Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Pontosan, azért most már kezdik ezt is egyre jobban pedzegetni. A mostani ízlandi kitörés többcuccot tolt a légkörbe mint az emberiség a létezése alatt.
Meg ki kéne nyírni végre General Zod-ot,mer ő áll a villany és az olajlobbi,és a pandamentők mögött IS. 😆
inkább a vulkánokkal kellene valamit kezdeni(szemeit körbeforgató)
Felszerelni őket jó minőségű szűrővel(gondolkodós)
Egy ilyen kitör és egy hónap alatt több szart ereget a levegőbe mint az emberiség az elmúlt 200 évben(gondolkodós)
Meg kell ezeket rendszabályozni úniós előírásokkal(meghajlós)
india kína pakisztán meg a pár kissebb "ipari" ország azért szennyez rendesen,tuti többet mint európa
Soros György? 🤣

Valójában azt autógyártóknak az érdeke. Az a néhány amelyik hisztizik meg vagy eltűnik, vagy csak megjátsza magát, hogy még eladjon egy rakás TSI motoros szart a birkáknak. 😆
Kinek az érdeke? Elég egyszerű mint mindwn esetben, ki profitál belőle, ki tolja? Na ő fizet.
Aztán ki fizeti le a vezetőket a villanyosításra 🤣
Ezt te sem gondolhatod komolyan. Eddig az volt a szöveg hogy az "olajlobbi nem engedi a villanyautókat, mert lefizeti a vezetőket" na most hol van az olaj, meg a régi autóipari lobbi?
Könnyen lehet hogy a vezetők (még kína is) azért nyomja ezerrel az elektromos átállást, mert ha vége a világnak akkor bukik az ő rezsimjük is, a jól tejelő olajlobbival és régi autógyártókkal együtt.
Ez mondjuk ott hibázik, hogy a fejlett világ szennyezi a világot, nem azok amelyekről beszélsz, ezért talán ott is kell kezdeni.
Meg a hajók repülők egyrészt már régen nem Euro0-ások, mert ott is vannak előírások, másrészt hiába nagyok, látványosak és lehet rájuk fogni hogy én azért üttetem ki a DPF-et, mert a "hajókon nincs is ilyen" de mégis a hajók és repülők adják a szennyezés legkisebb részét.
https://villanyautosok.hu/2024...

Ettől függetlenül az EU tényleg megszopatja magát a felesleges túlszabályozással.
Amcsiknál pl. 13millió az a Tesla ami nálunk 18millió. Tehát ha valóban gyors átállást akarna, akkor erre menne rá, nem a tiltásra, és tiltás nélkül is megtörténne. Illetve nem az autók vásárlását kéne "támogatni" a túladóztatás egy részének elengedésével, hanem pl. olcsó töltők ezreit kellene minden parkolóba lerakni, meg egyáltalán lehetővé tenni, hogy az telepítsen töltőt aki akar, mert most energia kereskedői engedélyt kell kiváltani ehhez. Tehát én nem engedhetem meg hivatalosan hogy te tölts az én otthoni töltőmön ami a saját napelememről tölt.
Tehát sokkal inkább az látszik, hogy itt maffia érdekek érvényesítése folyik az EU-ban...pedig hát az amcsik sem kezdők ebben a témában, de ennyire még ott sem.
Hogy szorítasz rá egy bangladest,indiát,pakisztánt vagy mianmart hogy euro 5 autókkal közlekedjen?
Ezért mondom régóta, hogy vagy mindenkire legyenek érvényesek az előírások vagy senkire, magunkat szivatjuk a szigorításokkal illetve jól lefizetett vezetők tolják ész nélkül.
közben meg csomó ország tisztítatlanul önti a szennyvizet a vizekbe, euro 0 kocsikkal járnak ugyancsak euro 0 hajók repülők vannak tízezerezám mozgásban
pusztítják az őserdőt pár évnyi vetés miatt
szemét hegyeket emelnek földön-vizen

és még soksok egyéb galádság ami durván szennyez
de mi megszopatjuk magunkat szigorúan mert az euro4 feletti besorolas mind egy nagy önszopatás kicsike előnnyel
Minek átcsomagolni? Ügyes kereskedő úgy is eladja.
Motoron ultem.
Biznissz,ha atcsomagolom mikulas vagy nyul.
Úgy látszik túl sok kínos kérdést tettünk fel, egyszerűbb volt tiltani a kommentelést 😝
https://www.sportmotor.hu/maga...
@Blekiex nek válaszolva. szerintem is az EURO5-ben még csak a közvetlen kibocsájtást nézik. Nem követem nagyon, de úgy rémlik, az EURO7 lesz az amiben már a gyártási, és az energiamix szerinti kibocsájtást is figyelembe veszik, illetve ezért is kellett a szabvány OBD csati, hogy műszaki ellenőrzésnél kiolvassák a valós fogyasztást, és ez alapján lesz számolva, nem valami próbapados kamu optimalizált mérés alapján.
Ezért is hüppögnek a belsőégésű motort gyártók, mert pontosan tudják hogy a jelenlegi előírások betarthatatlanok a valóságban, és az EU még ezt akarja megfelezni.

És igazából annak ellenére hogy villanybuzi vagyok, de egyet is értek a gyártókkal. Az nem segíti a környezetvédelmet, ha irreális elvárásokat támasztunk. Hagynám a picsába a mostani EURO5 valós elvárásait, legfeljebb azt mondanám hogy a valós kibocsájtást nézzék, de reális szintet írjanak elő. A belsőégésben egyszerűen nincs már mozgástér. Kurva nagy költségen, a motor jellegének leromlásával, tudnak hozni még egy kevés javulást, de értelme semmi. Aztán 2035-re úgy is be lesz tiltva az egész, hagyhatnák a picsába, és nem kéne megbaszni még a belsőégés oszlásban lévő hulláját is.
Locsolni voltunk 🤣
Na de ott a lilatehén a menő, nem a fehér nyúl. 🤔
Faxt, kellett volna követnünk, hogy eljussunk csodaországba... most várhatunk megint egy évet... ☹️
De csend volt itt, mindenki szülinapi bulit tartott tegnap? 🤣
Inkabb a milka. 🤣
Kinek? Azt ne mond hogy ezt is a CocaCola találta ki mint a piros mikulást 🤣
Oké, de értsd rá, amit Ledimotors írt.
A kibaszott nyul reklamfogas.
A nyulat nem most ünneplik. Az egy másik ünnep lehet. Jelenleg csak egy szimbólum de még lehet az se.
Hö, mi lenne, ha a te születésnapodon vagy a névnapodon is így végeznéd?
Megennék az ünnepeltet.