Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

bazd meg nem bírtam végig nézni!

áááááááááááááááááááááááááá.
szöveg

A régi motorosok sem voltak piskóták, megkapták a motoros kiképzést ami nem egysszerű, de nem mindegyikük motorozott a magánéleben mellette nem érdekelte őket fanatikusan a motorozás. A fiatalabb széria jelenleg már olyanokból áll össze többségében akik a szabadidejükben ugyanolyan állatmód motoroznak mint bárki más. Tehát egész jók, nem mondom, hogy nagy az esély elkapni egy R1-et a szolgálati 600-as vagy 900-as diversionnal, de talán nem is cél. Néha épp elég az, hogy az emberek azt lássák, hogy a motoros után aki 200-al egykerekezte végig a berlvárost utánnamegy a rendőr, tehát él bennük az illúzió, hogy elkapja és rend lesz a városban nem üti el egy ilyen barom a gyermeküket véletlenül (láttam már ilyen balesetet). Megmondom őszintén ez az egy amire haragszom ha valaki a vároban száguldozik. A városon kívűl nem érdekel amíg baleset nincs nyomja ahogy akarja (én is ezt teszem), de bent a forgalomban az gusztustalan.

szöveg

http://picasa.hu/play.php?pic=1127837890-05360904_bme.wmv


ha valaki nem látott még gusztustalan dolgot és érdekli ezt nézze meg. Nekem rendesen fájt mikor néztem.
"motoros rendőr képzés alatt voltam "

mostantól óvatosan a rendőrök hogyan motoroznak fellengzős dumával Emberek!!! :o))
Gondolom van már rajta egy két spéci cucc. Egy alap 1999-es ami nincs így pályára rendberakva 1.3 milla körül van ezért írtam az 1.4-et mint leendő vételárat. Nem pályára szeretném vásárolni a vasat. Egyszer egy évben ha majd eljutok oda vele. A motoros rendőr képzés alatt voltam csak még eddig pályán Kecskeméten egy gokártpályán először, aztán az Euro ringen és ezt követően a hungaroringen. Fokozatosság volt mint látható. Hát volt r1, VTR1000, zx6r az euroringen de a yamaha xj600n tip.-ú szolgálati motorkerépárral amivel én voltam (nem egy nagy gép ) sajnos nem bírtak. Lealáztam őket a kanyarokban, elkopott az egyik oldalon a lábtartót kivéve a nagy sztender a másik oldalon meg a kipufogó kilukadt mert leért . Nem a mocik voltak rosszak se a pilóták egyszerűen csak kicsi az euroring egy ezresnek a kawás meg suta volt. A hungaroringen viszont már volt gsxr750, R6, Honda sp2, na az már a nagyok pályája, picsafüsbe sem voltam hozzájuk. Köszi Dannyboy az infókat, majd meghálálom egyszer ha tudom.
Dani: Ki megy a motoroddal? Ádám?
Hát, az enyém nem jönne 1,4 millábó laz tuti!
Láttam a képeidet, de sajnos nekem az ilyesmiről lövésem nincs, úgyhogy nem tudok még megközelítő összeget sem mondani neked.
Itt van még egy kép a motoromról, így nézett ki eredetileg:


Ja azt elfelejtettem, hogy a mocidról készült kép azzal a kismacsekkel nagyon állat! Ha van időd és értesz hozzá nézd meg a "roncs" képeit és mond meg szerinted mennyiért lehet elpasszolni. A motor, hűtő, műszerfal, tank, váz nem sérült, az idomok mind, segédváz meggörbült nem tört, villák törtek fékek kerék látszólag egyben van. Szivatókar letört, távolsági kapcsolóról letört egy darab.
Remélem tavaszig esnek még az árak. Olyan 1.4 milla körül akarok venni R1-et. Az 1999-esek ebből kijönnek, a 2000-esekhez még kell dobni rá de majd meglátjuk tavasszal. A thunderacem összetört képeit felraktam az alkatrészek topicba a biztosító dolgozik az ügyön igen nagy valószínűséggel gazdasági-totál lesz. Meglátom mit fizetnek és mennyiért tudom eladni a "roncsot" és még gyüjtök hozzá télen, ez nagyban számít a pénz ügyében mivel nem vagyok tele lével.
Pohi, egyébként milyen összegből akarsz R1-et venni?
A motoromról pedig egyszerűbb lenne, ha konkrétumokat kérdeznél, mert ha nekem kell írnom róla mindent akkor egyrészt kirúgnak a munkahelyemről, másrészt a szerver pedig le fog fagyni a feltöltendő karaktermennyiség miatt...
Pohi: A 99-es és a 2000-es modell között 150 részlet változott. Ha nem baj, nem sorolom fel mind, nem is tudnám.
Ami a lényeges ezek közül vezethetőségben, hogy megerősítették a vázat/váznyakat, ezért kevésbé csapkodós mint az első két évjárat, azonkívül az EXUP szelep később és fokozatosabban nyit, ezért kevésbé agresszív alacsonyabb fordulaton. A többi változás gyakorlatilag ízlés dolga, nekem a régebbiek jobban tetszenek.
2002-től egy egész más motorról beszélünk, az már injektoros, és gyakorlatilag minden megváltozott rajta.
sgixer... ovis vagy
Mindenki téged ajánl R1 kérdésben. Kérdésem a következő a külsőn kívűl mik a főbb különbségek az 1998-1999, 2000-2001, 2002 R1-esek között? Nagyon R1 vásárlás felé húz a szívem. És jó lenne képben lenni az eféle dolgok felől. Látom neked 1999-es évjárat van erről kifejtenéd a véleményed bővebben. Ha nem az ezer bocs.
Van egy videóm arról mikor feladja a 6. sebesség egy 2004-es GSX-R 750-esnek menet közben. Ezt csak azért írom, hogy képpben legyél afelől, minden motortipusnak vannak hibái. Egy sem tökéletes. a gixer sem.
Erről kérdezd Dannyboyt! ő tuti megmondja!
A gixxeres beszólásra inkább nem mondok semmit, ez már rég lejárt lemez, vagy lerágott csont, stb. Neked lehet, nekem az R6 a király!
.....ennyi????
Suzuki GSX-R a legjobb motor a világon!!!
Valaki el tudja mondani mi a különbség a kinézeten kívül az 1999-es és a 2000-es R1 között?
Egy-két kép az új remekműről /sajna nem én csináltam, de akkor is gyönyörű, igazi mestermunka /.
Persze az én drágaságomon van, egy csodaszép R1-en van.






Megvan a cím
Jimby30, vagyok. Mi az email címed? Sok más is kéne!
Priv. mailt irj legyszi ,nem szeretnem terhelni a topicot.
Koszi.
Az szuper!
Ami biztos kéne: első indexek, jobb oldali lábtartó (konzol nélkül), lábfék pedál, kézifék kar, komplett hátsó lámpa, talán tükrök.... Azt hiszem a törött idomjaim javíthatóak, de még meg kell néznie a műanyagos haveromnak.
Hali!
Van minden.
Helló!

Suzukihoz nincsenek véletlenül hasonló bontott cuccaid? (K1-K2)