Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sziasztok!

Tud valaki valamit, hogy idén lesz-e a Hringen Yamaha nap?
Keresnek 2000es r6.ra valami jo fajta lancot s lanckerekeket, gyari 48/16 van jelenleg rajta d.i.d, e garnituranal nem tud valaki occccsobat,ja s a lancom 532zlv,vagy jo tanacsot is elfogadnek ki milyent hasznal s ki mennyi km tesz meg egy garnitura lancszettel?????????????
köszi, hogy válaszoltál
Akarok menni pályán is de nem sokat fogok, inkább utcai felhasználó vagyok
Castrolbol melyiket ajánlod?
6ezrenként vagy 10ezrenként (attól függ, hogy kened neki) cserélj olajat és semmi gond nem lesz
A Motul-nál nem melegedett fel annyira a gép és sokkal halkabban dorombolt
Egyébként, attól is függ, hogy pályázol-e vagy csak utca?
Motul, vagy Castrol szerintem
hi skacok

milyen olajat ajánlanátok R6-ba?

köszi yam
Háhogyne, vagy inkább azért, mert a Kawasaki gyár által szponzorált pilóta ment mind a néggyel!
Azé uccsó mer má elavult szutyok! Hehe Gebasz hogy lázadozik majd ha mondom neki...
Na a Triumph az viszont besz@rás... valami hihetetlen szép az a motor, kényelmes is, filigrán, szóval nagyon ott van!
Ha a Triumph jövőre ugyanilyen koncepcióban bemutatja a nagytestvérét is, hát asszem megugranak az eladások!
Nem örömködök, ezek a tesztek röhejesek (Masterbike, MCN, tökmindegy), de erről már egyszer értekeztünk...
Szóval hihetetlen módon nem érdekel egy ilyen pályateszt eredménye, azt hoznak ki amit akarnak - a csúcs ebben most egyébként a ZX10R mittudomén milyen tesztje, ahol a másik három japán ezrest 1 másodperccel veri körönként... érdekes módon a tavalyi mindentvivő GSXR1000 meg a 4 közül az utolsó lett, a változatlan R1 második, stb.
Aham, hát hogyne!
Igen! Megcsináltátok!
Azért ne örömködj, mert a teszt szerint országúti teszteléskor már egészen más lesz a leányzó fekvése a blokk erőtlensége miatt...és tényleg nem forog annyit. :P
Szal kb ugyanaz lesz a helyzet a régi és az új R6 között, mint a te R1-ed és az új között...a régi országúton jobb, élvezetesebb...az új pedig pályán villant ahol nem esik 10000 alá a fordulat.
Szerintem egyébként sokkal érdekesebb, hogy versenypályán a Triumph ennyire ütőképes gépet alkotott, ami ráadásul országúton valszeg szarráveri az egész mezőnyt!
Ettől fgtlenül remélem a Yamaha megszorongatja a Honda tökeit az SSP-ben az új R6-tal!
Szar Yamaha, nem forog még 17.500-at sem!
Danny ,engem érdekelne! az árakat és a listát elküldenéd mail-ben.
Szia!

Itten vagyok. Köszönöm szépen.

Zsu
Az R6 magasan megnyerte a pályaösszehasonlító tesztet az MCN-nél annak ellenére, hogy motorerőre elég gyík a tesztelők szerint is, főleg 10000 alatt. A futóműve nagyon rendben van!
Most örültök??? :PPPPPPPPPP

http://www.triumph675.net/phpBB2/viewtopic.php?t=695&sid=849 97e559f03a1f26a0bfd8d0254f766

Viszont a 675 lett a második!
Ja és ha látja valaki Zsubaby-t akkor Boldog Névnapot Neki így utólag
R6-klubbosok, ismerősnek van néhány eladó 2005-ös alkatrésze (idomok, lámpa, kipufogórendszer) ha érdekel valakit, keressen meg.
Nem mernék megesküdni rá, de az akció szerintem pont a Vertebra-ra volt, mivel helyette jön a Vertigo és gondolom a "régebbi" modellleket most olcsóbban próbálják lepasszolni...
ez elég gyenge volt! :o(

mert az oké, hogy mondtad nekik, hogy nem tetszik
de engem most hívtak, s azt mondták, küldjem el mit szeretnék,s a szerint átállítjáka gépeket!
Nnna, beszéltem velük, de nem jutottunk semmire...
Mondom "The Cottage Cheese don"t like your new racing boots."
Azt válaszolták, hogy "... you must clean your leg every day, and everything will be all right..."
Most erre mit mondjak?!?!
helyes!
Rendben, mindjárt felhívom őket, és jól lebaszom, hogy nem a Túró ízlésének megfelelően rakták össze a csizmijüket!
Egyébként két modelljük volt kint, lehet hogy nem ez a racsing, amit végül felraktam az oldalra!
Volt kint egy olyan is, amit egész évben egy versenyző használt, és nem tűnt fel hogy rossz helyeken kopott volna meg.
akkor mondd meg nekik, hogy üljenek motorra is!
az első koptatót vigyék hátrébb.
oké, hogy csavaros, csak nem ott ér le, hacsak nem túra tempóban mész s lógatod a lábad a kanyarban!!!
az oldalsó puma jelen lévő, kis "koptatót" ami fix, azt meg növeljék meg. vagy fessék színre a csavarost, s úgy tolják hátra.

hátulról egész jó a fehér fekete.
ez a narancs botrányos.
Hát, olcsó biztos nem lesz... ami biztos, hogy teljesen független lesz a forgalmazása az egyéb Puma cuccoktól, tehát a Westend Puma boltjában nem fogsz találkozni ilyen csizmával...