Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

áh meglett minden, mentem is tegnapelőtt egy gyorsat még Pilisbe, meg tegnap melóba is vele; most addig DL...

nyaralni kéne menni, ja, ideje lenne ...
Az.
Mindjárt ebcsi
Lusta vagy!
Aha,nekem blokkcsere lett.
Na így se hallottam még!
Elég szoci romot támasztottam már fel, 5-öt szám szerint, teljesen újjá építettem őket. Szó sem lehet többé újjá építésről!
Ezt a VFR-t tudod mikor gyűrűzgetném, meg csapágyazgatnám! Lóf...szt! Kapja a kötelezőt meg amit esetleg nagyon muszáj és tűz! Vagy bírja vagy adom be bontóba, nem jótékonykodok többet motorfelújítással.

Megbízható meg attól lesz, ha tiszták és nincsenek kikopva a karbik, 1-2 új gyújtás alkatrész (jeladó, fesszab, ilyesmi) és a gyertyák is szikrát adnak, a többi nem érdekel.
Vegyél egy PannniGanét ne genyózz!
Hát ha van sok sok felesleges időd, akkor megéri.
Alapvetően nem az a nagy hibák a probléma. Meggyűrűzni, főtengelyt felújítani, megcsapágyazni, kopott váltó alkatrészeket kicserélni, sem pénzben, sem időben nem vészes dolog.
Csak ettől még nem lesz megbízható a motor.
Valami aprósággal mindig lehet szórakozni. Ha meg komplett nullára lebontod, és újjá építed, akkor abból a pénzből lehet kapni sokkal jobb és modernebb motort is.
Persze a veteránozás is egy jó hobbi, de nekem csak a 125-ös MZ kétszer annyiba van mint ez a motor
Ahhoz képest tényleg roncs, 125 ezer km-rel, de ha rendbe szedem, már pedig nem esik ki a 6-os anya a kezemből, ha érted mire gondolok, akkor simán elzörgetem 200 ezerig azt a km órát, csak poénból is, had menjen, míg ki nem leheli a lelkét.
Ja, akkor nem szóltam. Messziről kerüld ezt a roncsot
180-ért csak sima széthajtós motornak is elhoznám, olajakat, szűrőket, vizet, gyertyákat mindig rendben tartanám aztán megy amíg megy.
Igen, ez hogy 200ról még alkudni is lehet, eléggé aggodalomra ad okot, de lehet hogy csak olyan mint én, hogy nem akar már vele szarakodni.
Ha pénzre menne, kiárulná alkatrésznek.
Már rég nincs "spórolás", várom, hogy megjöjjön a jogsi végre és egy Ducati St4 van kinézve, nagy V2, kellemes teljesítmény, jó ergonómia, szép forma, nem unom meg 1-2 év alatt.
Én a motorral sem de én más helyzetben vagyok.
Ha nem lenne pénzem, és egy olcsó megbízható 125-250-es derogál, akkor valami ilyesmit néznék, max 300ig.
Mondjuk azért nem árt ha valaki tud szerelni egy ilyen öreg kép tulajdonosaként, mert folyamatosan szórakoztat a vénüléssel.
A javítással,ha igaz hogy 5000 et már ment vele nem fuj ki és nem repült le akkor már nem fog.Nomeg egy k kilós aluképes motorról beszélünk.
Mondjuk ez az első találat volt, nem kerestem túlzottan, szóval azért nézelődj, csak példának linkeltem hogy egy ilyesmivel azért el lehet pár évet kavarni ha spórolás van.
Enyémnek is csak az a baja, hogy több olajat eszik mint az MZ, meg nem használom, mert nincs rajta műszaki, de amúgy mennek ezek, olaj és gyertya csere nélkül is mert ezek Hondák
Mondjuk ennek a VFR-nek a feszültségszabályzója füstölt el gyakran, de ha beleraktak egy kínait, akkor azzal sincs több gondod.
Írta, hogy javító perselyekkel oldották meg. Ha nem írja akkor soha rá nem jössz, mert ezek a perselyek erősebbek mint a gyári menet.
A javítással, vagy magával a motorral?
Ugyan már. Venni kell egy robogót, erősített rugók és megvan oldva a probléma.
Szakszerű menetjavító beszerelésével erősebb mint az alu öntvény.Én nem foglalkoznék vele.
Ha van falvastagság akkor helicoil menetjavítozni lehet. Nem tudom.
"A hengerfej csavarok menete kiszakadt a blokkból... Lehet ezt egy mérettel nagyobbra fúrással és új menetvágással orvosolni, vagy annak a blokk öntvénynek vége és csak addig kell hajtani, amíg szét nem esik?
Te kit érdekelsz? Én a gyerekről kérdeztem