Elég szoci romot támasztottam már fel, 5-öt szám szerint, teljesen újjá építettem őket. Szó sem lehet többé újjá építésről!
Ezt a VFR-t tudod mikor gyűrűzgetném, meg csapágyazgatnám! Lóf...szt! Kapja a kötelezőt meg amit esetleg nagyon muszáj és tűz! Vagy bírja vagy adom be bontóba, nem jótékonykodok többet motorfelújítással.
Megbízható meg attól lesz, ha tiszták és nincsenek kikopva a karbik, 1-2 új gyújtás alkatrész (jeladó, fesszab, ilyesmi) és a gyertyák is szikrát adnak, a többi nem érdekel.
Hát ha van sok sok felesleges időd, akkor megéri.
Alapvetően nem az a nagy hibák a probléma. Meggyűrűzni, főtengelyt felújítani, megcsapágyazni, kopott váltó alkatrészeket kicserélni, sem pénzben, sem időben nem vészes dolog.
Csak ettől még nem lesz megbízható a motor.
Valami aprósággal mindig lehet szórakozni. Ha meg komplett nullára lebontod, és újjá építed, akkor abból a pénzből lehet kapni sokkal jobb és modernebb motort is.
Persze a veteránozás is egy jó hobbi, de nekem csak a 125-ös MZ kétszer annyiba van mint ez a motor
Ahhoz képest tényleg roncs, 125 ezer km-rel, de ha rendbe szedem, már pedig nem esik ki a 6-os anya a kezemből, ha érted mire gondolok, akkor simán elzörgetem 200 ezerig azt a km órát, csak poénból is, had menjen, míg ki nem leheli a lelkét.
Igen, ez hogy 200ról még alkudni is lehet, eléggé aggodalomra ad okot, de lehet hogy csak olyan mint én, hogy nem akar már vele szarakodni.
Ha pénzre menne, kiárulná alkatrésznek.
Már rég nincs "spórolás", várom, hogy megjöjjön a jogsi végre és egy Ducati St4 van kinézve, nagy V2, kellemes teljesítmény, jó ergonómia, szép forma, nem unom meg 1-2 év alatt.
Én a motorral sem de én más helyzetben vagyok.
Ha nem lenne pénzem, és egy olcsó megbízható 125-250-es derogál, akkor valami ilyesmit néznék, max 300ig.
Mondjuk azért nem árt ha valaki tud szerelni egy ilyen öreg kép tulajdonosaként, mert folyamatosan szórakoztat a vénüléssel.
Mondjuk ez az első találat volt, nem kerestem túlzottan, szóval azért nézelődj, csak példának linkeltem hogy egy ilyesmivel azért el lehet pár évet kavarni ha spórolás van.
Enyémnek is csak az a baja, hogy több olajat eszik mint az MZ, meg nem használom, mert nincs rajta műszaki, de amúgy mennek ezek, olaj és gyertya csere nélkül is mert ezek Hondák
Mondjuk ennek a VFR-nek a feszültségszabályzója füstölt el gyakran, de ha beleraktak egy kínait, akkor azzal sincs több gondod.
"A hengerfej csavarok menete kiszakadt a blokkból... Lehet ezt egy mérettel nagyobbra fúrással és új menetvágással orvosolni, vagy annak a blokk öntvénynek vége és csak addig kell hajtani, amíg szét nem esik?
nyaralni kéne menni, ja, ideje lenne ...