És akkor fáj neked a divat ? Nem értem nektek ez miért probléma, vegyen terepképtelen terepjárót ha ez kell neki. Nekem is inkább egy terepjáró kellene mint egy személyautó, akár egy x5 akár egy pajero vagon, akár egy forester...
A fapadtól eltekintve nem kényelmesebb a h100-at (lehet nem ez a tipusa de tudod melyik autodra gondolok) vezetni mint az astrat hosszúban ?
Amiota elterjedtek a magas szarok cseszheted az atlathato forgalmat mert takarja az elotted alli magas szar,es ha nrm tudsz kiszallni egy normal autobol akkor nem vagy fizikailag alkalmas a vezetesre sem.
Ezek az ervek egy 80 eves nyuggernel felelnek meg.
Egy 160 as plazacicanak vagy maminak kettonnas csillagrombolo kell hogy behordja a az egy szem gyerkocot az otkilometerre levo oviba?
Lofaszt.Csak hulye divat.
Ajajj, megint egy "arcnélkül ne okoskodj" ember. Ha felteszek egy képet akkor jobb lesz neked ? Ketten is ismernek személyesen azok közül akik most ebben a beszélgetésben részt vettek...
Ha lenne vér a pucádban akkor nem arctalanul osztanád az eszet!
Ha lenne gerinced akkor annak válaszolnál akinek kell!
Ha lenne eszed akkor tudnád,hogy mi akar crossover lenni s mi akar terepjárónak tűnni!
Sok a ha,kevés az ember!!
A városi terepjáróknak soha sem volt szempont a terepképesség, ezt mindenki tudja akinek az iq-ja 2felett van. Mindig is arról szoltak ezek az autók, hogy magasan ülsz, jobban átlátod a forgalmat mint egy személyautóban, kényelmesebb ki-be szálni, nem fekve kell ülni bennük hanem kényelmesen mint egy buszban. Csak ti itt akiknek nem telik rá ti nem akarjátok megérteni és jöttök minden szirszar kifogással hogy ezek nem is terepjárók. Nem, nem azok, soha nem is voltak azok.
Hát igaz ami igaz....erdei motorozgatás közben találkozgat az ember vadászokkal,de még sose láttam X6-ost erdei úton,amelyikből hátul kilógott egy szarvasfej
Aki jár terepre az G mercit,(nem CDI)Land Cruiser-t,Land Rovert,Patrol-t,Pajero-t,UAZ-t vesz!
Esetleg Niva-t!
Aki játsza az eszét ,az X5-6-ot,ML-t,stb.,barbi szarokat!
Akinek emelt hasmagasságu is elég a kert miatt ,az vesz egy Subaru-t,vagy CRV-t,XC-t!
Szerintem!!!!!
Ha kell magyarázni hogy miért jobb egy emelthasmagasságú autó akkor baj van nálad, mondjuk ez nem meglepő hogy te nem érted miért jobb mint egy sima személyautó.
Én nem is terepjárónak hívom őket,hanem városjárónak... Főleg,hogy igazi terepen mind meghalna...viszont faszhosszabbítónak elmegy
Most őszintén:mitől lett ez most ilyen nagy divat? Ettől menőbb valaki?Elnézem csak itt ebben a csori kommunista városban,ahol 30éve mindenki zsigulival meg trabanttal járt szinte minden harmadik szembejövő jármű ilyen hobby terepjáró....pont valamelyik nap gondolkodtam ezen...
akkor kell egy duster
egyik munkatársamnak van nagyon dícséri, azt állítja kb 70%ban tudja azt mint a raw4.....
mondjuk nem tudom honnét jött ez a 70%
én kisautóban agyalok, párszor mentem az asszony corsa autójával aztán tök fasza kis helyekre beférek vele, gondolkozom hpgy lecserélem az f asatra kombit egy c corsára
A Vitata is ès az S-Cros is nagyon jó!
Főleg az új 1.4t-vel
Csak a fene ennè meg a közvetlen befecskendezèst
A Vitara-ban az 1.6 az mèg szivócső befis, az nem fog koxosodni
A többire is tudsz válaszolni,vagy csak vered a nyálad szokás szerint??