Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia G.G.!

Pályázáshoz, vagy versenyzéshez kellene az idom?
Üzentem iwiw-en
már csak hasidom
Szia. Pályaidomból csak tank és hasidomod van?
Úgy legyen!
megyek!biztos jó idönk lesz!
Október 12: újra az utakon!

Ha az idő is engedi, akkor túrázunk! Eddigi tervek szerint a nyárra tervezett, de elmaradt útvonalon megyünk végig.
Részletek késöbb!
Sziasztok!
Örülnék ha mi motorosok összefognánk és híre menne ennek az esetnek!
2008.09.02. 19:10kor Gödöllőn a Tesconál egy féreg EELLLLOOPPTTAA a motorom!
rendszáma: UOB-241 alvázszáma: JS1A1111200115862 motorszáma: W701156858 megtalálónak jutalom!
Nagyon hálás lennék!Hátha közületek ismer valaki "melegebb" bontót v akármi!

Megköszönném ha segítenétek körbedobálni ezt a levelet,így,ahogy van!

Köszönöm mindenkinek aki tesz egy lépést
Hi. Nekem DID 520ERV3 lánccal van JT 50-es hátsó lánckerék feltéve. Ez felületkezelt, anódizált, kemény alu ötvözet. Kb 5-6000 km-t bír, eddig nagyjából 2500-at mentem vele, semmi baja. Pinkmotors forgalmazza, 8-9000 Ft.
Sziasztok!
Tavasszal rendeltem a szalonból egy hátsó lánckereket a mocimra. A "MORJA ÉS TÁRSA KFT." , a forgalmazó, az ESJOT utángyártott lánckerekeknek. Őket az Üllői úton lehet megtalálni.
A lánckerékkel kb. 40 km-t tudtam menni, mert egy komolyabb gázadásra, az összes fogat elhajlította a lánc(új DID lánc, új kis lánckerék), és le is dobta a láncot, ami végigkarcolta a lengőkaromat. Visszaküldtük, amire azt mondták, hogy nem megfelelően volt felrakva a lánc, meg hogy ezeket a lánckerekeket nem szokták hőkezelni, megedzeni.
Nem a 23 ezer Ft a probléma, hanem az, hogy belegyalúlt az excenterembe(hátsóagy), amiért nem is szóltam.
Fúrcsa módon a gyári lánckerék szett az jól lett felrakva. 12ezer km van benne, és csak 1x kellett utána állítanom a láncnak.
Csak azért írom le, hogy legalább ti ne járjatok így ahogy én. Innem ne vegyetek semmit.
Sziasztok!
Keresek 2003-as R6-hoz törött fejidomot, első fényszórót, első sárvédőt aminek a bal oldala ép. Akinek van valami
ezek közül kérem rakjon fel képet róla és árat is írjon. E-mail -ra is lehet válaszolni kapitany69@freemail.hu vagy
telefon: 0630/5366341 . Valamint van egy rendszám tartóm ledes világítással indexekkel, amit a fent említett dolgokra érték egyeztetéssel elcserélnék. Irányár 15000 Ft.
Ne vegyél semmilyen általad említett motort. (Én simsonnal kezdtem, de azokon legalább 20ekm-t lenyomtam - terepen, amiben benne volt porlasztóig merüléstől a 45%-os lejtőig minden. Utána 80-as motorok, majd 125. (..) )
Ha nincs kellő rutinod, az esés biztos (meg egyébként is mindig benne a pakliban). Nem mindegy azonban, mennyibe fog kerülni. Vegyél egy olcsó endurót, nem baj, ha öregebb, terepezz, vadulj (sodrós kanyarvétel, stb.), erre sima földút elég, nem kell krosszbajnokká válni. + közlekedj, ha a simson életérzés, akkor elég lesz ez is. 10-15ekm múlva tedd félre/add el (azalatt túljutsz a nagyobb baklövéseken), aztán vedd meg amit gondolsz. Dióhéjban.
Jahh, fejben dől el minden. Motort bármilyet lehet vásárolni agyat viszont nem. Tapasztalataim szerint, százalékos arányt tekintve sajnos a szürke állomány korlátozott mennyiségben áll rendelkezésre a lóerőkhöz viszonyitva.

Roger
Yamaha R6 idomok eladók: Pályaidom: tankidom, hasidom. Gyári idomok: bal oladli hasidom - karcos, de nem tört. bal oldali felső idom - karcmentes. bal oldali alsó idom - sérült.
Hi. Sztem kezdésnek egy R6 sok lesz. SV650S szintén tud kellemetlen meglepetést okozni. Ezeknél fenn áll a veszély, hogy megtanulsz velük váltani, rákapsz a sebességre és elszállsz. 2006 vagy elötti Honda Hornet 600: nagyon kezes, nagyon barátságos, ha kell tud lépni és a lényeg, hogy a szélvédelem hiánya miatt nem tudsz annyira száguldozni (160+ km/h). R6-on 200km/h felett érzed annyira a menetszelet, mint a Horneten 130-nál.
Bike feeling?Mire gondolsz?Gondolom nem a lassú tempo,és a KRESZ betartása volt jellemző arra a motorozásra...Szóval ddt-nek,és Zotyónak igazat kell adnom!
Csak ésszel! Az Sv jobb lenne kezdésre
Ha úgy érzed,hogy az erő Veled van,akkor persze.
Neked kell tudnod,mi nem ismerünk.
Ja. De casco legyen.
Udv mindenkinek!
Fontos kerdessel fordulok hozzatok es oszinte valaszt varok
23 eves vok es miota utasa lehettem egy sv 650 s suzuki hatso ulesen elfogott a bike feeling.
Ugy dontottem en is beruhazok egyre, de simpsonon kivul meg semmilyen motort nem vezettem(nekem az is eleterzes volt). Nem tervezem hogy kismotorral kezdek (robogo stb.), eloszor egy sv 650-re gondoltam, de most az r6-tal gyozkodnek es oszinten, brutalisan gyonyoru motor.. Tudom hogy az sv se piskota (alulrol huz mint allat) de az r6 megiscsak 120 lo kornyeki. Szerintetek egy kezdo motoros megengedheti maganak( nem anyagiakra gondolok) hogy egy ilyen paripaval (r6) kezdje motoros eletet.
Varom a velemenyeket!
Koszonettel Balazs
Ja, és az jön, aki akar motor típustól és márkától függetlenül!
Vegyes! Néha Győr és balaton felvidék, néha Mátra és környéke, ill már tervbe van véve egy Szlovák ill Ausztriai karika is!
merre szoktatok menni lehet érdelne minket is a tura ha lehet jelentkezni :! köszi az infot szeva széles utat
Sajnálom, hogy elmaradt! pár bátor jelentkező volt, de sajna többen is más irányt vettek célba. Szervezési hiány, amit igyekszem majd bepótolni a köv alkalommal. Rem még augusztusban!