Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Csak így lehet más fokozata nincs.
Szerintem egyszerű. egyszer csak nem gyújt rá többet. Ennyi.
Nem érdekes, egy éve ígéri lassan, hogy ő így - úgy leteszi. Mindig csak jajjgat
Ez hogyan értelmezendő? : nem szeretném egyenlőre annyira elhagyni
Mennyire? Ha tudod hogy nem jó miért nem teszed le végleg?
Jah jah. Tudom rossz szokás. Jó lenne letenni. De nem szeretném egyenlőre annyira elhagyni ezt hogy sikerüljön. Majd egyszer. Biztos menne csak jobban kéne akarnom.
Ja nagy bagós vagy te is.
Szerintem simán tisztul a füsttől.
Ès a rès mellett? Akkor volt a legjobb a kamaty ha utána mèg aszomszèd is rágyújt!
Én is szoktam a motor mellett dohányozni, de nem érzem hogy attól tisztulna....
Á dehogy...
Soha egy sem
Igen viszi a ramatyot fènyes utána a felület nem hagy foltot!
Mèrt... itt van olyan Laci?
Miért ki mondott nagyot? ( Egyébként valszeg írt)
A fekete kontinensen él egy himba nevű félnomád pásztor törzs, ők jutottak eszembe amikor olvastam a különböző mosási technológiákat. Náluk ugyanis a nők nem mosdanak, ennek ellenére -a kutatók leírásai szerint- ők a legszebb és legtisztább teremtések a földön. Az intim testrészeiket pl. füsttel tartják tisztán... Ebből kiindulva elhatároztam hogy én is kísérletezni fogok és ezt a technikát kifejlesztem motorkerékpár tisztításra, hogy aztán nekem is sikerüljön jó nagyokat mondani itt az üzenőfalon.
Èn lidlis permikès rovaroldót meg felnitisztítót használom, hètfőtől megint lehet kapni majd szólok asszonynak vegyen igaz van mèg...
Anyám borogass! Jó hogy nem domestos-al mossátok még a motort, már csak azt hiányolom a listából vagy hypo-t. Jesszus.

Én egyébként szerelés mellett kozmetikázom is: Lotus Cleaning, legjobb cucc, minőségi és vegyszer nélküli.
És itt a lényeg ! Megérkezés után 5 Silvia kockával , meg egy üveg tisztító spricnivel 5 perc alatt tiszta , és bogármentes az egész vas ! Aztán vax , és csak is így van elrakva ! Felnik krómpasztával áttörölve , féknyergeket , lengőt ha kell wd 40 utána száraz rongy . Láncot nem olajjal , nem láncsprayvel mert az csak nagy ragacsos szar , hanem szintelen zsírsprayvel fújom mértékkel ! A gumik oldalát gumiápoló tejjel törlöm át ! A keréktengelyek tövét is WD és tiszta rongy ! És csak is így mehet a garázsba , letakarva ! Aztán mielött elindulok fogom a wd -t minden kerékszimering tövébe egy pisszentés , mindegyik telószárra egy pisszentés , vaxos ruhával áttörlöm az egész mocit és már indulhatok is , de csak is ezek után ! Mindegyik szarom patika állapotú volt és lesz , ez érvényes megbontáskor is a nyereg alatti rész , sárvédők belseje , lengővilla és kislánckerék házra is , koszos motorral soha nem motoroztam . A papírkutyát elismerem , mert 15 fok alatt nem vagyok hajlandó motorra ülni , és menetközben az első csepp eső a plexin és olyan gyorsan megfordulok hogy a többiek észre sem veszik /ilyen előfordult már / és képes vagyok akár több száz km-t kerülni de hogy szárazúton motorozok , az qrva isten ! Ha mégis beb@szik megvárom míg eláll , de még azt is hogy felszárad !
Én nagyon ragaszkodom a malachoz. Szóval neki még egy jódarabig nem igazán kell ettől félnie. Sokszor már betegesen ragaszkodom hozzá.
Addig nem gond, amíg nem akarod eladni.
Ebben igazad van. A látszat az. De pl én is ha valamit meghallok vagy megérzek a motoron akkor azt megcsinálom. Így cseréltem pl csapágyakat. Utána hetekig próbálgattuk hogy melyik lehetett de alíg lett meg. Az egy dolog hogy piszkos. De ez az én esetemben van így. A lávát pedig tényleg ezt selyteti. Azaz azt hogy egy lelakott roncs.
A kettő összefügg! Akik mossák az alvázt is, azoknak nem rohad úgy el az autó. Akik takarítják a fékport az sem hátrány motornál. Mondjuk embere válogatja, egy ápolatlan motort nem vennék, mert igénytelen benyomást kelt.