Jaaa, hát az le van szarva!
Nem ezért veszek meg egy motort, vagy nem ilyenek fogják eldönteni hogy melyik motort válasszam!
Legalábbis nálam biztosan nem.
Azért, mert aki egy utcára/pályanapra való sportmotort akar, annak a hagyományos villa meg a többi cucc is remekül megfelel.
Viszont erős a gyanúm emiatt, hogy jövőre a hatszázas sportmotor kategóriában messze az R6S lesz a legolcsóbb! Így aztán két vásárlócsoportnak is a kedvére tesz a Yamaha: aki egy reálisan kihasználható hatszázas sportmotort akar magának, és aki a legjobb hatszázast akarja, annak is.
Azért ez üzleti szempontból szerintem kb. a potenciális piac 80%-át jelentheti...
ja. lehet. bár azért elég húzós részletek lesznek. Azt értettem eddig is hogy miért kell egy olcsóbb is - sőt 2 - de könyörgöm, miért fejlesztik szegényt vissza? (tudom, tudom így olcsóbb, de olyan szarul hangzik)
LX ZX: bocsánat...
ha hiszed, ha nem, a Kawa 636R az egyik kedvencem! Az újabbik 636-ot lehet kapni full feketében? Mert a kereskedésben csak zöldben meg kékben láttam, és egyik sem tetszett igazán (a kék még elment )...
amit ugyan kihagytál, de állítólag a Kawa is olcsóbb lesz! A Yamaha - ha ennyi lesz az ára - egy dolgot biztosan el fog érni : lesz egy nagyon exkluzív sportmotorja, amit sokan akarnak majd megvenni - mert gyönyörű, és biztos jó is - viszont kevesen tehetik majd meg.
az új R6 (a sport&sport&more sport version) egyetlen problémája az ára lesz.
2 900 000 Huf tervezett vételárral drága lesz a konkurenciához képest! A magyar piacon 3-500 000 Huf árkülönbség eléggé döntő érv egy motor mellett, vagy ellen (legalábbis nekem az). Az importőrnek tisztában kellene lennie ezzel! Reg. adóval már több, mint 3 milla lesz az új R6!
Valamelyik topicban felmerült, hogy a Yamaha a legdrágább... én vitatkoznék ezzel. 2005 nyarán Nyíregyházán ezek az új árak voltak: GSX-R600 2. 298 000 HUF, YZF-R6 2. 498 000 HUF, CBR600RR 2. 610 000 HUF . A CBR volt a legdrágább! A Yamahával ellentétben a Hondánál árcsökkenés várható, a kereskedésben dolgozó haverom szerint jövőre a CBR olcsóbb lesz, hogy oda tudjanak baszarintani a Sucukinak...
az új R6-ot értem. Csak azt nem értem hogy miért kell "kiszedni" pl a fordított villákat az R6S-ből? bár gondolom ktg csökkentés hogy az olcsóbb legyen.... na mind1, nekem nem szimpi
én már csak ilyen HÜLYE adós vagyok
Nem kizárt hogy azt fogják gyártani újra, hiszem mostmár lesz egy egy nagyon sport R6.
Viszont így jóval olcsóbb lesz majd gondolom az S modell, mint a jelenlegi.
ha megnézed a linket amit beraktam, azon az R6S az nem a 2005-ös modell, hanem a korábbi. (nem fordított villák vannak elől) Az én kérdésem erre vonatkozik, és ezt nem értem igazán.....
ok. köszi. értem. vagy mégsem? Akkor miért nem a 2005-ös modelleket nevezi át? Az nem maradt raktáron?
vagy ez olyan lesz mint Hondáéknál a CBR F és az RR?
Nem ezért veszek meg egy motort, vagy nem ilyenek fogják eldönteni hogy melyik motort válasszam!
Legalábbis nálam biztosan nem.