Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Fasza!
Ne is mondd: anno vagy 30 éve a Skodával (előtte 10 évig soha nem volt defektem, azóta is talán háromszor?) egyetlen vasárnap délután kettőt sikerült összeszedni. Volt káromkodás, gondolhatod.... Volt nálam gumiragasztó meg folt, így megoldottam valahol a 4-esen, félúton anyám és Kalocsa között....
Én csak most tudtam meg.
na haza is értem pedig elég araszolós volt a Hungária
Kb. 10 12 évvel ezelőtti eset gömb szwitty M5 160 nál
kb. 450 ekm óta nem volt defektem... igaz, 15 éve pótkerekem sincs egyik autónkban sem...
Az emberek kozul valaki hozza a potkereket.
Alul,felhuzva?
Miért, Pocsesét elég ügyesen felsoroltad, sajátod nem megy? 450, nem mondd már, azon a színvonalon, ahogy tolod Megeszitek, elfűtitek, elmosdjátok? Az az 1 poronyt sincs sokba... szóval ne kamuzz, mond a tutit inkább
Mi is 3-an vagyunk, akkora házban, mint a tied, nyugodj meg, hogy tudom, mi mibe kerül... azzal a különbséggel, hogy mi kúrunk el luxus cikkekre is.
És még így is tudod hogy róla van szó...
A Clioban azért van hely teljes méretű pótkeréknek, mert a gyárilag LPG-s verzióban ott van a gáztartály.
A mobilneten megkeresi a legközelebbi, nyitva tartó gumist, és felhívja....
és Ettől hogyan cserélődik le a defektes kerék?
asszem a feleségem szvittyébe volt mankókerék. Hát használnunk kellett Az M5-ön 160nál leszakadt a futófelület a gumiról, úgy, hogy vitte a sárvédődobot is magával
Szerintem vannak még valahol fényképek hazaérek nem felejtem el majd teszek róla képeket
Dehogy vannak csúcsra hegyezve: a Ford a 3 hengeres ezresből 125 és 150 lovat hoz ki, az enyém meg csak 101, sőt idéntől - ugyanaz a motor - már csak 90 LE. A Rönyó vagy 30 éve gyárt kisköbcis benyás turbómotorokat, ezek között csak egy (a 2013-2018 között gyártott) ezerkettes, az 1,2 TCE volt szar, rövid életű (120-150 e km alatt elfosták magukat, pláne ha kis fordulaton kínozták városban).
most kíváncsivá tettetek mert 4 hónap alatt még nem láttam a pótkereket kiszaladtam megnézni Szerencsére a francia ugyan oda rakta mint a hajesznak volt és teljes értékű Remélem sosem látom leszedve
Pont nem,a legtobb max 5000 oszt kaput,olyan dizeles alacsonyan nyomatek.Egyik se porgos vadallat.
Bar a renyo hajlamos szar fotengelycsapagyakat gyartani.
Valamikor 2010 tájékán lecsökkentették a motorteljesítményt, cserébe 5200-ról 4000-re le bírták hozni a nyomatékmax. fordulatát, meg attól kezdve jóval kevesebbet is fogyasztottak. A 109 lovas tudott menni, de eszetlenül pörgetni kellett hozzá.
úgy már én is otthon valahol vannak képeim ahogy az M5-ön cserélgetem a 10 éve még csak nem is látott kb. fél báron lévő pótkereket amikor épp 1 tonna volt a raktérbe
Szamokat utok bele,majd beszelek emberekkel.
nem baszogatásképen mondom, de a két autó között van némi légellenállási együttható különbség és némi súly különbség is szerintem
Szintén nem baszogatásképen mondom de pl. én nagyon ódzkodnék a kis köbcentis turbós benzinmotoroktól Mert csúcsra vannak hegyezve.
Bár a te futás teljesítményednél megúszhatod a koporsóig egybe autóval, egyébként 100 ezernél elfossák magukat
A Ceed-ben és a Yarisban is csak szükségpótkerék volt, szerencsére egyikben sem kellett soha használnom.
Szerintem nem.
Az új kocsinál én is ragaszkodtam a teljes méretű (!!!) pótkerékhez és az emelőhöz. Alapáron csak defektjavító trutyi meg kompresszor jár hozzá, még emelő sem.
nekem van kukac a kocsiba, opelt kukacoltam már meg 2x is az út szélén, le sem vettem a kereket
de rittig akkor lesz valami nagyobb gebasz ha nincs pótkerék a kocsiban, pl asszony járt úgy hogy a szelep szakadt el
na a defekt egy olyan dolog, hogy soha nem jön jókor
legalább is nem emléxem,hogy ismernék olyat aki valaha is tudott neki örülni
Egyébként a telefonoddal,hogy javítasz defektet? Ezt áruld már el. Nekem a c2-őm ezt nem tudja