szerntem nicns is értelme mindig uj modellre cserélni. nem hiszem hogy indegyik széria a legjobb lenne.mint a bornál itt is vannak kimagasló évjáratok. (vélemémyem szerint) szóval minden márkánál megvan a maga legjobb évjárata...s utanna 2-3 modellcserével követi egy ujebb jobb évjárat....
Mag aztán nem is akarok hűtlen lenni a Ninjámhoz, hát imádom! A párját sem cseréli le az ember minden évben egy fiatalabb évjáratra! Csak hát sportmotoros lévén gondolom nem csak engem piszkál a még több lóerő, még jobb technika... Na nem mintha tudnék már motorozni. Viszont ebben a gyorsuló fejlődésben az a nagyon tuti, hogy ha egyszer mégiscsak hűtlenkedésre adom a fejem, pusztitóak a kilátások!
Már rettetnet nagyon várom (mondjuk mint mindig) a teszteket! Most van újdonság rendesen! Bár ez az 1, 2 max. 3 éves modellciklus már kicsit gyors... Lehetetlen tartani a tempót!
Rövid fejszámolás után az jött ki, hogy a műszerfal(on lévő számok) istenkirálycsászárságával forditottan arányos kell, hogy legyen az alsó tartomány nyomatékossága. Viszont ha mégsem... akkor qrva jó az a blokk!!!
Szerintem bitang bringa lett az új R6!!! A dobon lehet segíteni, de a műszerfal istenkirálycsászár!!! Arra én is kiváncsi lennék, hol adja le a max LE-t, és alul mennyire nyomatékos, vagy vesztett belöle!?!
Szerintem bitang bringa lett az új R6!!! A dobon lehet segíteni, de a műszerfal istenkirálycsászár!!! Arra én is kiváncsi lennék, hol adja le a max LE-t, és alul mennyire nyomatékos, vagy vesztett belöle!?!
a technikai fejlődés nem áll meg nem kell emgijedi