Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hááát a tévhites doksiban a 8. pont uccsó mondata szvsz nem igaz!
Ugyanis én a hátsó rugóstagot tekergettem az ex ThunderCatemen, keményítettem....és hát szűk kanyarban k jó lett, nyújtott kanyarban életveszéjes lett! Szó szerint, vissza is tekertem gyárira, csak 1 klikket keményítettem, s kész mert sztem ha v az elsőt v a hátsót piszkáljuk, akkor a másiknak is vhogy szinkronban kell lenni vele, neeeeem? Vagy....
Nincs mit
KÖSZI!

Már olvasom.....
Kötelezettség Az nincs
Talán annyi, hogy a lehető legtöbb Klub progikon részt venni
És mik a kötelezettségek? ::DDD
Teljesen igazad van
Csak jó

Kapsz ezentúl üziket, hogy hova megyünk mit csinálunk (gurulás, buli stb.)
Idén hivatalossá tesszük a Klubbot és lesznek kedvezmények is.
Egyébként már most is van
Szia!

Miért nem küldöd kör ímélbe alapból az R6 klubbosoknak???
Köszi!
És abból milyen előnyeim származnak? :)))
De küld el az adataid a yzfr6@citromail.hu-ra és akkor egyben beregisztrállak az R6-klubba
Rendi
Nekem is plíííz. Bár a Tiétek újabb.
Elment Gyurkesz
Hm ...
Inkább mail-en jó
eLEKTRONIKUS? kÜLDHETED IS! hA NEM UGYIS NAGYON RÁÉRSZ AHOGY LÁTOM BEGÉPELHETED!
Ez egy általános leírás, hogy mit hogy kell és mivel. Mire kell odafigyelni meg ilyenek
ALAP BEÁLLÍTÁSOK, VAGY PÁLYÁRA?
Van R6-ra futómű beállítás leírásom
Akinek kell elküldöm mail-en
Nincs ezzel semmi probléma egyszerüen rajongsz egy típusért ez normális dolog. Szerintem vegyél egyet oztán meg jön a lelki békéd
Reggelt???
jóreggelt neked is
Heló mindenkinek ezen a topikon

pajzs
csak gratulálni tudok a kitartásodhoz.
minden héten bemenni nyálat csorgatni, fájó szívvel hazamenni, s jövőre megvenni...
új model kijön, dilemmába esni, nyálat csorgatni... ráülni, más hitelfeltétlek...
Jó, akkor ezt megbeszéltük. No para. Igazad van, ez a második képsorozat volt. Az elsô tudatos volt, ezt azonban csak úgy elkattogták a munkatársak...