Ezt rossz látni nálam még csak a saruk szinesedtek el . A forrasztva ilyen probléma nem lesz . Gondoltam csatlakozó beépítésre de nincs felszerelésem hozzá forrasztani meg tudok .
Futok mar igy is, mert mar pikk pakk eltunik a szemem elol csak most a Zuram szabin, eddig dolgoztam, vegre pihi van...
A vicc, hogy a szarhazi noverem még mindig nem melozik, de en terhesen gyerek mellett bejarok helyette is
azokban még trafó volt nem kapcsolóüzemű táp
bírták is az örökkévalóságig, utána jöttek a kapcsolóüzemű "úti" töltők aminek mindegy volt mennyi a betáp ment bárhol
aztán mára már alig maradt trafós cucc már a hajvágóknak sincs trafós tápjuk pár éve már azok is váltottak
18-20 évvel ezelőtt az akkori Nokia töltőkben, illetve kábelekben is több anyag volt :-) Meg hosszabbak is voltak a mostaniakhoz képest. Illetve a Nokiás dobozok is nagyobb méretűek voltak :-D
Á, szar az egész :-(
Időről időre előjön a csoportban ez a fajta f@szméregetés :-) Ilyen futásteljesítményre nem emlékszem, de azért gyakran szembejönnek minimum 100-150 eKm-es óraállások - na ezt követően lehet neki rúgni, mert akkor bejáratás letudva :-)
a 88as ténérémen a csatlakozók tüskéi mind réz színűek voltak, nem fényes kicsit zöldes de hibátlan volt mind pedig nem vízhatlan csatlakozók
a 2015ös ktm motoron meg el volt rohadva az ónozott réz, de több újabb motoron láttam már ilyet
szerintem ezek nem rendes rezek, csak rész színű akármik néha a pár éves kábelekben is fekete a réznek mondott vezeték
Közrejátszanak az éghajlati viszonyok is. Évek óta rendszeresen nyomon követem a fácsés 1100XX csoport történéseit. Általában az angolok motorjain keletkezik leggyakrabban amperszag a korrodált csatlakozók miatt. Tavaly cseréltem '05-ös XX-en gyári feszszabályzót, preventív jelleggel (gyári működött még) , érdekes módon nálam egyik csatlakozón sem látszódott semmilyen elváltozás.
A shindengen jobb,a mecseki féle izzadt mint palotapincsi a kóreai étteremben,egy idő után feladta.
Mondjuk sokat segített volna ha nem csak alibi cseppálló hanem valóban vízálló a háza mint a shindengené.
Ez a feszabályzó meghibásodás így teljesen nem igaz kontakt hiba az ami előidézni a meghibásodást. Mecseki mester gyárt feszabalyzot én konkrétan 17 ezerért vettem azt nincs gond rá . A csatlakozó ki van forrasztva így ez a hiba nem jön elő . Volt gyári feszabályzó huszonezres és pár ezres kinai is egy se bírt ki sokat .
A feszültsègszabàlyzò elfüstölèse kb. àltalànos kòrsàg Hondàknàl (VFR, 1100XX, s valahàny nèv a naptàrba'). Viszont kìnaival nem szòrakoznèk.
Ami àltalànosan bevàlt: MOSFET technològiàs Shindengen FH020AA (ebayről hadxnàltan kb. 25-30 eFt) Egyik hàrompólusù csatlakozòjàra 3 vezetèk generàtorròl, kimenő àgon +/- egyenesen az akkura, kikerülve a gyàri kàbelköteget. Ez elèggè stabil, megbìzhatò megoldàs - màr alapjàraton is kb. 14-14,5V a töltőfeszültsèg.
Fentnevezett R/R kerül beèpìtèsre màr egy ideje olyan màrkàkba, mint BMW, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph, stb.
A vicc, hogy a szarhazi noverem még mindig nem melozik, de en terhesen gyerek mellett bejarok helyette is
bírták is az örökkévalóságig, utána jöttek a kapcsolóüzemű "úti" töltők aminek mindegy volt mennyi a betáp ment bárhol
aztán mára már alig maradt trafós cucc már a hajvágóknak sincs trafós tápjuk pár éve már azok is váltottak
Á, szar az egész :-(
Még nem, de lassan raultetem. Lassan jar a gyerek, pedig csak 8 honapos...
a 2015ös ktm motoron meg el volt rohadva az ónozott réz, de több újabb motoron láttam már ilyet
szerintem ezek nem rendes rezek, csak rész színű akármik néha a pár éves kábelekben is fekete a réznek mondott vezeték
Mondjuk sokat segített volna ha nem csak alibi cseppálló hanem valóban vízálló a háza mint a shindengené.
Ami àltalànosan bevàlt: MOSFET technològiàs Shindengen FH020AA (ebayről hadxnàltan kb. 25-30 eFt) Egyik hàrompólusù csatlakozòjàra 3 vezetèk generàtorròl, kimenő àgon +/- egyenesen az akkura, kikerülve a gyàri kàbelköteget. Ez elèggè stabil, megbìzhatò megoldàs - màr alapjàraton is kb. 14-14,5V a töltőfeszültsèg.
Fentnevezett R/R kerül beèpìtèsre màr egy ideje olyan màrkàkba, mint BMW, Yamaha, Suzuki, Ducati, Triumph, stb.