Szia köszönöm. Amit leírtál azok nekem is működnek. És tegnap mindenféle hozzányúlás nélkül egyszer csak működni kezdett az LCD része is. De át nézem elektronikusan biztos ami biztos.
Ugyan így jártam, sok szarakodás után cseréltem a műszerfalat mert arra jutottam hogy az LCD-t meghajtó IC szopatott, cserélni nem tudtam. De nekem működött az index visszajelző és a refi visszajelző is. Lehet nálatok test hiba van. Érdemes lenne átnézni a rajzát, hátha kapcsolt a test és csak egy relé a rossz.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni az alábbi probléma megoldásához. Párhete került hozzám egy 2000-es évjáratú R6-os aminek a műszerfala egyik napról a másikra minden előjel nélkül megadta magát. a fordulatszám mérőn és az üres jelzésen kívül semmit nem mutat. Valamilyen ötlettől vezérelve levettem az aksi sarut, majd pár perc elteltével visszatettem és működött megint minden rendesen. Ezt 10-15 (nem számoltam csak Kb.) indításonként megcsinálja (nem mutat, áramtalanít, működik). Most azonban teljesen állandósult a probléma (nem segített az áramtalanítás). Kérdés találkozott-e valaki hasonló problémával, a műszer adta be a kulcsot, vagy valamilyen egyéb elektronikai probléma zavarja a rendszert? Segítségeteket előre is köszönöm.
Heló.Ehhez a típusú,kormánystabilizátorhoz keresek rögzítő konzolt(bilincset)!
Akinek van esetlegesen ilyen és eladó,kérem jelezze felém. Köszi. (színe nem fontos)
Köszönöm a választ , annyira nem zavaró az ingadozás csak én betegje vagyok ha valami nem hibátlan először a gyertyacserével kezdem majd ngk cr10ek-szeretnék belerakni, utánna veszek bele gyári levegőszürőt és utánna szinkron aztán remélem jó lessz. Egyébként szép nagyon az r6-od.
Eladó szeretett 25 KW-os motorom.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/kawasaki/er-6f/kawasaki_er-6f_25kw_35kw-11460039