Csak az az igaz, amiről link van? menj már ki forgalmat (meg fajtát-típust) számolni az M1-re vagy az osztrák A1-re. Többet fog érni, minit egy link...
Az a fura hogy pl senki sem beszél arról hogy mi a picsáéert autózunk annyit? Miért van a hogy a munkahelyek-munkaidők legalább fele elérhetetlen tömegközlekedéssel
Arról se beszél senki sem hogy miért gyártatunk lassan szinte mindent távolkeleten, emiatt a hajók segge szinte egymásba ér
2006-os BMW dízelemmel idén már egy csomó nagyvárosba be se mehetek. Euro IV, de csak azért, mert mikor itthon forgalomba helyezték, még nem osztottak Euro V osztályt - pedig katalizátoros-koromszűrős. Természetesen az autó nem füstöl egyáltalán (nem fóccvágen ez )
Bevallom, én is a hiszti miatt cseréltem benyásra, mert féltem, hogy egy most megvett új dízel pár év múlva (ha ez a hiszti így megy tovább) értéktelen lesz azt meg sajna nem engedhetem meg magamnak
Azért a te linkedben is van blődség szépen
"Jelenleg az Európában használatos autók nagyrésze benzinnel működik, habár az elektromos autók is egyre népszerűbbek." Először a végét: az elektromosok száma jelentéktelen az összeshez képes. A benzineshez: jobbára a kis autók benzinesek, és azokkal kevesebbet is mennek. Nagyobb autók: már inkább fele-fele, de itt is jellemző, hogy a sokat menők dízelek. Terepjáró-SUV-Pickup, szinte mind dízel. Teherszállítás: mind dízel.
ugyanez a dízel hiszti alapvetően. Valaki kitalálta, hogy hű hát a dízel az nem jó, mesterségessen bedőltöték (ideig-óráig a folkszvágent) azóta mindenki azon kesereg,hogy a dízel milyen káros. Közben az euró 6-os meg harmad annyira káros mint bármelyik benzines Persze a bolygót is nagyon pussztícsa a dízel Azért azt kimutatták,hogy a földön lévő összes jármű károsanyag kibocsájtása autóktól a repülőkig a hajókig az össz károsanyag kibocsájtásnak mindössze a 2%-a Ha nagyon meg akarjuk menteni a bolygót elsősorban nem is itt kell kutakodni az tuti
Éppen azt mondom, hogy én nem zokogok, hogy mi lesz a földdel (tudod, kirajzás és keresünk egy másik leharcolható bolygót ) hanem az ennek nevében történő kirablásunktól tartok.
Ez az amivel nem tudok mit kezdeni legfeljebb aggódhatok, hogy ez miatt ki és mennyire akar majd lehúzni, régóta mondom, amíg nem globálisak a szabályozások addig csak magunkat szívatjuk a szigorításokkal, hogy a konkurenciát hozzuk előnybe mert ugye nekik nem kell betartani amit mi magunkra kötelező érvényűnek tartunk.
Jó hosszú, jó sok kitárgyalni való téma Arra kíváncsi lennék, kinek érdeke ez a klíma hiszti, ami ma megy - mert ilyen szempontból 10 éve is így álltunk, akkor rá se baszott senki. Valakinek ez biztos pénzt hoz... de ha én tudnám, kinek, akkor sem árulnám el, mert akkor éhenhalnának az elemzők
Engem momentán jobban zavar, hogy a magyar NB I-ben átlag 3,3 milla a havi bruttó. Ebben messze megelőzünk olyan országokat, amik sokkal jobban szerepelnek nemzetközi futball szinten (lengyeleket, horvátokat)
Hát nekem még 2 évig a BMW-t fogja beadni, amig ketyeg az assistance hogy utána mi lesz, ki tudja? Ha csak annyira lesz szar 10 évig, mint a másik volt, nekem az elég
Lehet, ez lesz az utolsó benzines autóm, mire ez kirohad alólam, addigra biztos kitalálnak valami újat, pl. normális villanyost, megvehető áron.
Tanítás
Ja a vicc topic-ban vagyunk most esett le
Ha tőletek kellene tanulnom a ti szinteteken is volnék Nem biztos, hogy a szám kinyílna a kanál előtt étkezéskor
Arra lennék kíváncsi téged ez a szó miért érdekelt annyira
Lehet valahol itthon is van ilyen vesszőből fonott fotel amibe az életbe egyszer ha beleültem mert kiszálni nem tudtam belőle szívesen neked is adnám, de az asszony arra használja, hogy azon gyűjti a szennyet
Két férfi beszélget:
- Képzeld amióta megvan a BMW, írok üzenetet a telón nyomom a "B" betűt egyből dobja is ki, hogy BMW
- Ne izgulj nemsokára azt fogja kiadni, hogy Bárdi.
Én, mint BMW-s, ezt úgy értelmezem, hogy beülsz, elindítod a zenét, és megvárod, amíg kikeresi az autó a netről a kedvenc sorozatod előzetesét, majd kiteszi a központi kijelzőre
A BMW-be a filmnézés kb. 10 éve rendelhető extra, na jó, internet csak 5 éve van
Arról se beszél senki sem hogy miért gyártatunk lassan szinte mindent távolkeleten, emiatt a hajók segge szinte egymásba ér
Bevallom, én is a hiszti miatt cseréltem benyásra, mert féltem, hogy egy most megvett új dízel pár év múlva (ha ez a hiszti így megy tovább) értéktelen lesz azt meg sajna nem engedhetem meg magamnak
"Jelenleg az Európában használatos autók nagyrésze benzinnel működik, habár az elektromos autók is egyre népszerűbbek." Először a végét: az elektromosok száma jelentéktelen az összeshez képes. A benzineshez: jobbára a kis autók benzinesek, és azokkal kevesebbet is mennek. Nagyobb autók: már inkább fele-fele, de itt is jellemző, hogy a sokat menők dízelek. Terepjáró-SUV-Pickup, szinte mind dízel. Teherszállítás: mind dízel.
https://infostart.hu/gazdasag/...
https://www.europarl.europa.eu...
Hogy az élősködőkkel mi lesz azt ki tudja.
Engem momentán jobban zavar, hogy a magyar NB I-ben átlag 3,3 milla a havi bruttó. Ebben messze megelőzünk olyan országokat, amik sokkal jobban szerepelnek nemzetközi futball szinten (lengyeleket, horvátokat)
Végetek
Én valahogy majd elkaristolok azzal a néhány túlélővel, hogy újranépesíthessük a földet
Lehet, ez lesz az utolsó benzines autóm, mire ez kirohad alólam, addigra biztos kitalálnak valami újat, pl. normális villanyost, megvehető áron.
Ja a vicc topic-ban vagyunk most esett le
Ha tőletek kellene tanulnom a ti szinteteken is volnék Nem biztos, hogy a szám kinyílna a kanál előtt étkezéskor
Lehet valahol itthon is van ilyen vesszőből fonott fotel amibe az életbe egyszer ha beleültem mert kiszálni nem tudtam belőle szívesen neked is adnám, de az asszony arra használja, hogy azon gyűjti a szennyet
- Képzeld amióta megvan a BMW, írok üzenetet a telón nyomom a "B" betűt egyből dobja is ki, hogy BMW
- Ne izgulj nemsokára azt fogja kiadni, hogy Bárdi.
A BMW-be a filmnézés kb. 10 éve rendelhető extra, na jó, internet csak 5 éve van