Tényleg nem pályázott motor, eléggé jól ismerem a gazdáját.
Az nem verseny tárcsa, csak simán hullámos a széle. De azért kíváncsi lennék miért gondolod azt verseny tárcsának
Lábtartót se feltétlen pályázáshoz szokott kelleni, nem lehet mindenkinek kényelmes az az 1 fix pozíció a k5-ön.
Simán félretettem pénzt ezévre,szervízelem mindkettőt.
Télen beültözöm mint egy közözöttsonka 20 réteg ruhába,nem mozgok rendesen de a sisak alatt csak merevre fagyok,nincs értelme.
Főleg hogy az idei tél nem volt olyan enyhe mint ezelőtt.
Kevésbé értem az embereket. Kockáztatja a megfázást, hogy elcsapják (nyáron sem számítanak motorosra, hát még ilyenkor), miközben kanyarodni is úgy tud, mint a csuklós Ikarus. Inkább várni kéne az eltankolt pénzt félrerakni, majd az optimális májusi időben meg elpörkölni könyéken fordulással, vagy hegyen keringéssel.
Persze, aki közlekedőedénynek tart valamilyen kétkerekűt, az már nem élvezeti cikk kategória.
nincs utolso honap, mindig gurolok, most jutott eszembe, mert mar a hatso gumi 1mm-nel jar. beszaras ez az eves szerviz, olaj meg szurocsere, meg minden, elozo tulaj ment 1 ev alatt 600km-et, es minden evben leszervizeltette a mocit (olaj, szuro, lancallitas, stb)
Az időképet nézve, gyanítom ma nem nagyon kell menni motorozni.
Az nem verseny tárcsa, csak simán hullámos a széle. De azért kíváncsi lennék miért gondolod azt verseny tárcsának
Lábtartót se feltétlen pályázáshoz szokott kelleni, nem lehet mindenkinek kényelmes az az 1 fix pozíció a k5-ön.
Asszongya "Pályán nem használt".
Nooo mondom, ez EZ se?
Lássuk csak tovább.
Van rajta verseny tárcsa, no meg verseny lábtartó.
Biztos így vette már.
https://new.hasznaltauto.hu/motor/suzuki/gsx-r_1000/suzuki_gsx-r_1000-10990120
Télen beültözöm mint egy közözöttsonka 20 réteg ruhába,nem mozgok rendesen de a sisak alatt csak merevre fagyok,nincs értelme.
Főleg hogy az idei tél nem volt olyan enyhe mint ezelőtt.
Persze, aki közlekedőedénynek tart valamilyen kétkerekűt, az már nem élvezeti cikk kategória.