Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Tudok 1,3 millioért egy R1-et ha érdekelne 98as asszem az a piros fehér váltózat
akkor semi komoly gond sincs a r6 kerekével
megvagyok nyugodva 2003 r6 os az nekem kicsit drága mert max 1.3 misim van
ebbe az árba csak 1 2001-esetleg 2
most nyár elején akarok venni remélem kifogok 1 jót szinte ingyen
Közúton többet nem motorozok, pályázni meg nincs pénzem (remélhetőleg később lesz). Áttérek az endurora.
Elfér. Jópáran /70-sel megyünk.
Azért én meg a kemény váltóval vitatkoznék...
Ha a 99-es R6 váltója kemény, akkor a kedves tesztelő akkor nem ült még 98-99-es R1-en.
ha nem vagyok indiszkrét, miért adod el? pedig olyan szép :(
Nem belekötni akartam, Teeee! Jókat írtál!

A 120/70-es elfér neccesen. Ha biztosra akarsz menni, kell egy utángyártott sárvédő. De nekem elfért a 120/60 pilot sport helyett a 120/70 supercorsa

Csak ne adnám eeeel!!!

(nem kell valakinek egy 03 R6? )
Azért nem kell mindenbe belekötni. Nem írtam rosszat a motorról. A gumiméretet meg majd minden teszten szidják. Egyébként elfér a 120/70-es?
A kerékméret meg nem szar, az 17 colos. a 120/60-as első helyett jobb a 120/70-es, de ennek a kerékmérethez semmi köze.
Az első R6 1999-es. Valóban kicsit kemény a váltója, de teljesen megbízható, jó motor már az is.
2002-től ledes a hátsó lámpa.

Érdemes inkább 2003-asat venni (az enyém pont eladó:), mert a 2002 és a 2003 között tapasztalataim szerint nincs nagy árkülönbség...
mit értesz elsö r6 on 2000?
szívem szerint 2001 es érdekel mert ledes a lámpa meg jobban néz ki a hátulja
anniyra xar a kerékméret ?
akkor a motorja megbízható 1 jó pont ! +1x thx
Na itt van egy kis használtmotor-teszt. Az első R6-nak nehezen járt a váltója és alacsony fordulaton gyengécske a blokk. Már a következő évre átdolgozták a váltót és a blokkot is újrahangolták. 01-től új dugattyúkat, hajtókarokat, kapcsolótengelyt és kipufogócsonkot kapott. Téged az újabb verzió ugye nem érdekel. A motor igen megbízható 70-80 000km-es futásteljesítmény után a szétszedett példányoknál újszerű alkatrészeket találtak.Két visszahívási akció volt, a vezérműláncot cserélték erősebb kivitelűre.2001-től elvileg 10 000km-er a szervízintervallum. A hátsó ülés nem jó semmire, a nagyobbik gond az első kerék 120/60-as mérete. A fékjei jók, megy 260-at és 10 másodperc alatt van 200-on. Jó bele a 91-es benzin (már ha találsz ilyet) 17 literes a tank, 6lityis átlagfogyasztás. 2,9l 10W40-es olaj kell bele.
Hé!! Fejjel lefelé raktad föl!!!
Köszi a képet!
Felrakva már nem is olyan szörnyű!
Baluu papával kitárgyaltuk a témát, és úgy döntöttem Hyperpro RSC-t veszek (kéket)
Pont tegnap fostam össze a bokám kishijján, mert egy intenzív kerékemelgetős kigyorsításnál úgy megcsapkodta az elejét, hogy azthittem itt a vég és bukta lesz! Eddig ez volt a legdurvább!!!
Na végre sikerült lefotózni az R6R-en az ExtremeTech kormánytelót:
Azért mást sem akarok elrémíteni az utakon. Csak hogy nekem tetszen. De az tényleg jó benne, hogy nem jön szembe. Na jóéjt minden motoros társamnak, én mára kihaltam!!!
Ez a lényeg,hogy Neked tetszik!
Lehet h kissé extrém, de nekem bejön. És egyedi!!!
Szép motor,de egy R6 milyen is lehetne?,bár számomra kissé elüt a felnik fényezése az idomokétól:)
Igyekszek rá vigyázni. Ha gondolod nézd meg a képet róla. Raktam fel. Mit szólsz hozzá???
Akkor Te jobb gazdája légy!
Nekem is inkább a lánc és a fogaskerekek voltak problémásak! A lánc szakaszosan meg volt nyúlva. A féket csak ajánlották hogy cseréljem ki! Szerencsére már orvosoltam a problémákat
Az enyémben 13000 van,de ahogy nézem,még a fékbetétek is megérik a 20 ezret,nemhogy a tárcsa......
Mindenesetre lehet hogy tök pipec a moci, és nincs vele semmi baj. Elképzelhető, hogy minden ok rajta, és ha törődni fogsz vele "mindent meghálál"! Én is rendbe raktam és azóta jócimborák vagyunk!!!
Nemigazán jöttem rá,de megnézhetel pár külföldi R6 fórumot(r6rider,r6messagenet,r6-forum),rengetegen irnak be emiatt,el is nevezték ezt Yamaha-tick problem-nek:)Néhányan a szelepekre,mások az injektorra vagy a vezláncra tippelnek,de állitják,teljesen normális.