnye, te kis számító!
remélem az oldal idomokon meg a faridomon is hibázik egy ilyet ami nem naon észrevehtő
Na, egész jó lett. Főleg féláron
itt az igért 3kép melléksen (annyira nem láccik a hiba de nekem csak jól jött )
odaáig még nem jutotam el na leugrog a pinyoba csinlok kettőt hármat gyorsan
És a fotó? Namá!
Nekem is kész lett a tankom . az egészben az a poén hogy a festő rosszul rakta fel a matricát és így csak az ár felét kellet kifizetnem . amúgy egész szép lett a tankja
Jó lessz, csak össze kell raknom. Az oldaldeklijei polírozónál vannak, a hengert meg tegnap fújtam le újra feketére. Kb. jövő hétvégére hozzák vissza a tankot, ill. az oldalakat, akkor úgyis felteszek képeket róla, hogy milyen lett.
Nem hiszem hogy buherált inkább belpiacos japán, azok mindig mások mint az exportok.
lehet hogy erőssebb is.nágyobb fotó kéne a blokkrol.
Nagyon-nagyon köszi suzu777. Akkor ezekszerint ez vakami átépített, vagy hibrid motor? Na mindegy, már nekiálltam szépítgetni, ha kész, úgyis felteszem a képeket róla.
jawa cafe racert faragok, és ahhoz kéne...
egyébbként 1975 ig a blokkszám 416 al kezdödik 1976 1E7-00 a többi még nnem tudom.
igazábol ezt a fajta 1 hengerest még nem láttam feltehetően azonos a blokkja a dt-vel.
a modellváltásoknak a jegyei minden typuson azonosak 125-250 350 . a füzött kerék dobfék 1975
füzött kerék tárcsafékek 76, más tank öntött kerekek 1977. a blokkszám is változik a 2501A 2-vel kezdödik 76-tol.
Van mert használom a race motorokhoz, mire kell. Mindég elvarjuzzák a kollégák a +-t. Ha jó a hajabusáé az most van.
Jobb ha elviszed valamelyik müanyagoshoz , utána már egyszerü ugyanugy kell festeni mint bármi mást.
Suzu..: 95kg-os vagyok. Egyébként köszi a segítséget.
suzu, nincs véletlenül telókormányod valamelyik sarokban?
hát a régit kéne megjavítani és utána lefényezni