Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

pályára vetteD
bocsi,1 D betű lemaradt...
Azt hiszem Te nem a kérdésemre válaszoltál :)
Természetesen a felkötözhető zsákok/tank-/táskák is jók...de csak kérdeztem....
Szted,nem lehet elmenni az R6-al pl ~700 km/nap úgy hogy doboz lenne fent...néha kanyarban meg lent :))) ? Te csak pályára vettem az R1edet?
Tudod,hogy mennyire nem érdekelne,hogy röhögnek...de tudod,én röhögnék a legjobban...a sisakomban...tudod...mikor jól érzzük magunkat,mert húzhatjuk a gázt... :)
Légyszi ne is válaszolj rá, köszi :)

Biztos meg lehet oldani... már ha akarod, hogy mindenki rajtad röhögjön...
Sziasztok!

Lehetséges lenne egy 2005-ös R6-ra túradobozt felszerelni hátúlra szerintetek?
Láttatok/hallottatok már ilyenről?

Köszi :)
Láttam, hogy meloztok szépen mind a ketten Brian-nek is meg volt az embere.
Én a célegyenesforditó előtti balosba álltam ott látványos volt az egész
Na majd next time jobban sikerül...
Gratula, azért szép eredmény, amit elértél!
Köszi én is, és csak csatlakozni tudoik Brainhez!
Szörnyen gyenge verseny volt részemről, és nagyon csalódott vagyok! 15-ön kívül lettem, ami részben az én hibám is! Sajna csak a 15. helyet szereztem meg az időmérőn egy elég gyenge idővel, amit akkor még az esésnek tudtam be! Arra kalkuláltam, hogy a 10-11 helyért tudok majd csatázni, de a rajtnál vagy 6-8 motoros ment el mellettem! pl 2 sorral hátrébról is megelőztek az egyenesben! Aztán az első 2 kanyarban visszahoztam kb 4 helyet, és kialakult egy kb 6os csapat a 11-12. helyért. Inne viszont arról szolt, hogy egyenesben elmentek, kanyarokban visszahoztam. Egy srác 3 körön keresztül játszotta velem, hogy célegyensben megelőz, én féktávon vissza, 2 es elött megelőz, én féktávon vissza! Már keztem felzárkózni és előztem is, amikor a sikánban átfordításkor feljött az eleje, én meg ki a fűre! Ez kb 6-8 sec minusz és 3-an elmentek! A végére még utolértem az elöttem lévőt, de szintén erő hiánya miatt csak az utolsó körben a mansel után tudtam megelőzni! Most kevés volt a 9 kör, ha van még 2-3 tudok előzni, de ez van!

Alapjában nagyon gyenge volt a vas, nem találkoztam olyan motorossal, akivel egyenesben tudtam volna tartani a tempót! Megérett a csere!
Köszi
Bár én nagyon elégedetlen vagyok ezzel az eredménnyel
Tudomásul kellene vennem (pontosabban azt hiszem nyugodtan nyilatkozhatok Gyurkesz nevében is), tehát vennünk, hogy a 2006-2007-es gépekkel szemben kevés az esélyünk.
Gyurkesz, Brian gratula a versenyhez, jol mentetek.Nekem tetszett kívülről nagyon
Csak így tovább!
Gyurkesz te hanyadik lettél?
Köszönöm!
Ott leszünk reggel már az időmérőn, viszek kamerát is remélem sikerül értékelhető felvételt készíteni
persze r6-os
esetleg ha van valakinek egy fejidomtartó konzolrol kép az meg tenné hogy fel rakja ide ?
elöre is köszönöm.
üdv.gábor
Időterv
BRO Fun Racing hétvége
2007 május 27-28
2007 május 27 (vasárnao)
Szabad edzés
IV. Dunlop Trophy 600 cc. 16,00 – 17,30
IV. Dunlop Trophy 750 cc 16,00 – 17,30
IV. Dunlop Trophy Open 16,00 – 17,30
IV. Dunlop Trophy 125 SP 16,00 – 17,30
IV. Dunlop Trophy SSP 400 16,00 – 17,30
Kawasaki ZX Kupa 16,00 – 17,30
Suzuki SV Kupa 16,00 – 17,30
2007 május 28 (hétfő):
Időmérő edzések
Magyar Köztársasági Kupa 09,00 – 09,30
IV. Dunlop Trophy 600 cc. 09,40 – 10,10
IV. Dunlop Trophy 750 cc 10,20 – 10,50
IV. Dunlop Trophy Open 10,20 – 10,50
IV Dunlop Trophy 125 SP 11,00 – 11,30
IV Dunlop Trophy SSP 400 11,00 – 11,30
Magyar Köztársasági Kupa 11,40 – 12,10
Kawasaki ZX Kupa 12,20 – 12,50
Suzuki SV Kupa 12,20 – 12,50
2007 május 28 (hétfő):
Versenyek:
kategória Versenyzõk Bemelegítõ Rajt. Verseny Verseny Minimum
a pályára kör- ideje körök távja. körszám
lépnek rajtja száma km az értékeléshez
- Dunlop 600 13,50 13,57 14,00 9 39,42 km 7
- Dunlop 750 14,35 14,42 14,45 9 39,42 km 7
- Dunlop Op 14,35 14,42 14,45 9 39,42 km 7
- Dunlop 125 SP 15,20 15,27 15,30 9 39,42 km 7
- Dunlop S 400 15,20 15,27 15,30 9 39,42 km 7
- MKK 16,05 16,17 16,20 10 43,81 km 8
- Kawasaki ZX 16,55 17,02 17,05 9 39,42 km 7
- Suzuki SV Kupa17,35 17,42 17,45 9 39,42 km 7
Na, hát annyi az amit irtam, + - 1mm
Franko a 60-as csak kicsit meglustul a motor tőle...

Amugy holnap a pontos időterv?
Dunlop D209GP pontos, hivatalos méretek, mm-ben (szélesség, átmérő):
180/55: 182, 643
190/55: 190, 649
190/60: 186-188, 655-656 (az eltérés az európai és az USA táblázat közötti különbség miatt van)
Nincs mit!
Szerintem az a lejobb!
köszi a gyors választ. egy gyárilámpával is jól lehet este látni?
üdv.gábor
Nekem az idom és a lámpa is Dúss Petitől van! Amúgy robogó lámpája, de az idom ehez van kialakítva! a fénye elég gyenge. Szerintem érdemesebb szerezni egy gyári bontott akár csak egyik oldali lámpát, kb 15-20 ért meg lehet kapni, és annak legalább jó fénye van!
Gyurkesz neked milyen lámpa van a versenyidomba beleépitve?
Meg nézlek titeket hétfőn, szóval hajrá
A kanyarodásal nincs baj, frankón mélyre lehet vele dőteni és szerintem könnyebb is betenni ivre vele mint a 180/55-tel, persze lehet csak én érzem igy.A tompát ugy értem, hogy 15-50-es áttétel van a mocin de megérezte ezt a nagy gumit és nem lett olyan dinamikus mint volt, már amennyire az lehet a kis R6 Főleg kigyorsitásnál érezhető.
Ha jol tudom a 190/55 az csak 2mm-rel lesz keskenyebb mint a 60-as és 7 mm-rel kisebb a kerülete, szoval futofelületben nincs nagy eltérés.Na de majd kiderül....
Dunlop 195/70-es slicket tettünk fel gsxr1000-re, azon bevált de 600-asra meg sem próbálom. Az én nyugdíjas stílusomhoz jó a 180/55 is
Igen én is ettől féltem, hogy nem fér el, mert beleérne a villába! Úgyhogy valszeg a90/60 marad, amig van! Hétfőn megúszuk eső nélkül? Nem úgy néz ki!
Gyurkesz! A 195/65 6,0-os felnire való, ne is rakd fel az R6-ra, mert el sem fog férni és tényleg összehúzza a felni a gumit, ami miatt nem tud megfelelő felületen tapadni. A 190/60-as ami még felrakható a mocidra (és az enyémre is). Az valóban nagyon király gumi. De sajnos ez a méret megszűnik, leváltja a 190/55, így már csak a készlet erejéig kapható
Most készülök kipróbálni a Dunlopot, az 195/65, elég nagy, de nekem eddig csak jót mondtak rola! Nem tudom ezt a tompát hogy érted, de elvileg a nagyobb méret miatt jobban összehúzza a gumit a felni, és ezért nagyobb felületen fog oldalt tapadni! De ez csak okoskodás részemről! Szerintem ki kell próbálni, és amelyiket jónak érzed azzal menj!