Sziasztok!
Én kb. 1 éve birtoklok egy 250-est, ha jól azonosítottam be, akkor DX típusú a jármű. Néhány dolgot már megcsináltam-csináltattam rajta: fényezés, hengerfúrás-dugattyúcsere stb.Ami még hiányzik-és a segítségeteket kérem: kipufogó krómozás , első teló javítás( az egyik szár kissé görbe), eredeti tükrök beszerzése.
Amúgy nosztalgiából vásároltam meg a gépet a kawám mellé, mivel amikor még a P20-asokat nyüstöltem, erről álmodoztam.Azt hiszem írta is itt a Fórumban valaki, hogy kb. ilyen szintre kellett volna eljutnia a magyar motorkerékpár gyártásnak.
További jó RD-zést!
Most teljesre mondtam árat... lehete hogy a főtengely tök jó, és semmi baja, de ha kicseréled akkor meg tuti biztos, de ehhez látni kell..., de ezt pont neked mondom?
az azért tulzás. De közel annyi bár nem szokott minden kelleni. A ftengelyt nem minden esetben kell felujitani. Ha tudod hogy lyukas a dugó akkor már megbontottad. Egyébbként nagyon sokat kibir, mondjuk nem szoc anyagok vannak benne, látni kell.
Ha csepeli vagy hozd át a"mintát ha tudok segitek de igazábol meg kell nézni hogy a 250-sé jó e rá bár
ezek tipusazonosak a yappán cuccoknál és feltehetöen azonosak. 20 9417214.
De ez anyagköltségben is megvan egy 100as, két dugó min 40, főtengelyfelújítás ugyanennyi, plusz még főtengelycsapágyak, szimeringek, tömítések, ha jó gépet akarsz...
Kösz! De azt hiszem igy elsőre talán jobb lenne ha valaki aki hozzáértő az kezdene hozzá , mert egyedül nem merem bevállalni. Tehát van valaki akit tudtok ajánlani?
kösz
Nem olyan bonyolult, vizet lereszt ha benne van, remélem nem, vagy leaglább fűtött helyen állt, vagy elég fagyálló volt benne, különben az is kárt tehetett..., aztán le a hengerek, dugókat ki kell cserélni, ellnőrizni jók a főtengelycsapágyak, lehet túlélték..., aztán meg kell nézni a kompressziót is, a gyertyákat is karbikat is be kell állítani, viccből nem lukad ki a dugattyú teteje...
Nem tudja valaki, hogy egy 125-ös DT-hez hol lehetne gyujtást kapni?
Én kb. 1 éve birtoklok egy 250-est, ha jól azonosítottam be, akkor DX típusú a jármű. Néhány dolgot már megcsináltam-csináltattam rajta: fényezés, hengerfúrás-dugattyúcsere stb.Ami még hiányzik-és a segítségeteket kérem: kipufogó krómozás , első teló javítás( az egyik szár kissé görbe), eredeti tükrök beszerzése.
Amúgy nosztalgiából vásároltam meg a gépet a kawám mellé, mivel amikor még a P20-asokat nyüstöltem, erről álmodoztam.Azt hiszem írta is itt a Fórumban valaki, hogy kb. ilyen szintre kellett volna eljutnia a magyar motorkerékpár gyártásnak.
További jó RD-zést!
J.
ezek tipusazonosak a yappán cuccoknál és feltehetöen azonosak. 20 9417214.
kösz