Nekem azért nem jön be, mert ha túrázni akarok túragépet veszek, ha sportmocit akarok akkor sportmotor kell az embernek!!! nem érdemes a kettő közötti kompromisszumot keresni, mint amit az sv is nyújt, mert akkor egyikben sem lesz az igazi - nem azt mondom, hogy rossz moci lenne, de semmiben sem a tökéletesre törekszik és mindenből egy szelet fekszik neki igazán.
Ez persze a saját szubjektív véleményem!
Safee!
A bátyádnak milyen gépen ette az olajat a dobbal???
Megmondom őszintén semmi összefüggést nem látok egy nyitott cső és egy növekedő olajfogyasztás között...
Pohi!
Tavaly vettem egy akrát én is, csak visszaküldtem a feladónak (postán rendeltem) mert mégsem r1 hanem r6 kompatibilis volt (mondjuk a dobot megtarthattam volna, de a titán összekötő cső már majdnem annyiba került volna, mint maga az addigi beruházás) sajnáltam nagyon, szépen szólhat gondolom...
Raptort én is nézegettem mostanság, elsősorban ugye az ára miatt...
FInsterről esetleg véleményetek? vagy egyebekről még?
A gsxr1000k4-es srác gsxr750(talán 1999-es?)-ről váltott, az SV1000s srác egy Sv1000sK3-asról, mert összetörte, az sv65sk4-es srác meg suzuki 400-as banditról.
Ebbe bele mernék szólni:
Bátyám gépén volt anno Raptor dob, és elkezdte zabálni az olajat. (persze nem olyan finom korszerű technika, mint a mai sportmocik, dehát mégis...)
Leszerelésnél pedig megfordult benne az egyik tőcsavar, szóval nem volt egy igényes darab...
Kipufogódobok vannak a motorinfón használtak az adok-veszek-ben. Mondjuk gsxr-re tervezetteket láttam abból volt Akrapovic 65.000, Yosimura RS3 60.000. Lehet rákalibrálhatóak az R1-re is más kötőcsővel. Vagy újba olyan 40.000 körül lehet venni Raptort, meggyőző a hangja.
Csátok!
Bocs Pohi, hogy nem tudtam hamarabb reagálni, nem igazán voltam netközelben...
Ami a kérdésedet illeti nagyon egyszerűen tudok válaszolni rá, egyszerűen nincsen - azaz akkor nem volt fönnt egyáltalán - irányjelzőm, amikor a képek készültek (ha jól emlékszem tavaly szezon elején talán)
Mivel akkor egy egyedi rendszámtábla tartó legyártásán ügyködtem egy jó ideig nem volt hátul se irányjelző se rendszám - igaz az utóbbit azért mindig vittem magammal egy hátiban ha tudtam azzal, hogy éppen most hagytam el, mert letört...
Egyébként ezeken a kütyükön kívül sokkal jobban néz ki nem csak a hangvillás, hanem a többi sportgép is!
Az Ebay-en vannak olyan LED-es cuccok amik kurvára tetszenek, főleg a Kellermann miniblinkerjei nagyon vadorzóak és piciek csak sajna relative drágák: 90Euro/pár. De asszem a Louis-nak is vannak spéci vékony ledes indexei, azok olcsóbbak kb a fele az áruk.
M.o.-on nem kötelező az irányjelző, motorra, de ha van annak meg kell felelni a szabványnak.
A különböző oldali irányjelző lámpák átvilágított felületének a belső szélei egymáshoz:
-oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői esetében 0,30 méternél,
-oldalkocsi nélküli motorkerékpár hátsó irányjelzői esetében 0,24 méternél közelebb nem lehetnek és az oldalkocsi nélküli motorkerékpár első irányjelzői a fényszóró átvilágított felületének széléhez nem lehetnek 0,10 méternél közelebb, stb..
Na erre már én sem emlékeztem. Hiába, amivel nem foglalkozik az ember azt elfelejti előbb utóbb
Magánvélemény de ezért sztem itthon úgy leakaszthatják a rendszámot, h ihaj. Nem véletlen, h hivatalosan az amerikai szabványos autókat sem lehetne forgalomba helyezni míg át nem állítják a lámpa egy része = index rendszert. Amit belinkeltél az amcsi piacon tutira megy, tele van vele az Ebay de pl az európai Ebay oldalakon sehol nem árusítják, mert nem szabványos.
Persze ettől még be lehet szerelni, csak kockázatos.
Dannynek 1ébként van olyan undertail-je ami tán szabványos, benne a led pilács és mellettük külön az index...bár ott is kicsi a táv a 2 között.
Sziasztok!
Még csak a napokban tévedtem erre a website-ra és gondoltam beköszönök ide, a márkatársaknak!
Rögtön lenne is egy kérdésem: kipufogót dobot (nem rendszert hacsak nem irtó áron alul lenne) keresnék a gépezetemre (2003. évj.) Lehetne használt is, ami jó állapotú, cél, hogy lehetőség szerint ne legyen csillagos az ára, mert elsősorban benzinre meg gumira kell azért, csak jó lenne már ha hallanák is hogy jövök - sajnos látni nem mindig látnak meg (autóskáék)....
Szóval ha tudtok valakit vagy van a kérdésemmel kapcsolatos bármi infótok jelezzétek itt a fórumon. Minden ötletet is szívesen fogadok.
Nekem azért nem jön be, mert ha túrázni akarok túragépet veszek, ha sportmocit akarok akkor sportmotor kell az embernek!!! nem érdemes a kettő közötti kompromisszumot keresni, mint amit az sv is nyújt, mert akkor egyikben sem lesz az igazi - nem azt mondom, hogy rossz moci lenne, de semmiben sem a tökéletesre törekszik és mindenből egy szelet fekszik neki igazán.
Ez persze a saját szubjektív véleményem!