Ne is mondd: anno vagy 30 éve a Skodával (előtte 10 évig soha nem volt defektem, azóta is talán háromszor?) egyetlen vasárnap délután kettőt sikerült összeszedni. Volt káromkodás, gondolhatod.... Volt nálam gumiragasztó meg folt, így megoldottam valahol a 4-esen, félúton anyám és Kalocsa között....
Miért, Pocsesét elég ügyesen felsoroltad, sajátod nem megy? 450, nem mondd már, azon a színvonalon, ahogy tolod Megeszitek, elfűtitek, elmosdjátok? Az az 1 poronyt sincs sokba... szóval ne kamuzz, mond a tutit inkább
Mi is 3-an vagyunk, akkora házban, mint a tied, nyugodj meg, hogy tudom, mi mibe kerül... azzal a különbséggel, hogy mi kúrunk el luxus cikkekre is.
asszem a feleségem szvittyébe volt mankókerék. Hát használnunk kellett Az M5-ön 160nál leszakadt a futófelület a gumiról, úgy, hogy vitte a sárvédődobot is magával
Szerintem vannak még valahol fényképek hazaérek nem felejtem el majd teszek róla képeket
Dehogy vannak csúcsra hegyezve: a Ford a 3 hengeres ezresből 125 és 150 lovat hoz ki, az enyém meg csak 101, sőt idéntől - ugyanaz a motor - már csak 90 LE. A Rönyó vagy 30 éve gyárt kisköbcis benyás turbómotorokat, ezek között csak egy (a 2013-2018 között gyártott) ezerkettes, az 1,2 TCE volt szar, rövid életű (120-150 e km alatt elfosták magukat, pláne ha kis fordulaton kínozták városban).
most kíváncsivá tettetek mert 4 hónap alatt még nem láttam a pótkereket kiszaladtam megnézni Szerencsére a francia ugyan oda rakta mint a hajesznak volt és teljes értékű Remélem sosem látom leszedve
Pont nem,a legtobb max 5000 oszt kaput,olyan dizeles alacsonyan nyomatek.Egyik se porgos vadallat.
Bar a renyo hajlamos szar fotengelycsapagyakat gyartani.
Valamikor 2010 tájékán lecsökkentették a motorteljesítményt, cserébe 5200-ról 4000-re le bírták hozni a nyomatékmax. fordulatát, meg attól kezdve jóval kevesebbet is fogyasztottak. A 109 lovas tudott menni, de eszetlenül pörgetni kellett hozzá.
úgy már én is otthon valahol vannak képeim ahogy az M5-ön cserélgetem a 10 éve még csak nem is látott kb. fél báron lévő pótkereket amikor épp 1 tonna volt a raktérbe
nem baszogatásképen mondom, de a két autó között van némi légellenállási együttható különbség és némi súly különbség is szerintem
Szintén nem baszogatásképen mondom de pl. én nagyon ódzkodnék a kis köbcentis turbós benzinmotoroktól Mert csúcsra vannak hegyezve.
Bár a te futás teljesítményednél megúszhatod a koporsóig egybe autóval, egyébként 100 ezernél elfossák magukat
Az új kocsinál én is ragaszkodtam a teljes méretű (!!!) pótkerékhez és az emelőhöz. Alapáron csak defektjavító trutyi meg kompresszor jár hozzá, még emelő sem.
nekem van kukac a kocsiba, opelt kukacoltam már meg 2x is az út szélén, le sem vettem a kereket
de rittig akkor lesz valami nagyobb gebasz ha nincs pótkerék a kocsiban, pl asszony járt úgy hogy a szelep szakadt el
na a defekt egy olyan dolog, hogy soha nem jön jókor
legalább is nem emléxem,hogy ismernék olyat aki valaha is tudott neki örülni
Egyébként a telefonoddal,hogy javítasz defektet? Ezt áruld már el. Nekem a c2-őm ezt nem tudja
Kb. 10 12 évvel ezelőtti eset gömb szwitty M5 160 nál
Mi is 3-an vagyunk, akkora házban, mint a tied, nyugodj meg, hogy tudom, mi mibe kerül... azzal a különbséggel, hogy mi kúrunk el luxus cikkekre is.
Szerintem vannak még valahol fényképek hazaérek nem felejtem el majd teszek róla képeket
Bar a renyo hajlamos szar fotengelycsapagyakat gyartani.
Szintén nem baszogatásképen mondom de pl. én nagyon ódzkodnék a kis köbcentis turbós benzinmotoroktól Mert csúcsra vannak hegyezve.
Bár a te futás teljesítményednél megúszhatod a koporsóig egybe autóval, egyébként 100 ezernél elfossák magukat
de rittig akkor lesz valami nagyobb gebasz ha nincs pótkerék a kocsiban, pl asszony járt úgy hogy a szelep szakadt el
legalább is nem emléxem,hogy ismernék olyat aki valaha is tudott neki örülni
Egyébként a telefonoddal,hogy javítasz defektet? Ezt áruld már el. Nekem a c2-őm ezt nem tudja