Szia Baluu papa!
Jó pofa a felni csíkod. A feliratnál megszakad a csík, vagy egyben van csak ott azon a részen fekete?
Jók a képek is, kár hogy nagy a kupi a háttérben!
Bocsi, de ezt nem tudtam kihagyni. Hogy állsz a kilóméterekkel? Utolértél már? Én átléptem az 5400-at.
Vasárnap megvettem a kesztyűt. Végül a Spidi Penta-nál maradtam. (majd csatolok 1 képet) Gyakorlatban meg eldől, hogy jól döntöttem-e.
Vasárnap délután még kint voltam Kunmadarason is a reptéren. Gyorsulgattunk egy kicsit. Versenyeztem egy R1-esel is. 400 méteren meg lehet szorongatni. Na meg Kint volt Angyal Zoli (remélem ismered) is gyakorolni. Nagy KIRÁLY! Kihívott Ő is egy versenyre az átalakított 600 RR-jével amin 5-ször nagyobb a hátsó fogaskerék mint az enyémen. Úgy ott hagyott mint a szart. Csak a háta közepét láttam az első 2-300 méteren. Nagy buli volt, csak frankón megfáztam és letaknyosottam!
Megjöttek a felnicsikjaim, fel is raktam őket. Baromira örülök neki, mert szerintem jó lett
szerintetek? (a háttérrel ne foglalkozzatok, kupivan most eléggé )
Nem olyan egyszerű, mert az egész farokidom más!
A 99-01ig az egész alja egyben van, és arra van szerelve az aksi meg az elektronika egy része(biztik).
Úgyhogy kicsit bonyolultabb a csere!
Egy ismerős pont most vett rá 2002-es pályaidomot, és csak a farokidom tetejét tudta felrakni azt is úgy, hogy a gyári lámpát fenthagyta, és kivágta a helyét!
Nem azért akarok ledeset, hogy ne törjön annyira, remélem nem kell kipróbálnom...
Hanem, mert beleszerettem abba a ledes hátsó lámpába, s ha nincs technikai gond, akkor elvileg megoldható lenne egy utángyárott faridom cserével a dolog? Persze ehhez ismerni kéne, hogy a csin, a váz, amire rámegy ugyan olyan e, s ezt nem tudom...
De gyakorlatilag, akkor 99-02 es évjáratik szinte tök ugyanaz a gép, csak a far idom változó.
Akkor elképzelhető, hogy faridom cserével meg lehet oldani a dolgot, mert tényleg beleszerettem abba a hátsó lámpába, viszon nem tudok többet adni, egy 2000nél fiatalabb motorra...
Lehet, hogy nagy hülyeséget kérdezek, előre is bocsi...
De tavasszal szeretnék egy R6ot, vmi 2000res évjáratot. Egy kérdésem lenne, nézegettem őket, és a hátsó lámpánál, hol ilyen, hol olyan, ugyanazon évjáratnál. Értem alatta a sima, gondolom gyári, és a két kis lámpás. Nah már most nekem a két kis lámpás verzió jobban tetszik, s az szeretném kérdezni, mind a kettő gyári verzió, vagy az a két kislámpás már átalakítás é? Vagy ha gyári, akkor át lehet e alakítani egy másik faridommal?
tudna valaki válaszolni ,hogy miért csinálhatja a gép 6.ban 4000körül torpan meg olyan 7-7.2 között kajál van valakinek még ilyen tapasztalata vagy az enyem a hideg miatt csinálhatja
Jó pofa a felni csíkod. A feliratnál megszakad a csík, vagy egyben van csak ott azon a részen fekete?
Jók a képek is, kár hogy nagy a kupi a háttérben!
Bocsi, de ezt nem tudtam kihagyni. Hogy állsz a kilóméterekkel? Utolértél már? Én átléptem az 5400-at.
Vasárnap megvettem a kesztyűt. Végül a Spidi Penta-nál maradtam. (majd csatolok 1 képet) Gyakorlatban meg eldől, hogy jól döntöttem-e.
Vasárnap délután még kint voltam Kunmadarason is a reptéren. Gyorsulgattunk egy kicsit. Versenyeztem egy R1-esel is. 400 méteren meg lehet szorongatni. Na meg Kint volt Angyal Zoli (remélem ismered) is gyakorolni. Nagy KIRÁLY! Kihívott Ő is egy versenyre az átalakított 600 RR-jével amin 5-ször nagyobb a hátsó fogaskerék mint az enyémen. Úgy ott hagyott mint a szart. Csak a háta közepét láttam az első 2-300 méteren. Nagy buli volt, csak frankón megfáztam és letaknyosottam!