Nincs rá szükség összehegeszteni. 60x40-es vastag falú zártszelvény, az amiről másoltam az 50x50 es vékony falú volt és az sem volt összehegesztve. teljesen kiemelve felmásztam rá és felültem a mocira meg sem inogott egy kicsit sem pedig én is vagyok vagy 120kiló. Két motort is elbírna egyszerre.
Fiatalon én is bakancsban kezdtem a motorozást.... Aztán mikor megvettem az első motoros csizmát,mentem egy kört és azt hittem autóban ülök,akkora volt a komfort.... Amúgy tényleg nagyon más,na és akkor még nem beszéltünk egy esetleges bukásról,ahol szintén sokat véd
Ááá, meguntam már a munkavédelmi bakancsban motorozást amúgy is
Egyébként ha relatíve olcsón akar valaki egy munkavédelmit, akkor a Praktikerben árulják 9000-ért Neo Tools néven, 200N-ig jó, csúszásgátlós-olajálló talp ami antisztatikus... Nekem bevált
Ráadásul az nem is "csöves" erősítő: valahol az előfokozatban van benne 2 db satnya trióda, mindene más tranzisztoros. Mondhatni dizájnelem, nettó parasztvakítás. http://www.hifi-review.com/152...
A talpaknak a szabad végeit nem kellene összehegeszteni, hogy merevebb legyen?
nem fikázni kell hanem megvenni
Egyébként ha relatíve olcsón akar valaki egy munkavédelmit, akkor a Praktikerben árulják 9000-ért Neo Tools néven, 200N-ig jó, csúszásgátlós-olajálló talp ami antisztatikus... Nekem bevált
http://www.hifi-review.com/152...