ennyi nekem is ráment volna
2 első sárvédő egy első lökhárító 2 lámpa 2 index egy rohadásfolt a küszöbön, egy a sárvédőn, és egy a hátsó ajtón
szóval ha ráköltök 300 ezret egy 300 ezres kocsira akkor utána ér 350 ezret maximum
így ráköltöttem 25 ezret, meg 5-6 fél napot rászántam és ismét ér 300 ezeret azért nem mindegy hogy 25 a bukó vagy 250
Nekem 280 volt a vège teljes üregvèdelem új motorháztető első sárvèdők lökhárítók is telibe. Igaz az elemeket majd fèláron vettem unixbó. Ami nem lett fènyezeva az polírozva vaxolva.
motorháztető 40 a tető 60 a hátsó ajtó meg kb annyi amennyiért a festéket vettem
de az tény ha lenne egy szép viszonylag új kocsim nem csinálnám itthon ezt a műveletet
vettem 2 ponyvát hogy letakarom a garázsban a polcokat, de a lakkot majd 4 barral kell szórni ilyen nyomással méterekre elfújja aztán bement volna a ponyva alá
gondoltam arra hogy kint csinálok sátort, de már így is kivolt a tököm az egész projekttel nem akartam még több órát baszakodni
meg azán ez egy 300 ezres kocsi, így is lényegesebben több fáradságot öltem bele mint amennyit ér az egész
ha festesz akkor szerezz egy szénszűrős gázálarcot, nekem egy elég jó minőségű pormaszkom volt de nem sok szart ért, ezek az oldószeres cuccok elég szarok
Ezek csináltak fóliából egy ideigleneset 7:35 től.Nem sokba tartott volna,én ha hasonlóra adom a fejem..............(fog kelleni mert a küszöb rozsdasodik a műanyag alatt) akkor összeütők egy ilyesmi fóliás cuccot.
ez a festés nem is olyan vészes dolog, zebrát simán tudok festeni
a metált kicsit vastagabban kellett volna tolni, de hiába tekergettem a pisztolyt nem jöttem rá mit csináljak, ellenben a lakk meg kicsit vastag lett gondolom végképp elállítottam mindent rajta
de lényegesebben szebb lett mint volt, a fényező 4-5x annyiért nem hinném hogy 4-5x jobban megcsinálta volna
azért nem kevés bogár beleszált a lakkba, egyik másik örökre benne marad majd 100000 év múlva olyan érték lesz mint most a borostyánba kövült entitások
közben a szél is feltámadt és a körülöttem lévő homoksivatagból nem kevés szart felkevert
szóval azért egy zárt pormentes műhely elszívóval aranyat ért......a lakk még a corsára is ráment pedig vagy 5 méterre volt,
összességében meg vagyok magammal elégedve, a várttól jobban sikerült, még a szín is kb 90% egyezőség pedig nem a kocsi színére lett kevertetve csak színkód alapján rendelve
a kompresszor amikor felhevült azért már nyomta a vizet rendesen, a lakkba már került nem kevés csepp....hiába van rajta szűrő meg víztelenítő egy levegő hűtő sem ártott volna, amikor végeztem már sistergett a rácseppent víz a gépen
Most szólj VR46N-nek!
Bebaszna 1et és nem kell fogorvoshoz menned
Vaaagy cérna és ajtó kombó
Adjak még tippeket
Kedd hajnalba mehetünk nyalni, akkor nincs meleg, de lehet még Fagyis sincs
2 első sárvédő egy első lökhárító 2 lámpa 2 index egy rohadásfolt a küszöbön, egy a sárvédőn, és egy a hátsó ajtón
szóval ha ráköltök 300 ezret egy 300 ezres kocsira akkor utána ér 350 ezret maximum
így ráköltöttem 25 ezret, meg 5-6 fél napot rászántam és ismét ér 300 ezeret azért nem mindegy hogy 25 a bukó vagy 250