Az olyan kivitelű aminek nincs alul egy plusz tartója egy olyan amire rátudod tenni a táska alját az 10 rugó aminek van alja az 15 rugó. Rozsdamentes acélcsöből van felpolírozva ha karcolódik ujra lehet polirozni házilag.
Itt egy link itt megnézheted a fotókat miket gyártanak a motorokra.
Az nem tank bőr hanem valamiféle kigyóbőr és nagyon úgy nézem
nem eltávolítható sérülés nélkűl. A durrogás pedig egy értelműen a kipufogó nyitottsága miatt van.
Az 535-nél megszüntettem az előbb lírt módon.
Holnap viszem egy műhelybe ahol csináltatok saválló anyagból felpolirozva táskatartókat és azt mondta megprobálnak valami folytást tenni bele. Aztán meglátom mi lesz az eredmény.
Bevilágítottam a végébe és egyértelműen látszik,hogy valami vas szurószerszámmal ütött egy lukat a gyári furuják mellé a folyto lemezen.
Szia!
Örülök, hogy tetszik a motor. A durrogás a dragstarnak nem a kipufogó nyitottsága miatt van. Hanem az AIS rendszer miatt. Ez ha jól tudom plusz levegőt ad a kipufogó gázhoz, vagy a kartergázt vezeti bele. Itt egy link rólla. http://youtu.be/TCmlzoUAbxE Remélem ezzel segítettem. Volt itt az aprón egy eladó gyári kipufogó elősször 80000 áron majd 60000 áron. Szerintem már még olcsóbb lehet. Az enyémen az első könyök van elszíneződve, de majd le cserélem, ha lesz egy kis plusz pénzem arra. A tank bőr esetleg nem FBS ragasztóval van fel ragasztva? Az egyik barátom azzal ragasztotta fel a motorjára. Azt mondja könnyen lejön és nem bántja a festést.
Szia!
A motor rendben van átíratam és mivel szabadságon voltam a héten mindennap mentem vele egy kört,hol kissebbet hol nagyobbat.A gép bikaaaaa..... Csak érződik,hogy duplája a virgácsnak mindenben. Csináltatok rá táskatartót és megprobálják befoltozni a lukat a kipufogón amit az előző tulaj csinált rajta ,hogy jobb legyen a hangja. Én már meguntam a durrogást. az 535 is le volt cserélve a kipuf és dolgoztam is a durrogás megszüntetésén kicseréltem a dusító membránokat de nem lett jobb míg fel nem dúsitottam az alapjárati keveréket akkor meg a gyertya kép lett kormos. Így beállítottam űveggyertyával a karbikat szinkront csináltam és motorféknél behuztam a kuplungot. Ennél a motornál szeretném ha lehet vissza állítani a gyári állapotot.
Állítólag a nyitott cső a szelepeknek sem tesz jót. Ezt Blackiex-től olvastam a virágo forumon.
Hogy állsz a motorral? Használod, vagy már eltetted télre? Gondolom, néha rá nézel, megsimogatod. Mi az eddigi véleményed a Virgács után? Persze más karakterű. Nekem is tetszettek annak ideján a Virgácsok, főleg a 535-ös. De más irányba indultam el, és csak rá találtam a csopperek világára, mégha kerülővel is. :)
Üdv.: Gábor.
Ui.: Mekkora a tied fogyasztása? Az emnyém, 4,0 tól ment 5,5 literig. de egy teljesen nyitott kipufogó csővel.
Köszönöm felajánlásodat, majd lehet élek vele. :) A hátsó ülés a sima dragstaron hosszabb, a felfogatás talán ugyan olyan, de hosszabb. Az enyémet meg nem adom el mivel ha utasom van akkor felkerül és kettesben utazhatok. De ha találok eladót akkor szólok. A tied milyen évjárat és milyen futás teljesítményű?
A hátsó ülés nem jó az enyémre mert akkor megbotlhatjuk. Én leakarom cserélni azt amivel vettem. Ha ithon nem találsz hátsó csom tartót az ebay-ról vehetek neked, még postával is megéri.
Vigyázz a Classic ülése nem jó a miénkre(Custom)!Nem tudom a szegecselés mennyire fér bele neked,de itt van egy 35 ezerért. http://aprod.hu/hirdetes/yamah...
Korrekt fickó én is vásároltam tőle!
Itt egy link itt megnézheted a fotókat miket gyártanak a motorokra.
A motorkiegészitőkre kattincs.
http://www.pappestarsainox.hu/...