Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Nem annyira személyautós, de ha megbízhatót akarsz, akkor Hiace. Ford-ot akkora ívben kerülném, amennyire csak lehet, most is áll egy transit connect motor nélkül az udvarban
Ezek a 4 betűsek nem mennek nekem.
2004 tddi
Eddig annyi 2,0-ás cdti tranyóról hallottam ami egybefolyatta a vizet az olajjal hogy hajjaj.
Vitokat megeszi a rozsda,crafter drága,túl nagy,a scudo féle meg kicsi. Nem lesz könnyű vágta.
kistransit a barátod 2.0
10-60 km a legtöbbször.De nagytáv néha.Mondjuk nem mindennap,nyáron motor télen van kisebb ótó.
De a monszun miatt ami manapság dívik kezdem unni a ponyvás csomagolást,klasszik nagy ponyvától a rozsdás kóreai harmatos végsebessége reumás csigává degradálódik.Kéne egy közepes doboz,ducato nagyon teherautó és a kicsik azok nagyíon kicsik a nagyok meg feleslegesen nagyok.
Fócvágenről mostanában kevés jót hallok,ez a renyó származék méretben,formában jó lenne de dusztom sincs hogy pénztemető szakdvány vagy nem.
attól függ, hogy mire: kis távon megkecmeredik, hosszú távon adja
Nincs is köztes.
Én sem beszélgettem vele rogyásig mindennap az élet nagy dolgairól.

A népítéleteket feltúrva egy kifejezett dugádi.Vagy halál utálják vagy az egekig imádják.
Én sajna nem ismerem.
Ha már így összejözzünk opel Vivaro-ról vélemény?
Így van most is mosolyt csal a pofámra sokszor. Pedig gyakran használom on-off a gázkart, viszont cserébe nem lóg a bele.
Ismerősöm egy CB 1000 R-el jár egyszer mehettem vele egy próbakört. Ugyan nekem pici de csak azért mert én vagyok túl nagy darab. De az egy rohadtul jól összerakott kis gép. Picit nehéz asszem 220 Kiló a menetkész tömeg ami egy naked-től szerintem egy picit sok (Tudom az enyém annál is sokkal nehezebb) de az a plusz súly nagyon jó helyen van iszonyatosan jól fordul. Nagyon patent kis masina.
Hát a régi Afrika Twin sem éppen alacsony :-) Erdész cimbimnek van egy de ha motorozni megy mindíg viszi az asszonyt hogy a piros lámpánál leérjen a lába a motorról :-)
Igazából még nem tudom hogy mire váltanék a darázs után
Vannak a kedvencek k8 600/750 gixer, gsx s1000, cb1000r
Vannak az álom motorok (multistrada 1200, s1000xr, apri tuono, rsv4, 899)
Látszik is hogy nem ragadtam le egy bizonyos kivitelnél sem
Ezek tetszenek
De józan paraszt ésszel a Hornet is elég nekem, jóformán ha 30-50 csíkot ha használok belöle
De a Suzukik mindig is közelebb álltak hozzám, szóval Gsx s1000 a befutó
De még odébb van a váltás, ahogy Pocses mondaná most még bodotág van
A kis blokkosról térdELEK!
Vagy a körhintáról....
Nekem tele talpal leér gyakorlatilag mindenről, talán a T72-esről nem.
Amit teszteltem XR-t az is ilyen kat. batár nagy nem kellene, bár tetszett gondolom a 160csikós blokk miatt...
Vegyetek Cagiva Elephantot... Persze nem a 125öst Egyszer egy kiállításon nézegettük....nem vagyok alacsony ember,de lábbujjhegyen tudtam a műszerfalra pillantani
Az xr-t hamar vissza adnád. Egyrészt túramotor, normál használat mellett 200km es egy kicsi a hatótávja, a motorja az mindenhogy jár csak szepen csendesen nem. Vibrál nagyon, annyira hogy a kormanykapcsolokat homalyosan latod.
Az a legnagyobb baja hogy az egy szupersport motorbol faragott turamotor, mind a kettonek a htranya van benne leginkabb.

A v-strom megint egy elbaszott motor, mint az sv. Mesz vele 100al es ahoz hogy elozz vissza kell rakd 4.be mert annyira rangat kis fordulaton, vagy ha nyekteted akkor a kuplungja megy tonkre.

1200gs ktm 990smt, 1050adventure.

Supertenerevel sajnos nem mentem meg de az baromira tetszik.
De van ám a nagy szörnyben is. Az is most akcijás még a legszerényebb éppen 4guriga alatt van.
Jó kérdés biztos h van benne elektronika bőven
A bmw-ben már mindent elektronok vezérelnek

Engem nem zavar ha teli van hókusz pókkal
Ez tényleg nagyon szép masina. Ez már az az agyon elektronikázott 8 helyen ellenőrzős minden paramétert magam állítgatok motor ? Vagy itt még hagyják érvényesülni a pilótát is.