Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

sosem az számít.
szerintem utcán sem.
Hali mindenki!

Csak a gyanumat osztanam meg veletek:

Szerintem ez az uj 2006-os R6 dolog siman atveres. Hogy mire alapozom ezt?:
- Az amerikai yamaha oldalon, ahol eddig fent volt mar nincs is fent az uj modellek kozott. hova lett? (Az europai oldalakon meg fent sem volt)
- Ugyanitt volt (es meg van) YZF-R6S verzio. Gondolom ez a kifuto modell akart lenni, de akkor miert nem a 2005-os a kifuto es miert a 2004-es (hagyomanyos elso telo, nem radialis fekek stb.) A 2004-esbol maradt egy csomo a nyakukon?
- Europai oldalakon a 2006-os ujdonsagok kozott csupan ezek talalhatok: YZF-R1,YZF-R1SP (es nem LE mint az amerikai oldalon), X-MAX 125
- A 2005-os R6-os lenyegeben nem valtozott, csak csiszoltak. Most az R1 van soron es az sem valtozott lenyegeben, azt is csak csiszoltak es persze jubileumi SPecial motort is kiadnak belole ahogy illik. A motorok teljes attervezese ugy tunik 4 evenkent esedekes a koztes 2. ev vegen csak finomitasa varhato. (gondolom nem keves zsetont takaritanak meg igy)
- A kozzetett kepek (mielott felreertenetek) nagyon jok, de ha kukacoskodva nezem oket bele tudok magyarazni technikai problemakat (Fenyelésben nem stimmel a motoros lába es a motor maga itt-ott. Az idom reszleteinel mas az antialiasing mint a kep tobbi reszen stb.) Megfelelo szakmai tudassal kb. 1-1,5 honap alatt lehet ilyen minosegben kicserelni foton egy motort egy masikra, vagy akár egy hintalóra. Egy tehetseges egyetemistanak rengeteg ideje lehet amúgy nyáron ha otthon tele a hutö...

Es mielott fellobban a FLAME hangsulyozom ez csupan az en meglatasom. Lehet csupan abbol taplalkozik, hogy nekem sem jon be ez az "uj 2006"-os R6. Mindenesetre meglepne, ha az Intermot-rol, a standokrol is hasonlo kepeket kapnank.

csako, szep napot mindenkinek!
További kellemes napot
Ebben van valami nem mindig a Db számít
a gumimelegítő fontosabb!!! sokkal!
számold ki. :o)

s a gyárival is lehagyok sok embert.
nem lesz szép öblös hangja a motormnak, gyári kipuffal.
így mi marad?
ha lesz gumimelegítő, gyűjtés valami szépen szóló nyitott dobra, vagy marad a gyári.
különösebben engem nem zavar a gyári.
najó, kimondom én mert a rávezetős taktika nem válik be

túró: vegyél egy sportkipufogót !
Akkor?
sosem :o)
nálam sosem.
túró és mikorra lesz benne annyi km.?
igen.
30-35 ezer után már teljesen jó a hangjuk. :o)
de tervben volt. már nézegettem is, de csak gyár által összerakottat, nem kisipari technológiát akartam...
aztán jött a gumimelegítő gondolat.
így arra gyűjtök inkább.
aztán meg gyárival is jól megy. csak nagyon felmelegszik s az zavar, hogy sokat kell várni amíg berakhatom a buszba
Nekem se tetszik a 2006 gép
a gyári dobnak is sokkal jobb hanga van egy idő után? gondolom ha kiég belőle a gyapot vagy amivel épp kitömték:)
kissanci én sem tudok menni de lélekben ott leszek és gratulálok a 2:09-hez
persze, ahogy megeszi a rozsda!
Azért csak jobb a sportdob, nem? Nem is akartad lecserélni?
én rajtahagytam... :o)
nem is olyan szép az tuti :o)
de lassan alakul a hangja :o)
Andrewboy:hát talán tudok vmit annyiért, de necces lesz!
Akkor keresd meg kissancit! Én nem megyek!
Kissanci: aztán 2.10 alá amíg nem mész, el se gyere!
Hello Gyurkesz!

Én még nem ebédeltem de a Hringre szívesen mennék!
Holnap rajtam kívül jön még valaki H.ringre?
de ha nagyon kell akkor még 2-3 milliót hitelbe felrántok ezenfelül
tudsz valami eladót Gyurkesz?
Van rá 2,5-3 millióm
jó az ötlet!
A gyári dobot senki sem hadja rajta! ezzel kár foglalkozni!