Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

jaaa hát mért nem ezzel kezdted? (amúgy a garázs az csak vicc volt) ha erre vágysz akkor lehet róla szó.. kapsz egy nagy szobát franciággyal(más nem is kell bele??) meg egy inast aki majd kiszolgál titeket, nekem van 5 szal adok egyet szivesen kölcsönbe .
Ugyancsak rendes haver vagy!
Pedig már tervegettem, hogy viszem az asszonypajtást is. Kapunk egy frankó szobát egy bazi nagy franciaággyal a közepén. Hétvégéken ágybahoznád nekünk a reggelit. A motoromat meg betennénk a tiéd mellé, természetesen fűtött garázsba.
hát a pályát innen is messze vannak...
szabad szoba nincsen, de a garázsba "elcsövezuhetsz" a motorom melett
Logikusan ha több levegőt kap, akkor több benzint tud elégetni. Ezért kell a befecskendezett üzemanyag mennyiségét hozzáállítani. Az, hogy ezáltal erősebb-e vagy gyorsabb lesz-e....stb, ehhez nem értek, de, hogy többet fog enni az tuti. De, hogy az utcai légszűrő által felfogot, de a sportlégszűrő által áteresztett szennyeződés mit okoz hosszútávon, az meg már megint egy hozzáértő ember válaszára vár.
Tényleg rossz helyen lakok! Nem csak a szerpentin (Mátra) és a Yamaha kereskedés (Szolnok) van messze, de az Euroring és a Hungaroring is.
Nincs egy szabad szobátok? Odaköltöznék!
Hát az ötlet honnan jött azt nem tudom Sport légszűrő előnye,(persze ha jól tudom) abban rejlik hogy könnyebben kap a géped levegőt. Mivel több a levegő, gondolom az égis is tökéletesebb.Ha ez igy van akkor a telsesitményt is pozitivan befolyásolja.Talán a fordulat is könnyebben megy felfele.. most hogy a fogyásztással mivan azt nem tudom. de az is lehet hogy hülyeség amit írtam akkor viszon bocs.
A márkakereskedéshez, ahol vettem a motort kb.15 kilóméterre van. Nagyon rossz helyen lax főnök. Messze van a szerpentin, messze a márkaszerviz
néhány modellel bővült a kínálat itt
Hali.
Most értem haza és én is megtaláltam a postaládában a levelet. Holnap majd felhívom a kereskedést ahonnan vettem, de én nagyvalószínűséggel már csak tavasszal viszem be (feltéve ha úgy jó nekik) mikor legelsőnek előveszem a téliálmából. Nem tudom Te mennyire laksz közel a kereskedéstől ahonnan vetted, de nekem kb. 70 kilóméter (csak oda), ami ilyen hidegbe nem fincsi.

Miért akarsz légszűrőt cserélni. Avass már be! Honnan jött az ötlet és mit érsz majd el vele?
de vegyél. jó a hangja amotornak, utána meg úgy is eladod.
de. a benzint állítatsd hozzá!
annak van értelme!

nem tudom mi a különbség. ha csak az a "szűkítő", akkor felesleges szerintem a track!
Hali! Yamaha Hungarya küldte. A kereskedést fel kell hivnom, hogy mikor vihetem be. öö ma kaptam a levelet, de 12.27. dátum van rajta.
Szia Baluu!
Én nem kaptam még semmilyen visszahívást. (legalább is eddig)
Te kitől kaptad a levelet? A kereskedéstől akinél vetted a mocit?
Mikor küldték a levelet és mikor kell bevinni a szervízbe?
én utcán meg pályán is használom a gépet. A bmc-nek van 2 fajtája is. a "Race" meg a "Track" . a külömbség csak annyi hogy az a légterelő rajta van? szóval akkor szerinted ne vegyek?
van.
bmc-ről.
sokkal jobban hallod, hogy szívja be a kevegőt, mint az állat...
viszont, a benzint is érdemes beállíttatni hozzá....

tisztítás. én nem hittem volna, hogy tisztítás után olyan lesz mint új korában. viszont.
utcára én nem használnék sportszűrőt, ahogy ez a szűrőkön is rajta van, hogy ott ne. mert amikor fény felé egymás mellé rakod a kettőt, akkor van döbbenet. ezt sem gondoltam volna. egyiken "látod az eget", a másik mint a vakablak... szóval tuti jut finom korom, por a hengerbe....
Üdv!
Kaptam visszahívást "légszűrő egyik rögzítő csavarja, esetleg ki is eshet a helyéről.." címszó alatt. Robi te kaptál már? Esetleg valaki más?
Ha már ott leszek, sportlégszűrőt rakatok bele.(bmc-t vagy k&n)többet nagyon nem is ismerek, meg azt mondták ezek a legjobbak. Tapaszalata van valakinek ezekről?
Nagyon jó idő van(relatív)!!
Aki teheti guruljon egy lazát! Csak vigyázva, az autósok nincsenek ránk felkészűlve, engem ma 1 km alatt 2-en próbáltak elütni úgy, högy tök szabályosan közlekedtem!
De jól esett!

Azt azért hozzátenném a viták elkerülése érdekében, hogy mindenkinek más a véleménye, és ez így van jól!
Mint ahogy az is igaz, hogy ha 2 600RR-t hasonlítanánk össze, azok is különböznének, mondjuk biztos nem ugyan azt a lőerőt adnák le keréken!(persze nem 10-es eltérésre gondolok)
Nekem példál az R6 dezign jobban tetszik, úgyhogy Ogre bekaphatod!
Azért megmutatod a gamest?!
Áhoj. Ugyan az erő nem minden, de az tény hogy egy 2003-as R6 is simán "parasztból" lenyom egy 2005-2006-os 600RR-t. Volt alkalmam kipróbálni mindegyiket és hatalmasat csalódtam a hondában, pedig majdnem azt vettem az R6 elött. 600RR 2006 vs. R6 2005 (mind kettő széria állapotban): 1 - erő. A hondát nem tudtam 5.-ben leszabályoztatni, egyszerűen elfogy benne az erő. A 6.-at csak viccnek tették bele, mert ott abszolút nem megy. 10000rpm alatt még nem megy, 10000rpm fölött meg már nem megy. Egyberészes fullbőrruhában 258-at bírtam menni az RR-el, ugyanitt 276-ot az R6-al(óraszerint). 2 - fék. Az agyonistenített hondafékek fognak rendesen, de az R6-on sokkal pontosabb és erősebb fék van. 3 - komfort. A 188cm-el meglepően kényelmesen elvagyok az R6-on viszont az RR-re úgy kell ráhajtogatnom a kis testemet. 40-50 kilóméter motorozás után minden bajom volt tőle, de ez nem mindenkinél van így. 4. Design. Na ezen a ponton jobban tetszik az RR. Ribancjólnézki az R6 is (természetesen csak pirosban ), viszont az RR jobban hasonlít egy versenymotorra. Az lenne az etalon motor, ha RR idomokat tennék az R6-omra. Csak akkor leköpködnének a klubtársaim . 2006-os 1000RR-t is ki tudtam próbálni egy délután erejéig. Ha mindenképp hondát kellene vennem akkor inkább az 1000RR, ez legalább megy. De hiába az RR, mert az R1 minden téren elveri
Nálunk nincsenek ilyenek....vagy mégis?
Ja bocs. Csak azt hittem, hogy Ő is az elvakultak táborát gyarapítja. És nem konkrétan az R6-tal kapcsolatban csak úgy általában.
Hé ember! Ne vedd már ennyire komolyan magad...Ogre csak hülyéskedett
Amúgy pedig a motoroddal azt csinálsz amit akarsz...
Te meg miről beszélsz? Ha mutatsz egy széria R6-ot ami 118Le a hátsókeréken, ami testvérek között is 135 paci a főtengelyen akkor felgyújtom a gixxeremet. Ajánlom figyelmedbe a legutolsó Mastrebike-ot ahol valami 114Le-vel mérték be. Természetesen nem keréken. A ZX-6R volt 120Le pedig Ő csalós.
És már majdnem olyan jó, mint egy széria R6
BUÉK
az illetve-m azt jelenti: És!