Hát az attól függ mennyi zséje van rá. Sztem 2006 R6 vagy 2005 R1 most, mert tuti olcsóbban meg lehetne venni. De a "06 R6 nagyon csábító...mert vacsi új modell és vaddisznón néz ki.
Első futómű:
guminyomás: 2,5 bar
húzófokozat (villa tetején a normál csavar): 5 klikk vissza a maximumból (jobbra betekered amíg már nem kattog és nem akar tovább menni)
nyomófokozat (villa alján, a féknyereg magasságában): 5 klikk vissza a maximumból
előfeszítés (villa tetején a kékre eloxált, rovátkolt cucc): 6 vonal látszódjon ki
Hátsó futómű:
guminyomás: 2,5 bar
húzófokozat (alul, a rugóstag és a himba találkozásánál): 6 klikk vissza a maximumból
nyomófokozat (felül, a gáztartálynál): 8 klikk vissza a maximumból
előfeszítés (fogas tányér, körmöskulcs kell hozzá): 4. horony
KriszR1: A legfontosabb, hogy a Yamaha ásványi olajat ír elő az (karbis) R1-hez, nem szintetikust! A legtöbben ezt ...sszák el, beleöntik az ötezer forintos szinti olajat, aztan csodálkoznak hogy fogy...
Szóval, én Castrol GP-t használok, ebből nekem a 42 ezres szervízen 1,5 deci hiányzott, tehát szinte semmi - ebben volt túra, utcai használat, pályanapok, minden.
De az olajfogyasztás függ az eddigi tulaj gondosságától, és főleg a bejáratástól.
Állítani csak pályára szoktam a futóművet, szereztem egy elég jót az internetről, bár biztos lehetne finomítani még rajta.
Utcára hagyd meg a gyárit, úgy jó (már amennyire) ahogy van. Kényelmes sosem lesz.
Hello danny.
Megint egy pár hülye kérdés:
Te milyen olajat használsz,és menyi olajat eszik meg 6000 ren a tied?állitolag a r1 eszi az olajat.de kiváncsi vagyok a tiéd mennyit "zabál".az enyémet meg sem merem irni.
-a másik valami bevált futomü beálitás? és állitasz e ha viszel valakit?
Köszi elöre is.
én földön emelem ki és nem értek hozzá, te szakavatott vagy és Danyboy majd megemeli neked ha betotnon emelném nekem is könnyű lenne amugy ezekkel könnyü emelni a kerék nélküli azzal lehetne lehetetlenség
hát láttam olyan motoremelőt aminek pl nem volt kereke és az is 14ezer volt per darab....meg aminek volt kereke 16értés gagyesz volt nagyon, hamar akkor mar legyen frankó.
szóval igy sem könnyu megemelni a motort, ha kerek nelkulit vettem volna csak parezret rposrolok és vértizzadok mire felemelem és átdöntöm a sulyponton. szoval amilyen punnyadt vagyok nekem kira ez a ketkerekes megoldas:)
Csaszi, nagyon örülök hogy tetszenek a cuccok!
Ne is mondd, a gyár most valami amerikai kiállításon volt, teljes volt náluk a káosz, plussz nyaralás - alig győztek bocsánatot kérni a késésért (eddig tényleg nem fordult elő).
Dannyboy ezt a kipufogót R6on hozzák attól jön ilyen lassan?
najó félre a tréfával: tényleg nem sietik e la szállítást, de nem lepődök meg, mindenütt igy van ez.
Figyi Krisz, a 99-es R1 még nem csinál ilyen Exup tesztet, csak a szenzorokat ellenőrzi ha ráadod a gyújtást - ebből viszont te csak akkor látsz valamit, ha hiba van, mert olyankor a fordulatszámmérő beáll 3 másodpercre egy bizonyos fordulatra (EXUP hibanál 7 ezerhez).
Szóval ha ezt nem csinálja, akkor minden ok. Ha nem működne az EXUP szelep, azt nagyon megéreznéd az alsó frszám tartományban.
A legegyszerűbb az lenne, ha felhívnál az alkatrészek ügyében: 06-209-668-034
Hello dani. igen a gyorszá az idomokhoz,meg az anyája ,tudod azok amik olyan kockák amibe bezár .Menyiért adtad a plexit? nem gyári tükör is van? és az nem tul gáz?vagy igazábol minden japán motornak szabvány a felfogatása a konzolra?
Bocs a hülye kérdésekért, de jo volna ha tudnál segiteni ilyenekben.Ja még egy:az exup-om szerintem nem igazán müködik.elméletileg mikor ráadom a gyujtást tesztelnie kéne, egy nyitás egy zárás "mint a power szelep a tzr 125 ös ön" na az enyém ezt nem csinálja . DE amugy mozog a motor meg a szelep is. van egy 4 es csati meg egy 1 es és ha az egyest lehuzom akkor ö magátol ide oda mozog.
Szerinted jo?
Hol van
Minap láttam valamelyik fórumon egy gyönyörű fehér R"-t de most nem találom sehol
plase
Mégegyszer köszi.
lassan dolgozik, így csak jövőre lesz moci, ti mit vennétek a helyében?
2006-os R6
2006-os R1
2005-ös R1
- kár hogy nincsenek még az új gépekről tesztek
- és mondjuk azt jó lenne tudni, hogyan alakulnak majd az árak
Első futómű:
guminyomás: 2,5 bar
húzófokozat (villa tetején a normál csavar): 5 klikk vissza a maximumból (jobbra betekered amíg már nem kattog és nem akar tovább menni)
nyomófokozat (villa alján, a féknyereg magasságában): 5 klikk vissza a maximumból
előfeszítés (villa tetején a kékre eloxált, rovátkolt cucc): 6 vonal látszódjon ki
Hátsó futómű:
guminyomás: 2,5 bar
húzófokozat (alul, a rugóstag és a himba találkozásánál): 6 klikk vissza a maximumból
nyomófokozat (felül, a gáztartálynál): 8 klikk vissza a maximumból
előfeszítés (fogas tányér, körmöskulcs kell hozzá): 4. horony
CSak az a baj hogy fogalmam sincs a gyáriról.azaz megvan a nagy szerelökönyvem ,csak kölcsönadtam és nam toom visszaszerezni.
Szóval, én Castrol GP-t használok, ebből nekem a 42 ezres szervízen 1,5 deci hiányzott, tehát szinte semmi - ebben volt túra, utcai használat, pályanapok, minden.
De az olajfogyasztás függ az eddigi tulaj gondosságától, és főleg a bejáratástól.
Állítani csak pályára szoktam a futóművet, szereztem egy elég jót az internetről, bár biztos lehetne finomítani még rajta.
Utcára hagyd meg a gyárit, úgy jó (már amennyire) ahogy van. Kényelmes sosem lesz.
Megint egy pár hülye kérdés:
Te milyen olajat használsz,és menyi olajat eszik meg 6000 ren a tied?állitolag a r1 eszi az olajat.de kiváncsi vagyok a tiéd mennyit "zabál".az enyémet meg sem merem irni.
-a másik valami bevált futomü beálitás? és állitasz e ha viszel valakit?
Köszi elöre is.
szóval igy sem könnyu megemelni a motort, ha kerek nelkulit vettem volna csak parezret rposrolok és vértizzadok mire felemelem és átdöntöm a sulyponton. szoval amilyen punnyadt vagyok nekem kira ez a ketkerekes megoldas:)
Ne is mondd, a gyár most valami amerikai kiállításon volt, teljes volt náluk a káosz, plussz nyaralás - alig győztek bocsánatot kérni a késésért (eddig tényleg nem fordult elő).
nagyon baba lett amugy ez az emelő, előre hátulra is, remek dolog. fix most a motor nagyon, precízen áll
najó félre a tréfával: tényleg nem sietik e la szállítást, de nem lepődök meg, mindenütt igy van ez.
Szóval ha ezt nem csinálja, akkor minden ok. Ha nem működne az EXUP szelep, azt nagyon megéreznéd az alsó frszám tartományban.
A legegyszerűbb az lenne, ha felhívnál az alkatrészek ügyében: 06-209-668-034
Bocs a hülye kérdésekért, de jo volna ha tudnál segiteni ilyenekben.Ja még egy:az exup-om szerintem nem igazán müködik.elméletileg mikor ráadom a gyujtást tesztelnie kéne, egy nyitás egy zárás "mint a power szelep a tzr 125 ös ön" na az enyém ezt nem csinálja . DE amugy mozog a motor meg a szelep is. van egy 4 es csati meg egy 1 es és ha az egyest lehuzom akkor ö magátol ide oda mozog.
Szerinted jo?