akkor semi komoly gond sincs a r6 kerekével
megvagyok nyugodva 2003 r6 os az nekem kicsit drága mert max 1.3 misim van
ebbe az árba csak 1 2001-esetleg 2
most nyár elején akarok venni remélem kifogok 1 jót szinte ingyen
mit értesz elsö r6 on 2000?
szívem szerint 2001 es érdekel mert ledes a lámpa meg jobban néz ki a hátulja
anniyra xar a kerékméret ?
akkor a motorja megbízható 1 jó pont ! +1x thx
Na itt van egy kis használtmotor-teszt. Az első R6-nak nehezen járt a váltója és alacsony fordulaton gyengécske a blokk. Már a következő évre átdolgozták a váltót és a blokkot is újrahangolták. 01-től új dugattyúkat, hajtókarokat, kapcsolótengelyt és kipufogócsonkot kapott. Téged az újabb verzió ugye nem érdekel. A motor igen megbízható 70-80 000km-es futásteljesítmény után a szétszedett példányoknál újszerű alkatrészeket találtak.Két visszahívási akció volt, a vezérműláncot cserélték erősebb kivitelűre.2001-től elvileg 10 000km-er a szervízintervallum. A hátsó ülés nem jó semmire, a nagyobbik gond az első kerék 120/60-as mérete. A fékjei jók, megy 260-at és 10 másodperc alatt van 200-on. Jó bele a 91-es benzin (már ha találsz ilyet) 17 literes a tank, 6lityis átlagfogyasztás. 2,9l 10W40-es olaj kell bele.
Köszi a képet!
Felrakva már nem is olyan szörnyű!
Baluu papával kitárgyaltuk a témát, és úgy döntöttem Hyperpro RSC-t veszek (kéket)
Pont tegnap fostam össze a bokám kishijján, mert egy intenzív kerékemelgetős kigyorsításnál úgy megcsapkodta az elejét, hogy azthittem itt a vég és bukta lesz! Eddig ez volt a legdurvább!!!
Azért mást sem akarok elrémíteni az utakon. Csak hogy nekem tetszen. De az tényleg jó benne, hogy nem jön szembe. Na jóéjt minden motoros társamnak, én mára kihaltam!!!
Nekem is inkább a lánc és a fogaskerekek voltak problémásak! A lánc szakaszosan meg volt nyúlva. A féket csak ajánlották hogy cseréljem ki! Szerencsére már orvosoltam a problémákat
Mindenesetre lehet hogy tök pipec a moci, és nincs vele semmi baj. Elképzelhető, hogy minden ok rajta, és ha törődni fogsz vele "mindent meghálál"! Én is rendbe raktam és azóta jócimborák vagyunk!!!
Nemigazán jöttem rá,de megnézhetel pár külföldi R6 fórumot(r6rider,r6messagenet,r6-forum),rengetegen irnak be emiatt,el is nevezték ezt Yamaha-tick problem-nek:)Néhányan a szelepekre,mások az injektorra vagy a vezláncra tippelnek,de állitják,teljesen normális.
megvagyok nyugodva 2003 r6 os az nekem kicsit drága mert max 1.3 misim van
ebbe az árba csak 1 2001-esetleg 2
most nyár elején akarok venni remélem kifogok 1 jót szinte ingyen
Ha a 99-es R6 váltója kemény, akkor a kedves tesztelő akkor nem ült még 98-99-es R1-en.
A 120/70-es elfér neccesen. Ha biztosra akarsz menni, kell egy utángyártott sárvédő. De nekem elfért a 120/60 pilot sport helyett a 120/70 supercorsa
Csak ne adnám eeeel!!!
(nem kell valakinek egy 03 R6? )
2002-től ledes a hátsó lámpa.
Érdemes inkább 2003-asat venni (az enyém pont eladó:), mert a 2002 és a 2003 között tapasztalataim szerint nincs nagy árkülönbség...
szívem szerint 2001 es érdekel mert ledes a lámpa meg jobban néz ki a hátulja
anniyra xar a kerékméret ?
akkor a motorja megbízható 1 jó pont ! +1x thx
Felrakva már nem is olyan szörnyű!
Baluu papával kitárgyaltuk a témát, és úgy döntöttem Hyperpro RSC-t veszek (kéket)
Pont tegnap fostam össze a bokám kishijján, mert egy intenzív kerékemelgetős kigyorsításnál úgy megcsapkodta az elejét, hogy azthittem itt a vég és bukta lesz! Eddig ez volt a legdurvább!!!