OK! dec. 10-től jan 2-ig nem dolgozom! Szólj nyugodtan! Van tapasztalatom targonca-driftben is! (Remélem zárt a targid! Nem nagyon bírom már a hideget! )
Ha nem változott a rendszer akkor szerintem ez várható. Az lenne a nagyobb para, ha kamatos kamat meg ilyesmi. De nem akarlak megijeszteni, tényleg beszélj egy profival akinek ez mindennapos.
Okmányra rákérdeztem, azt mondták hogy akik nem iratták át, azoknak kell az APEH felé fizetni, de nekem, mivel én átiratom, nem. A kérdés csak az, hogy forg. helyezhető-e addig, amíg nincs kifizetve a tétel?... hmm
Pont ráérek, de nem a targival közlekedek. Ha gondolod szívesen leszedem a cuccot! Csak legyen aki összetakarítja utánam a romokat...
Félre a tréfával! Ha kell tényleg segítek!
Bár nem tudom a tapasztalatot, de sok pénz kell hozzá. Mert valószínűleg nem fizettek semmit az átíratáskor az APEH nek. Vagyis amíg nincsen rendezve a pénzügyi része addig szerintem nem fogják vissza helyezni. Ilyenkor szokták, hogy vagy szólj a tulajoknak, hogy fizessék be, de általában ilyenkor nem csinálnak semmit, vagy te fizeted be a ő büntetésüket. Remélem, hogy nincsen igazam, de szerintem ez lesz.
Amúgy, ha bemész az okmányirodába ott nagy bizonyossággal pontosan kitudnák elégíteni az érdeklődésedet.
Kocsinál nekem már volt ilyen, de ez már 8 éve. Akkor fizettem az államnak 2x. De még úgy is megérte.
Sziasztok!
Feldobtam Fehérvár topikban is, de hátha itt is van valaki aki vágja a környéki gyakorlatot, vagy hogy ezt hogy kell.
Vettem egy mocit. 2007-ben forgalomban volt. Székesfehérvári tulaj.
Ez a tulaj eladta Kálozra, és be is jelentette. A Kálozi azonban nem iratta át, ezért kitiltották a forgalomból. Ellenben bejelentette, amikor eladta Seregélyesre, a seregélyesi viszont szintén nem iratta át. Abai okmányiroda határozatával tiltották ki a forgalomból.
Tehát van egy tulaj akinél forgalomban van, majd eladta, majd ő is eladta, de nem iratták át, csak bejelentették.
A seregélyesi nem jelentette be hogy eladta, de eladta, aztán kalandos úton (nem lopott!) hozzám került. Hogyan tudnám ezt újra forgalomba tenni?
Amim van: forgalmi, törzskönyv, rendszám, motor.
Kellene írni egy adásvételit a székesfehérvári tulajjal, aki az első volt, és még mindíg az ő nevén van a törzskönyv? Vagy a seregélyesivel, és kell az összes "közbülső" adásvételi? Vagy csak elég a seregélyesivel, mondván az okmányban ottvan a többi?
Addig szerintem semmit nem tudsz majd intézni. De ne legyen igazam.
Akkor most menjek, vagy ne menjek?
Félre a tréfával! Ha kell tényleg segítek!
Amúgy, ha bemész az okmányirodába ott nagy bizonyossággal pontosan kitudnák elégíteni az érdeklődésedet.
Kocsinál nekem már volt ilyen, de ez már 8 éve. Akkor fizettem az államnak 2x. De még úgy is megérte.
Feldobtam Fehérvár topikban is, de hátha itt is van valaki aki vágja a környéki gyakorlatot, vagy hogy ezt hogy kell.
Vettem egy mocit. 2007-ben forgalomban volt. Székesfehérvári tulaj.
Ez a tulaj eladta Kálozra, és be is jelentette. A Kálozi azonban nem iratta át, ezért kitiltották a forgalomból. Ellenben bejelentette, amikor eladta Seregélyesre, a seregélyesi viszont szintén nem iratta át. Abai okmányiroda határozatával tiltották ki a forgalomból.
Tehát van egy tulaj akinél forgalomban van, majd eladta, majd ő is eladta, de nem iratták át, csak bejelentették.
A seregélyesi nem jelentette be hogy eladta, de eladta, aztán kalandos úton (nem lopott!) hozzám került. Hogyan tudnám ezt újra forgalomba tenni?
Amim van: forgalmi, törzskönyv, rendszám, motor.
Kellene írni egy adásvételit a székesfehérvári tulajjal, aki az első volt, és még mindíg az ő nevén van a törzskönyv? Vagy a seregélyesivel, és kell az összes "közbülső" adásvételi? Vagy csak elég a seregélyesivel, mondván az okmányban ottvan a többi?
Valami tippje valakinek, esetleg tapasztalat?
Majd ledolgozod
Üdv
Gábor