Sajnos a Hringen tényleg vegyesen vannak a csoportokban. Én főleg nyár vége óta voltam(1x) az eringen, és szerintem kezdésnek és tanulásnak teljesen jó. Akkor 6-an voltunk a pályán összesen!
A Hringtől se vegye el a kedved, a pályát nagy vonalakban 1-2x 20 perc alatt megtanulhatod, és onnan már egy jó tempót tudsz motorozni, ahol nem sokat zavar, ha bemegy 1-2 gyors motoros. Találkozol velük 1X, max 2X. inkább a délelötti és délutáni csoportok szoktak igazán vegyesen lenni. 1-2 pályanap, és lehet jöhetsz is át a gyorsba!
A Pancsin keveset voltam, de ott jobban szét voltak válogatva a motorosok az idelyük alapján!
Amúgy embere válogatja, van akinek a pancsi, van akinek a hring tetszik jobban. Az ering inkább szupermotós, mint sportmotoros, de nekem az is tetszett!
Mondtam, hogy nem vagyok túl vaskos. Csupáncsak 50-es méret.
250-ért a tiéd.
És lásd, hogy milyen faszagyerek vagyok, bónuszként adom hozzá a rajtalévő bogarakat.
Önbizalomból még nem is lenne hiány, de a Hungaoringről mindenki lebeszél. Azt mondták oda ne menjek fel mert a "lassú/kezdő" csoportban is agresszív módon nyomnak le a pályáról. De miért nem csinálnak olyan félórákat is, ahová csak tényleg a kezdők mehetnek fel, hogy memorizálják a pályát és megtalálják a számukra megfelelő íveket...
Az eringet én kicsit keskenynek találtam, de ingyen belépővel 50 motorossal rajta nem csoda. Külső-belső íven előztek egyszerre.
Mit javasolsz Gyurkesz, hova kezdjek el járni pályázni tavasztól? A Mátra nállam alap havi 1-szer, 2-szer.
164 ezer, ha jól tudom. Az sok vagy kevés?
Próbáltam egyébként még Arlen Ness-t, Berik-et, de nem én voltam a próbbabájuk amire varták. A két részesek meg sehol nem voltak rám jók. Magas vagyok és aránylag vékony. Ezért lett egyberészes. Tetőtől-talpig perforált. Nyáron marha jó, de 15 fok környékén már nincs benne valami fasz lengető meleg. De arra a célra meg ott van a cordura rucim.
Több önbizalmat! Senki se így kezdi, de elérhető, pláne ilyen vassal!
Többnyire rendszeresen megyek főleg Hring, néha ering és pring! Nagy a választék!
Azért nem csak ebből áll a világ, Mátra és egyébb túraútvonalak is beesnek(lásd itt és itt!)!
Úgyhogy jövőre biztos megyünk motorozni együtt is!
Ezt a ruhámat hamarabb megvettem mint a motort. Volt egy jó akció a MotorLine-nál és lecsaptam rá.
Az enyém kék-fehér-fekete, mint az utolsó kép. Anno még csak piros és kék volt. De azóta már vannak tök jó más színek is. Szombaton meg megyek és veszek valami jó Spidi kesztyűt mert ismét jó akciók vannak.
A te rucid milyen?
Hali Gyurkesz! Hát malyd biztos lácc minket(vagyis engem tuti) amikor kanyarba külső iven elmész sokszor jársz pályára, vagy csak oda jársz? szerintem biztos összefutunk malyd, mondjuk nem tom még mikor meg hogy hogy fogok menni..
Jah én koptató csavarjaim is épek és egészségesek még. Idén vettél ruhát? milyet? Hát ez kemény kép, ügyes a srác, bár igaz hogy lehet hogy csak a nagy nyujtozkodás miatt ér le neki.. de azért faszán dönt
Nem néz ki rosszul, de szerintem ezt egy kis gyíkorlással és gimnasztikával sokan meg tudnák már most csinálni, itt is látszik, hogy még a koptatója sem ér le, lehetne még dönteni!
Jövőre én is megsasolnám a motorjaitokat egy pályanapon!
Na jah, még szép, hogy SPIDI. Ráadásúl egyberészest vettem a testalkatom miatt. Bár ha elmegyünk 1 napra "túrázni" akkor vannak hátrányai.
Egy-egy ilyen Mátrás kiruccanás 400-500 kilóméter, de nem vészes. Max a térdem..., de különösebben nem fárasztó. Bár lefekvés után nem kell estimese.
Ugyan már Baluu papa, te még a térdkoptatónál jársz??? Ne legyél már maradi. Idén már a könyöklerakás a divat. És ez nem vicc. Amit én láttam ott gördeszkás könyökvédővel bohóckodnak és elég sűrűn cserélik. Van 1 képem majd csatolom. Bár ez külföldi. Úgyhogy van még mit gyakorolni.
Az én lábtartó koptatóim még köszönik jól vannak. Nincsennek megkarcintva. És a tiéid?
Amúgy pont a minap álltam egy zsír új R1 mellett. És basszus az R6-nak feljebb van a lábtartója 4-5 centivel.
Jaja jól látod Spidi bizony, talán neked is hát igen szexárd-mecsek nem távolság, sőt a közelbe még benyakút is van szal van hogy egész napom ott töltöm hát igen az ugy elég sok bazz, sőt még gondolom fárasztó is annyit menni.. ööö lábtartódon a koptató csavar leért már, vagy tárded vagy valami?
A hátulja sincs másként, csak azt szerintem nem lehet máshol és másként megemelni. De akkor ennyi erővel az elejét se fontos a kormánynyaknál.
Az túlzás, hogy sokat hajtottam. De azért soha nem vártam meg, hogy belepje a por az ülést. Megnéztem már a térképen a Szekszár-Mecsek távolságot. Mázlista vagy. Jó helyre költöztek az ősid anno. Én bezzeg beszoptam. Nekem a Karcag-Mátra oda vissza 300 kilóméter , meg még odafent egy fincsi 100-as . Szóval ezért van az enyémben annyi amennyi.
Tavasszal ha beindul a szezon, majd egyeztetünk. Talán a H.ringen vagy valahol sikerül majd összefotunk és megsasoljk egymás vasát. Én se láttam még kéket az enyémen kívül.
Hát igen ezaz, hgy lehet hülyeséget csin áltam ezzel az emelővel.. no mind1. Habár a hátsó emelő is csak a gumit óvja meg a deformálodástól nem!? vagy a hátuljánál máshogy van? Akkor nagyon nem tudtal veretni a pályán igaz!? Jövöre megyek én is ujra(pannoniaringre,meg talán h.ringre is) majd beszéljük meg aztán összefutunk és beszélünk majd egy kicsit, meg megnézem a motorod, úgyse láttam még másik kéket
Akkor hajtottad a vasat rendesen.Grat
Sajna nekem időhiányom volt, és ez a motorozás kárára vált én Mecsekbe szoktam járni, ott se rossz csak sajan elég rövid a szerpentin
Van valakinek tapasztalata a kemény viasszal vagy a csillogó viasz spray-el?
Ilyeneket használnak az autó kiállításokon és a szalonokban is. Nem csak magas fényt ad, de elvileg tartósan véd az környezeti hatásokkal szemben. Érdemes ilyet kenni vagy fújni a motorra? Véd az apró karcolásoktól és könnyebben lejön majd a bogár...?
LIQUI MOLY Keményviasz
Újszerű színes és metál lakkokhoz. Tisztít, véd és csillogó fényt ad.Folyékony kemény viasz, mely magasfényű védőbevonatot képez. Intenzív és hosszantartó védelmet nyújt. Ez a kiváló minőségű ápolóemulzió védi a lakkot az agresszív környezeti hatásoktól. Kiválóan alkalmas az (LM-lakktisztítóval) előkészített lakkokhoz is. Tükrösen csillogó fényt ad a lakkfelületnek.Alkalmazása: Speciálisan a színes és metál fényű lakkokhoz, újszerű vagy megfelelően előkészített lakkokhoz. Minőségét korlátlan ideig megőrzi.
LIQUI MOLY Csillogó viasz spray
A Glanz-Sprühwachs egy viaszbázisú, jó tisztítóhatással bíró felületzáró bevonat, mely ragyogó fényt kölcsönöz az autónak. Gyorsan és gond nélkül távolítja el az országúti és zsíros szennyeződéseket, anélkül, hogy a fényezésben kárt okozna. Egyszerű polírozással (pl. a por letörlésével) minden lakk- és festéktípus esetén magasfényű felületet nyerünk és kiválóan regenerálja a színeket is. A felvitt védőréteg eltünteti a kisebb karcolásokat és megóvja a festéket az időjárás viszontagságaitól.
-ragyogó fény
-optimális védelem az agresszív környezeti hatások ellen
-könnyen polírozható (pl. a por letörlésével)
-gazdaságos használat
-tartós védelem
-eltávolítja az országúti és zsíros szennyeződéseket, mindeközben nem károsítja az autó fényezését
-jó színregeneráló
Szasz Baluu!
Tényleg rég beszéltünk, valahogy mindig elkerüljük egymást, vagy csak más témákban vagyunk érdekeltek. Nekem is nagyon bejön a paripa. Nem bántam meg, nagyon jó választás volt.
Én Augusztus végén voltam az Euroringen. Kaptunk egésznapos belépőt a Yamaha Zakartól, és annyian éltek a lehetőséggel, hogy mozdulni se lehetett a pályán. És én mint kezdő pályázó ezt nem élveztem. Na, de majd jövőre elmegyek egy szürke hétköznap, amikor elvileg kevesen vannak.
Nekem sikerült egy kicsit túlszárnyalni téged. Nekem 5251km-t mutat. Biztos a sok Mátrázás.
Bukógombát még mindig nem vettem. Most az következik. Na meg saját részre egy új kesztyű.
Én előre kormánynyak emelőt szeretnék. A sima első emelővel ugyanúgy összevan nyomva a rugó, max a gumi nem deformálódik. Bár javítson ki az aki jobban ért hozzá.
ja igen..emelő nem kormánnyak emelőt vettem hanem csak egy sima első emelőt. de lehet a másikat kellett volna? nem tudom
szerintem itt nézz körül: www.motorparts.hu/index.php?si...
legalábbis én ilyet vettem
inkább a délelötti és délutáni csoportok szoktak igazán vegyesen lenni
miért miyen csoport van még? délben csak a licensesek mennek nem?
A Hringtől se vegye el a kedved, a pályát nagy vonalakban 1-2x 20 perc alatt megtanulhatod, és onnan már egy jó tempót tudsz motorozni, ahol nem sokat zavar, ha bemegy 1-2 gyors motoros. Találkozol velük 1X, max 2X. inkább a délelötti és délutáni csoportok szoktak igazán vegyesen lenni. 1-2 pályanap, és lehet jöhetsz is át a gyorsba!
A Pancsin keveset voltam, de ott jobban szét voltak válogatva a motorosok az idelyük alapján!
Amúgy embere válogatja, van akinek a pancsi, van akinek a hring tetszik jobban. Az ering inkább szupermotós, mint sportmotoros, de nekem az is tetszett!
250-ért a tiéd.
És lásd, hogy milyen faszagyerek vagyok, bónuszként adom hozzá a rajtalévő bogarakat.
Az eringet én kicsit keskenynek találtam, de ingyen belépővel 50 motorossal rajta nem csoda. Külső-belső íven előztek egyszerre.
Mit javasolsz Gyurkesz, hova kezdjek el járni pályázni tavasztól? A Mátra nállam alap havi 1-szer, 2-szer.
Hanyas méret? Nem adod el?!
Próbáltam egyébként még Arlen Ness-t, Berik-et, de nem én voltam a próbbabájuk amire varták. A két részesek meg sehol nem voltak rám jók. Magas vagyok és aránylag vékony. Ezért lett egyberészes. Tetőtől-talpig perforált. Nyáron marha jó, de 15 fok környékén már nincs benne valami fasz lengető meleg. De arra a célra meg ott van a cordura rucim.
Többnyire rendszeresen megyek főleg Hring, néha ering és pring! Nagy a választék!
Azért nem csak ebből áll a világ, Mátra és egyébb túraútvonalak is beesnek(lásd itt és itt!)!
Úgyhogy jövőre biztos megyünk motorozni együtt is!
Mennyiért vetted meg?
Az enyém kék-fehér-fekete, mint az utolsó kép. Anno még csak piros és kék volt. De azóta már vannak tök jó más színek is. Szombaton meg megyek és veszek valami jó Spidi kesztyűt mert ismét jó akciók vannak.
A te rucid milyen?
Jövőre én is megsasolnám a motorjaitokat egy pályanapon!
Egy-egy ilyen Mátrás kiruccanás 400-500 kilóméter, de nem vészes. Max a térdem..., de különösebben nem fárasztó. Bár lefekvés után nem kell estimese.
Ugyan már Baluu papa, te még a térdkoptatónál jársz??? Ne legyél már maradi. Idén már a könyöklerakás a divat. És ez nem vicc. Amit én láttam ott gördeszkás könyökvédővel bohóckodnak és elég sűrűn cserélik. Van 1 képem majd csatolom. Bár ez külföldi. Úgyhogy van még mit gyakorolni.
Az én lábtartó koptatóim még köszönik jól vannak. Nincsennek megkarcintva. És a tiéid?
Amúgy pont a minap álltam egy zsír új R1 mellett. És basszus az R6-nak feljebb van a lábtartója 4-5 centivel.
Az túlzás, hogy sokat hajtottam. De azért soha nem vártam meg, hogy belepje a por az ülést. Megnéztem már a térképen a Szekszár-Mecsek távolságot. Mázlista vagy. Jó helyre költöztek az ősid anno. Én bezzeg beszoptam. Nekem a Karcag-Mátra oda vissza 300 kilóméter , meg még odafent egy fincsi 100-as . Szóval ezért van az enyémben annyi amennyi.
Tavasszal ha beindul a szezon, majd egyeztetünk. Talán a H.ringen vagy valahol sikerül majd összefotunk és megsasoljk egymás vasát. Én se láttam még kéket az enyémen kívül.
Akkor hajtottad a vasat rendesen.Grat
Sajna nekem időhiányom volt, és ez a motorozás kárára vált én Mecsekbe szoktam járni, ott se rossz csak sajan elég rövid a szerpentin
Van valakinek tapasztalata a kemény viasszal vagy a csillogó viasz spray-el?
Ilyeneket használnak az autó kiállításokon és a szalonokban is. Nem csak magas fényt ad, de elvileg tartósan véd az környezeti hatásokkal szemben. Érdemes ilyet kenni vagy fújni a motorra? Véd az apró karcolásoktól és könnyebben lejön majd a bogár...?
LIQUI MOLY
Keményviasz
Újszerű színes és metál lakkokhoz. Tisztít, véd és csillogó fényt ad.Folyékony kemény viasz, mely magasfényű védőbevonatot képez. Intenzív és hosszantartó védelmet nyújt. Ez a kiváló minőségű ápolóemulzió védi a lakkot az agresszív környezeti hatásoktól. Kiválóan alkalmas az (LM-lakktisztítóval) előkészített lakkokhoz is. Tükrösen csillogó fényt ad a lakkfelületnek.Alkalmazása: Speciálisan a színes és metál fényű lakkokhoz, újszerű vagy megfelelően előkészített lakkokhoz. Minőségét korlátlan ideig megőrzi.
LIQUI MOLY
Csillogó viasz spray
A Glanz-Sprühwachs egy viaszbázisú, jó tisztítóhatással bíró felületzáró bevonat, mely ragyogó fényt kölcsönöz az autónak. Gyorsan és gond nélkül távolítja el az országúti és zsíros szennyeződéseket, anélkül, hogy a fényezésben kárt okozna. Egyszerű polírozással (pl. a por letörlésével) minden lakk- és festéktípus esetén magasfényű felületet nyerünk és kiválóan regenerálja a színeket is. A felvitt védőréteg eltünteti a kisebb karcolásokat és megóvja a festéket az időjárás viszontagságaitól.
-ragyogó fény
-optimális védelem az agresszív környezeti hatások ellen
-könnyen polírozható (pl. a por letörlésével)
-gazdaságos használat
-tartós védelem
-eltávolítja az országúti és zsíros szennyeződéseket, mindeközben nem károsítja az autó fényezését
-jó színregeneráló
Tényleg rég beszéltünk, valahogy mindig elkerüljük egymást, vagy csak más témákban vagyunk érdekeltek. Nekem is nagyon bejön a paripa. Nem bántam meg, nagyon jó választás volt.
Én Augusztus végén voltam az Euroringen. Kaptunk egésznapos belépőt a Yamaha Zakartól, és annyian éltek a lehetőséggel, hogy mozdulni se lehetett a pályán. És én mint kezdő pályázó ezt nem élveztem. Na, de majd jövőre elmegyek egy szürke hétköznap, amikor elvileg kevesen vannak.
Nekem sikerült egy kicsit túlszárnyalni téged. Nekem 5251km-t mutat. Biztos a sok Mátrázás.
Bukógombát még mindig nem vettem. Most az következik. Na meg saját részre egy új kesztyű.
Én előre kormánynyak emelőt szeretnék. A sima első emelővel ugyanúgy összevan nyomva a rugó, max a gumi nem deformálódik. Bár javítson ki az aki jobban ért hozzá.
szerintem itt nézz körül:
www.motorparts.hu/index.php?si...
legalábbis én ilyet vettem